2019-05-07, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Det är anmärkningsvärt att ingen av alla raketforskare här inne har tänkt på det uppenbara:

Vad brukar bonniga tonårsraggare i EPA spela för musik på hög volym?

Inte sällan är det främlingsfientliga/nationalistiska toner som Ultima Thule, Völund Smed och ibland rent nazistiska som Pluton Svea.

Alla som gick förbi en bil som spelade musik om att utrota en hade reagerat våldsamt.

Själv brukar jag ha på "Vit makt negerslakt" när jag kör i Uppsala med min Ferrari från 90-talet. Hittills ingen som attackerat mig? Snarare fler som gör "tummen upp" än kollar snett på mig.
Citera
2019-05-07, 19:41
Medlem
EdKempers avatar
undrar hur föräldrarna till EPA killen känner, vore det min son så jävlar i min låda vad vansinnig jag blivit!
Citera
2019-05-07, 19:43
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Det är väl inte bara två GM, en ytterligare har bevisligen filmat misshandeln o bör inräknas, samt vem vet hur många av GM’s kompisar som fanns i bakgrunden o inte syns i filmen?

Jag tror de är okända.
Citera
2019-05-07, 19:45
Medlem
Citat:
Det är anmärkningsvärt att ingen av alla raketforskare här inne har tänkt på det uppenbara:

Inte sällan är det främlingsfientliga/nationalistiska toner som Ultima Thule, Völund Smed och ibland rent nazistiska som Pluton Svea.

Alla som gick förbi en bil som spelade musik om att utrota en hade reagerat våldsamt.
Nej alla som går förbi en bil som spelar något mot en hade inte reagerat våldsamt. Alla människor reagerar inte våldsamt och brukar våld.
Citera
2019-05-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Men hur i helvete kan du tro att pojken har jävlats med de här betydligt äldre och större mellanösternmännen?

Lever du i en parallell verklighet där sånt sker?

Men för tredje gången,,

Har du kopplat ur allt intellekt och kör hela hjärnan på brunkol och låter amygdalan ta hand om hela tankeverksamheten eller är du så jävla totalt mosad i pallet att du inte vet skillnaden på en fråga (?) och ett påstående (!)

Jag förstår att halva SD's väljarbas har onanifest här inne, inte mig emot, men stänk inte runt med er sperma och era otvättade kukar över hela jävla forumet och på oss andra som är här också för att diskutera själva brottet.

Jag har inte en jävla aning om vad som hänt innan men det jag ser är att det står en epa-traktor parkerad mot färdriktningen mitt i körbanan och att det är en märklig situation om man som förare inte själv valt att köra den just dit.

Det kan finnas tusen skäl till att han stannade/tvingades stanna där men det är knappast ett ställe man parkerar på när man ska gå och köpa en glass.

Alltså något måste ha föregått det vi ser på filmen.

Sen om det är Araben som genom vapenhot tvingade honom att stanna eller han själv som svängt in vet inte jag.

Svara på frågan om du vet svaret annars kan du sluta lusa ner forumet med ditt tjafs och dina personangrepp.
Citera
2019-05-07, 19:47
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:

Oj då ! Känner de sig inte välkommen då? Blir de lite ledsna och är tvunga att sparka folk i ansiktet ? Helt klart , de måste ju tas hänsyn till kräken . Annars blir man ju påhoppad vettu .
Citera
2019-05-07, 19:49
Medlem
fernebos avatar
Citat:

Du tror på fullaste allvar att relativt nyanlända har nån sorts politisk koll och vet vilka Ultima Thule är eller ens skulle kunna uppfatta texten i musik som spelas på hög volym i en EPA-traktor?

För det första finns det absolut inget som talar för att pojken spelat nåt sånt, men för det andra så känns det extremt långsökt att gärningsmännen är av den typen som bryr sig. Det är ju liksom trots allt väldigt sällan blattar ger sig på svenskar av politiska skäl. Det handlar bara om dominanshandlingar eller ekonomiska motiv.

Sluta nu upp med att hitta förklaringar och ursäkter till varför en högstadiepojke på 15 har blivit utsatt för det här. Det är förkastligt!
Senast redigerad av fernebo 2019-05-07 kl. 19:51.
Citera
2019-05-07, 19:49
Medlem
Citat:

Med den svenska-kunskap han visade prov på kan du nog utesluta att han skulle förstå sammanhanget i en sådan text.
Citera
2019-05-07, 19:52
Medlem
Tok-Franss avatar
Då vi fortfarande inte fått någon förklaring till varför utlänningarna sparkar den försvarslösa grabben så ska dessa avskum anses skyldiga. Attacken kan tills vidare ses som oprovoserad, folkdomstolen har överlaggt och straff är det enda som saknas nu. Har vi något namn på den tredje personen, den som filmar?
Citera
2019-05-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Fast det är någonting som är lite skumt. Undrar om inte EPA-kiĺlen jävlats lite med dom innan.

EPAn kan ju knappast ha stått parkerad där, han måste ju ha kommit körandes och sen av någon anledning stannat till just där.

Men det finns ju inget annat skäl att stanna just där, en meter ut i vägbanan med fronten åt fel håll, än att på ett eller annat sätt få kontakt med personerna han fick stryk av.

Det måste ju nästan ha varit Han som sökte upp dom och inte tvärtom.

Han säger också i filmen "ja, ja jag ska åka här i från" och verkar införstådd med att han upplevs irriterande.

Det ursäktar naturligtvis inte framförallt den sista sparken genom rutan men det kan ju vara intressant att rota lite i vad som föranledde bråket.

Problemet är att det vettiga folk som skulle kunna ha stått upp i sådana här lägen, är just andra epa-grabbar, "raggare", mc-folk, knegare, lokala bonn-grabbar etc

Och det var ju dom första som etablissemanget knäckte totalt mentalt och avväpnade genom att beskriva som lallande redneck tomtar

Inte minst med god hjälp från storstads/höger/akademiker här inne som aldrig i helvete skulle lyfta en näve själva men hellre hånar, wt-markerar och förlöjligar än lyfter fram sina landsmän som skulle kunna ha gjort det. Typ så här:

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Men för tredje gången,,

Har du kopplat ur allt intellekt och kör hela hjärnan på brunkol och låter amygdalan ta hand om hela tankeverksamheten eller är du så jävla totalt mosad i pallet att du inte vet skillnaden på en fråga (?) och ett påstående (!)

Jag förstår att halva SD's väljarbas har onanifest här inne, inte mig emot, men stänk inte runt med er sperma och era otvättade kukar över hela jävla forumet och på oss andra som är här också för att diskutera själva brottet.

Jag har inte en jävla aning om vad som hänt innan men det jag ser är att det står en epa-traktor parkerad mot färdriktningen mitt i körbanan och att det är en märklig situation om man som förare inte själv valt att köra den just dit.

Det kan finnas tusen skäl till att han stannade/tvingades stanna där men det är knappast ett ställe man parkerar på när man ska gå och köpa en glass.

Alltså något måste ha föregått det vi ser på filmen.

Sen om det är Araben som genom vapenhot tvingade honom att stanna eller han själv som svängt in vet inte jag.

Svara på frågan om du vet svaret annars kan du sluta lusa ner forumet med ditt tjafs och dina personangrepp.

På platsen där det hände är det ett fartgupp samt en refug där du ska stanna om du får möte. Du måste alltså köra i fel körfält för att komma förbi. Sen vet jag inte varför han stannat och klivit ur bilen men bilen står "rätt" med tanke på hur platsen ser ut.
Citera
2019-05-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Då vi fortfarande inte fått någon förklaring till varför utlänningarna sparkar den försvarslösa grabben så ska dessa avskum anses skyldiga. Attacken kan tills vidare ses som oprovoserad, folkdomstolen har överlaggt och straff är det enda som saknas nu. Har vi något namn på den tredje personen, den som filmar?

Misshandels delen är dom ju skyldiga till oavsett skäl. Kan inte tänka mig att det finns något som helst skäl i dom vildaste fantasierna där han går fri. I alla fall inte för den avslutande sparken in genom rutan.

Sen är det väl även en solklar skadegörelse då han även sparkar på själva dörren vilket med största sannolikhet i alla fall har skapat repor i lacken.

+ kanske olaga hot!?

Den tredje killen som filmar är ju lite intressant. Han hade väl ett finskt eller svenskt namn. Är han kompis till epa-killen eller till blattarna?
Citera
2019-05-07, 20:00
Medlem
Opinionen mot asylfuskarna vänder sakta men säkert när dom skämmer ut sig så här. Om max 10 år kommer debatten handla om hur man ska makulera uppehållstillstånd och massutvisa folk som inte kan integreras i moderna samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in