2019-05-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Och nu sitter Anna och gråter som en liten flicka. Det kanske finns en orsak till att män dominerar i samhället.

Du menar typ Seb som lipat i stort sett varje avsnitt de senaste 3 veckorna? MachoNick var ju också otroligt blödig så fort han prata om annat än testosteron. Klas har gått iväg och lagt sig i en grotta pga sårade känslor(?), kanske en del tårar för honom där.
Robert, Peter, renskötaren, Jannika och Bonnie lipar titt som tätt.
Det är väl egentligen bara Tobias och Fia som inte lipat någon gång.
Linn och Emilio grät en skvätt av av sina brev men allt jag kan komma på.
Citera
2019-05-07, 21:21
Medlem
Nick hade tydligen 24 i puls enligt hans instagram, någon FB-doktor som kan förklara hur svagt psyke minskar pulsen?
Citera
2019-05-07, 21:29
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yakamoko
Nick hade tydligen 24 i puls enligt hans instagram, någon FB-doktor som kan förklara hur svagt psyke minskar pulsen?
Det ena utesluter inte det andra.
Citera
2019-05-07, 21:38
Medlem
Problemet för nick är ju att han är en muskelmaskin, han hade redan väldigt låg fettprocent när han startade. Det är ju annat för de lönnfeta gänget och de utan några muskler att tala om.
Nick var garanterat den med störst kaloribehov så det är klart att det tär.
Citera
2019-05-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Problemet för nick är ju att han är en muskelmaskin, han hade redan väldigt låg fettprocent när han startade. Det är ju annat för de lönnfeta gänget och de utan några muskler att tala om.
Nick var garanterat den med störst kaloribehov så det är klart att det tär.
Varför äter dom inte upp sig några kilo innan Robinson.

Eller syns inte magrutorna då?
Citera
2019-05-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Du menar typ Seb som lipat i stort sett varje avsnitt de senaste 3 veckorna? MachoNick var ju också otroligt blödig så fort han prata om annat än testosteron. Klas har gått iväg och lagt sig i en grotta pga sårade känslor(?), kanske en del tårar för honom där.
Robert, Peter, renskötaren, Jannika och Bonnie lipar titt som tätt.
Det är väl egentligen bara Tobias och Fia som inte lipat någon gång.
Linn och Emilio grät en skvätt av av sina brev men allt jag kan komma på.

Seb har lipat mest av dem alla men så är han väldigt vek också.

Nick är en fd wannabee. Att han gråter över att han inte fick ett brev från sin dotter efter att han själv varit på Hawaii och tog en dags tripp till Sverige var patetiskt.

Robert håller ändå sina tårar inne mest väl även om han verkar vara känslig.

Peter förlorade sin mamma under tiden han var där så han kan jag köpa att han kan ha gråtit.

Renskötaren har jag aldrig sett gråta.

Jannika och Bonnie har jag heller inte reagerat på nåt speciellt.

Det jag stör mig på är att alla är så fjolliga. De har anmält sig till en tävling och om de inte orkar vara borta från sina nära och kära längre än så så ska de fan inte ha där att göra. Jag har själv varit borta 2-3 månader från familjer i jobbet då och då och jag grät inte för det. Det var ett eget val.
Citera
2019-05-07, 22:09
Medlem
Mathias funderar över tillvaron i utposten.
Vad får man om man ger upp? Jo då får man åka hem och åka hem får man ju göra ändå sedan så med andra ord är det ingen idé att ge upp.
Jag älskar hans samelogik
Citera
2019-05-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Seb har lipat mest av dem alla men så är han väldigt vek också.

Nick är en fd wannabee. Att han gråter över att han inte fick ett brev från sin dotter efter att han själv varit på Hawaii och tog en dags tripp till Sverige var patetiskt.

Robert håller ändå sina tårar inne mest väl även om han verkar vara känslig.

Peter förlorade sin mamma under tiden han var där så han kan jag köpa att han kan ha gråtit.

Renskötaren har jag aldrig sett gråta.

Jannika och Bonnie har jag heller inte reagerat på nåt speciellt.

Det jag stör mig på är att alla är så fjolliga. De har anmält sig till en tävling och om de inte orkar vara borta från sina nära och kära längre än så så ska de fan inte ha där att göra. Jag har själv varit borta 2-3 månader från familjer i jobbet då och då och jag grät inte för det. Det var ett eget val.

Renskötaren.
(FB) Robinson 2019
Samt förra avsnittet när Anders lassade upp deras brev i korgen. Säkert fler gånger med.

Ja Peter har jag förståelse för.

Jag tycker också det är fånigt hur det skall vara så blödigt. Det tänkte jag på förra året med. Typ att en lagkamrat åkte ut i sista tävlingsveckan och det var sååånt gråtkalas över att inte få träffa den deltagaren igen på 1-2 veckor. En person de bara känt i ett par veckor dessutom.
Ja vissa jobbar borta från familj ett halvår i sträck. Robinson är urlöjlig på den punkten.
Citera
2019-05-07, 22:33
Medlem
hellb0unds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
De säger att de är som syskon.
Då måste jag säga att de har ett väldigt incestuöst förhållande.
Tar på varandra hela tiden, smeker varandras ben... inte fan har jag någonsin gjort så med min syrra och skulle fan aldrig ens komma på tanken.
Klart som fan de knullar på hemmaplan. Knullar som fan gör de.

Nej nej så tror jag inte de gör alls. Tror mer att hela grejen med syskonrelationbiten är ett listigt drag av Anna då hon vet att de räcker för att den lätt manipulerade Sebastian ska hjälpa henne hela vägen till finalen. Garanterat skulle han ge bort halvmillen i finalen om det blir möjligt också. Det är så kvinnor alltid gjort i alla tider. Henne kommer han inte se röken av igen efter programmet är slut.
Citera
2019-05-07, 22:37
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Tycker de visat Linn lite för lite under veckans avsnitt. Skulle vilja se mer av henne.
Citera
2019-05-07, 22:45
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Såja. Kan alla vara överens om att Nick inte har något att göra i Robinson?
Kan detta please vara sista gången vi sett honom?
Skulle inte förvåna mig om Porr-Mastiff tog med honom till nästa säsong också.
Dom skulle tagit med Månson istället! Hell Månson..
Citera
2019-05-07, 22:49
Medlem
Citat:
Tycker de visat Linn lite för lite under veckans avsnitt. Skulle vilja se mer av henne.
Det är lika bra du vänjer dig av med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in