2019-05-07, 18:07
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Såg det. Folk frågar efter outning i kommentarerna. Bara för facebögarna att överge skräpplattformen och börja läsa här.

Tror ni förresten verkligen de här killarna går i gymnasiet? Citerar:

"Jag räknar till tre! Ett... ...ett!"

Såg även en bra kommentar på Facebook som tyvärr är väldigt sann. Inget händer såvida de inte hängs ut för då blir det eld i röven på polisen för att skydda förövarna mot civil rättvisa.

Svenska polisens uppgift = skydda landsförrädare och våldsverkare mot vanliga svenssons som tröttnat på landsförräderi och våldsverkarna. Wunderbar.

Vart är denna facebook film som sprids?
Hittar ett par med ca 20-50 kommentarer men undrar om det finns "the one" film på FB som sprids just nu.
Citera
2019-05-07, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Vart är denna facebook film som sprids?
Hittar ett par med ca 20-50 kommentarer men undrar om det finns "the one" film på FB som sprids just nu.

Såg bara den på Lamottes sida. Finns det en till (blatte 2 ser ut att filma)?
Citera
2019-05-07, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Bra att de får sitta i häktet iaf! De borde också bli åtalade för misshandel.

Konstigt att alternativmedia är så tysta. Står ingenting om händelsen någonstans i fri press.

https://www.nordfront.se/rasframlingar-slar-svensk-pojke-facebook-censurerar.smr

Det verkar verkligen koka lite här och var nu. Tror att hundratals personer ska till Kil för att skipa rättvisa, hur ska polisen där lyckas skydda araberna (eller kurderna eller vad för skitfolk dom nu är av) om dom bestämmer sig för att "storma Bastiljen"?

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ditt tredje inlägg om "Luty". Kan du förklara vad det har med saken att göra?

Jag googlade och fick till svar att Februari är årets kortaste månad...

Han syftar på Lutys maskingevär. Kolla på videoklippen du får fram när du söker på Luty
Citera
2019-05-07, 18:12
Medlem
Cameltotems avatar
Känner jag Sverige rätt så är det massa Svenskar som är arga men beslutar att inte göra ett skit.

De enda som kommer hända är väl att folk kollar surt på dom i trakten, skulle vara oerhört förvånad om någon ens kommer prata med babbarna.
Citera
2019-05-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeuptoday
Joakim ber om mer info, vet inte om han har tänkt sig göra ngt inlägg om detta ämne.

Kan det vara gymnasie-lagen-killar?

Är det Lamotte du menar? Han har väl redan lite koll på Kil sedan UG och reportagen han gjorde där i från.
Citera
2019-05-07, 18:14
Medlem
Alarabic666s avatar
Helt rätt, folk här i lilleputt landet Sverige har ingen som helst aning om den riktiga innebörden om vad den flaggan symboliserar. Det är högst anmärkningsvärt att lättstötta svenskar inte ens kan lite historia. Men det är ju klart, kan man inte ens sin egen historia så hur ska man då kunna andras. Sen är det ju så att allt som har med Nordamerika är ju ascoooolt...
Småfolk
Senast redigerad av Alarabic666 2019-05-07 kl. 18:17.
Citera
2019-05-07, 18:14
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Fast det är någonting som är lite skumt. Undrar om inte EPA-kiĺlen jävlats lite med dom innan.

EPAn kan ju knappast ha stått parkerad där, han måste ju ha kommit körandes och sen av någon anledning stannat till just där.

Men det finns ju inget annat skäl att stanna just där, en meter ut i vägbanan med fronten åt fel håll, än att på ett eller annat sätt få kontakt med personerna han fick stryk av.

Det måste ju nästan ha varit Han som sökte upp dom och inte tvärtom.

Han säger också i filmen "ja, ja jag ska åka här i från" och verkar införstådd med att han upplevs irriterande.

Tror du verkligen på det där själv? Att den rädde femtonårige EPA-traktorkillen har jävlats med de här flera år äldre kriminella blattarna? Du är ju ta mig fan helt sjuk i huvudet om du försöker lägga skulden på offret. Att offret är "irriterande" Fy fan!!

Klippet är ett av de äckligaste jag sett. Jag bara kokar av rent raseri och hat när jag ser det. Blattarna beter sig som de äger gatan och förnedrar och misshandlar en rädd svensk kille och du försöker lägger skulden på honom. Han har ju kanske gjort nåt dumt mot dem..Snyggt!

Skäms på dig!
Citera
2019-05-07, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Känner jag Sverige rätt så är det massa Svenskar som är arga men beslutar att inte göra ett skit.

De enda som kommer hända är väl att folk kollar surt på dom i trakten, skulle vara oerhört förvånad om någon ens kommer prata med babbarna.

Vi vet alla att de som är av den kalibern att de kan tänka sig att göra något åt saken finns i NMR, några kanske i Soldiers of Odin och Nordisk Ungdom men dom allra flesta i NMR. Men dom måste ta det lugnt eftersom makten redan håller på att förbereda för ett förbud och skulle några NMR-aktivister åka dit och spöa blattarna så blir det lättare för makten att genomföra förbudet. Vi får hoppas att NMR:s arbete på sikt resulterar i att dessa arabsvin kan få sina straff.
Citera
2019-05-07, 18:16
Medlem
Ska finnas intervju med en rektor utav SR Värmland gällande detta.
Citera
2019-05-07, 18:18
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeuptoday
Ska finnas intervju med en rektor utav SR Värmland gällande detta.

Händelsen är första nyhet i lokalnyheterna här där rektorn yrar om att skolan jobbar med värdegrundsfrågor och gör studiebesök i Jerusalem och Polen...

Övergreppet skedde den första maj och offret går bara i högstadiet.

https://sverigesradio.se/varmland
Senast redigerad av fernebo 2019-05-07 kl. 18:22.
Citera
2019-05-07, 18:20
Medlem
Citat:
Är det Lamotte du menar? Han har väl redan lite koll på Kil sedan UG och reportagen han gjorde där i från.

I hans inlägg, ber han om mer info.

Hoppas på livesänt-repo därifrån. Stor del av värmland är förändrad, tyvärr till mer negativt håll.

Off:
Polisen övade terrorattack i Charlottenberg idag,
-inte normalt eller sunt samhälle, när polisen ska öva på sånt här.
Citera
2019-05-07, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Händelsen är första nyhet i lokalnyheterna här.

Övergreppet skedde den första maj och offret går bara i högstadiet.

https://sverigesradio.se/varmland

Tack, är själv från Värmland, men andra sidan karlstad dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in