2014-05-26, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Eh, du lnkar till en 4 r gammal trd?

Den r klistrad lngst upp i Hockey-forumet.
Citera
2014-05-28, 18:43
Medlem
Mikojans avatar
Jag sg matchen i Bell Centre i natt. Lundqvist var verkligen genuint dlig och blev utbytt. Han verkar numera bara vara bra varannan/var tredje match. Frsljning nert i NHL-systemet?
Citera
2014-05-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag sg matchen i Bell Centre i natt. Lundqvist var verkligen genuint dlig och blev utbytt. Han verkar numera bara vara bra varannan/var tredje match. Frsljning nert i NHL-systemet?

S du har sett en match av 82? Och r du genuint dum kanske? Att brja en match med att ta en utvisning efter 23 sekunder r knappast optimalt. Och sen mtte de ett desperat montreal som fick medvind efter frsta mlet. Det r knappast Lundqvist fel. Absolut gjorde han inte en bra match men att han gr en bra match varannan eller var tredje r det mest korkade jag lst idag p flashback. Han har ju storspelat sen Pittsburgh serien och varit helt fenomenal.
Citera
2014-05-28, 20:53
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treety
S du har sett en match av 82? Och r du genuint dum kanske? Att brja en match med att ta en utvisning efter 23 sekunder r knappast optimalt. Och sen mtte de ett desperat montreal som fick medvind efter frsta mlet. Det r knappast Lundqvist fel. Absolut gjorde han inte en bra match men att han gr en bra match varannan eller var tredje r det mest korkade jag lst idag p flashback. Han har ju storspelat sen Pittsburgh serien och varit helt fenomenal.

Hmm... Var skrev jag att jag sett en av 82 matcher? Sorry, grabben (?), men jag tycker inte att Henke lngre r den stormlvakt han varit. Och det mste jag f tycka. Mycket mjligt att han avgr t Rangers i sjtte matchen. Bra varannan match, typ...
Citera
2014-05-28, 22:40
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Hmm... Var skrev jag att jag sett en av 82 matcher? Sorry, grabben (?), men jag tycker inte att Henke lngre r den stormlvakt han varit. Och det mste jag f tycka. Mycket mjligt att han avgr t Rangers i sjtte matchen. Bra varannan match, typ...
Varfr tycker du det? Fr att han hade en liten dipp innan OS? Han har ju varit ett monster i slutspelet om man bortser frn igr. Eller har du nn statistik fr ditt "varannan match" pstende?
Citera
2014-05-29, 00:27
Medlem
Citat:

Att kalla vrldens bsta mlvakt fr att han inte lngre r en stormlvakt han varit lr inte hllas med av mnga. Du har rtt till en sikt. Men det r nog ingen med koll som delar din sikt.
Citera
2014-06-01, 00:14
Medlem
Citat:

Do you even watch the games?

Citera
2014-06-02, 17:52
Bannlyst
Citat:

Det dr kan nog vara det dummaste jag lst p flashback....
Citera
2014-06-02, 19:01
Bannlyst
Bsta svensken i defensiv zon.
Citera
2017-05-06, 11:20
Medlem
MartinStLouiss avatar
Kort klipp om Henrik Lundqvists draft i NHL r 2000. https://www.youtube.com/watch?v=PPKAwQjhhYs
Citera
2018-11-11, 16:47
Medlem
MartinStLouiss avatar
Branschtidningen The Hockey News har i ett specialnummer rankat de 100 bsta mlvakterna i NHL genom tiderna. Av alla dagens aktiva mlvakter r Henrik Lundqvist, 36, den som hamnar hgst p listan.

https://www.expressen.se/sport/hocke...l/?site=mobile
Citera
2019-05-06, 22:21
Medlem
MartinStLouiss avatar
Lundqvist doesn't know if he'll play entire career with Rangers Skulle bli intressant o se vart han skulle hamna i s fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in