Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2023-01-24, 20:09
  #85
Moderator
Humbugs avatar
Så vad tycks om den nya "Lägereld" med smak av rökta enbär och vinbärsblad?

Ingen höjdare i mitt tycke. Känner inte mycket rökt smak och snuset ger i övrigt en lite fadd eftersmak. Kommer nog inte gå till historien.
Citera
2023-03-07, 23:31
  #86
Medlem
ilcontes avatar
Köpte nyss en ny, fräsch, kall och väldoftande dosa Norrlands. Kommer hem och slår mig ned i favoritfåtöljen efter en hård dags slit, redo att belöna mig med en saftig prilla.

Jag är fan värd det. Men vad får jag? Jag får skit, jag får så in i helvete mycket skit.

Lundgrens jävla pissluffarfabrik har återigen aborterat ur sig ett torrt och sladdrigt missfoster till snusdosa. Hur fan lyckas ni vara så jävla oprecisa i fyllningsprocessen att det blir till ett lotteri när man köper en laddning snus av er?

Skämmes ta mig fan, era jävla amatörer.
Citera
2023-04-02, 14:09
  #87
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Så vad tycks om den nya "Lägereld" med smak av rökta enbär och vinbärsblad?

Ingen höjdare i mitt tycke. Känner inte mycket rökt smak och snuset ger i övrigt en lite fadd eftersmak. Kommer nog inte gå till historien.

Köpte en dosa förra helgen för att testa. Känner heller ingen direkt rökig smak. Ganska intetsägande faktiskt..
Snusar Lundgren "Skåne" till 90%, resten olika sorter jag "testar på", men denna kommer inte testas igen.
Citera
2023-11-13, 23:11
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Så vad tycks om den nya "Lägereld" med smak av rökta enbär och vinbärsblad?

Ingen höjdare i mitt tycke. Känner inte mycket rökt smak och snuset ger i övrigt en lite fadd eftersmak. Kommer nog inte gå till historien.

Lundgrens behöver ta ett par steg tillbaka. Den enda utöver Skåne och Norrland som har varit snusbar är Österlen. Allt annat har varit skräp.

Lundgrens Solnedgång testar jag idag, tråkigt nog beställde jag en hel stock. Den smakar som en tobaksvariant av deras vita snus "Mörk", med andra ord skräp.

Skåne stark 5 av 5
Norrland stark 5 av 5
Österlen 3 av 5, tyvärr säljs den bara i mini.

Övriga får 1 av 5. Det är kemiska smaker som inte blandar sig väl. Det är smakerna från Skåne och Norrland de borde experimentera från, om de nu vill hitta andra smaker.

Jag älskar Lundgrens, men de borde satsa på de mer originella smakerna.
Citera
2023-11-20, 22:13
  #89
Medlem
MickeyMantles avatar
En sak Lundgrens måste bättra sig på är påsarna. Efter år av dagligt bruk av Lundgrens Skåne med ständiga tandköttsinflammationer så bytte jag för några månader sen till One Grå (fy fan va den är fin!) och har inte haft ett enda problem sen dess.
Citera
2024-03-18, 12:22
  #90
Medlem
GeleZachas avatar
Tycker ändå lägereld håller måttet, tydlig smak av enbär. Perfekt när man känner att man måste variera lite från det perfekta originalet (Skåne Stark)
Citera
2024-03-19, 10:58
  #91
Medlem
Yerros avatar
Dem borde göra Skåne i lösvariant, jävlar vad gott det hade varit. Känns som att det bara finns lössnus med whiskysmak.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback