2019-05-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Hmmm ok då vi vi att den personen åkte ut och inte vann....

No shit Den Anna som CSH syftar på åkte ut i första örådet (lag Syd).
Citera
2019-05-06, 15:37
Medlem
Lite komiskt när den fete lappen sa när Anders dök upp typ "ja du är ju faktiskt inte så sadistisk som ja trodde" men han verkar missta sig eftersom det bara var två futtiga krabbor och när en av dom är vegan, jo han är nog fortsatt sadist haha.
"dom ger ganska mycket protein" öhh...
Undrar vad lappish sen tycker om att Anders sätter sig ner och grisar i sig framför deras ögon.
Citera
2019-05-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Från Gislaved. Ser ut som en pojke. Är radikalfeminist och helt omöjlig att ha att göra med.

Allting tyder på hormonbehandlingar.

/C

Att hon var kapitalförvaltare från Los Angeles gick inte riktigt ihop för min del. Är man svensk och vill satsa på finansbranschen utomlands är nog London eller New York mer logiskt.

Är man däremot inne på den nya vågen i USA där folk ska bestämma sina kön själva i vuxen ålder, eller helt enkelt inte ha något bestämt kön utan välja det som passar för tillfället, eller ha något "mellanting", självklart med olika behandlingar, operationer etc, ja, då är säkert Californien rätt ställe. Hade man tagit in hen i Robinson om hen föredragit killar, probably not

Nåväl, folk får pyssla med vad de vill för min del, den stora "Hamlet-frågan" kvarstår dock, kallade hon A-a för f-a eller var det bara förtal
Citera
2019-05-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rambler98
Att hon var kapitalförvaltare från Los Angeles gick inte riktigt ihop för min del. Är man svensk och vill satsa på finansbranschen utomlands är nog London eller New York mer logiskt.

Är man däremot inne på den nya vågen i USA där folk ska bestämma sina kön själva i vuxen ålder, eller helt enkelt inte ha något bestämt kön utan välja det som passar för tillfället, eller ha något "mellanting", självklart med olika behandlingar, operationer etc, ja, då är säkert Californien rätt ställe. Hade man tagit in hen i Robinson om hen föredragit killar, probably not

Nåväl, folk får pyssla med vad de vill för min del, den stora "Hamlet-frågan" kvarstår dock, kallade hon A-a för f-a eller var det bara förtal

Förmodligen kallade hon Anna för fitta, annars hade Sophie nog just anklagat det för förtal.
Citera
2019-05-06, 16:11
Medlem
greta75s avatar
Jag bryr mig ingenting om huruvida Sofie kallade Anna för fitta eller om det var planterat av lag syd. Det tyder bara på att hon har lite taskig stil ungefär som de flesta här på Flashback.

Folk kallar väl folk för dumma saker rätt ofta när folk är arga?

Sen tvivlar jag inte en sekund på att Sophie kunde vara riktigt tuff mot folk hon inte gillar och sånt riskerar alltid att slå tillbaka.

Hon var inte min favorit men jag tyckte hon gjorde det bra när hon tog tag i saken och fick Sebastian utröstad och kallade honom för mobbare.

Hon var lite bitter när hon drog men klarade sig ifrån att säga något dumt. Godkänt farväl.

Henne kommer vi glömma bort fort.
Senast redigerad av greta75 2019-05-06 kl. 16:28.
Citera
2019-05-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Förmodligen kallade hon Anna för fitta, annars hade Sophie nog just anklagat det för förtal.
De har aldrig frågat varför hon enligt påståendet gjorde det så jag tror inte hon gjort det. Däremot insåg ju att hon aldrig skulle kunna få stanna kvar så hon kastade in den förlorade handen innan visning med svansen mellan bena.
Citera
2019-05-06, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
De har aldrig frågat varför hon enligt påståendet gjorde det så jag tror inte hon gjort det. Däremot insåg ju att hon aldrig skulle kunna få stanna kvar så hon kastade in den förlorade handen innan visning med svansen mellan bena.

Sophie satt ju helt tyst när Anna drog upp deras beef under örådet: "Snackat skit om många, inkl. mig själv.", "På sätt som inte är lämplig när man är 31 år gammal" etc. Jag tror knappast hon hade suttit tyst ifall det var helt ogrundat. Varför är det så svårt att tro hon har kallat någon för "fitta" i affekt?
Citera
2019-05-06, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Sophie satt ju helt tyst när Anna drog upp deras beef under örådet: "Snackat skit om många, inkl. mig själv.", "På sätt som inte är lämplig när man är 31 år gammal" etc. Jag tror knappast hon hade suttit tyst ifall det var helt ogrundat. Varför är det så svårt att tro hon har kallat någon för "fitta" i affekt?
Tror inte hon sagt det bara, har inte hört henne säga fula ord i övrigt därför så tror jag inte det. Anna har ju heller inte hört det. Eller har hon vävt en flygande matta av sina ögonbryn och spionerat uppifrån?
Citera
2019-05-06, 17:23
Medlem
Citat:
Tror inte hon sagt det bara, har inte hört henne säga fula ord i övrigt därför så tror jag inte det.

Har man hört någon säga fula ord i årets robinson, utöver CSH? Men att hon sitter helt tyst under örådet när Anna kommer med sina anklagelser skvallrar om att du har fel. Om du inte har någon bra förklaring till det? Sophie känns inte som en sån person som sitter tyst om någon kommer med ogrundade anklagelser.
Citera
2019-05-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Har man hört någon säga fula ord i årets robinson, utöver CSH? Men att hon sitter helt tyst under örådet när Anna kommer med sina anklagelser skvallrar om att du har fel. Om du inte har någon bra förklaring till det? Sophie känns inte som en sån person som sitter tyst om någon kommer med ogrundade anklagelser.
Indianen och SunesPappa hittade ju på massa saker till Suzan om Sebbe så varför skulle inte de hitta på saker till mattan för att få ut Sofie?
Citera
2019-05-06, 17:54
Medlem
Citat:
Indianen och SunesPappa hittade ju på massa saker till Suzan om Sebbe så varför skulle inte de hitta på saker till mattan för att få ut Sofie?

Vad är det för smeknamn? Mattan? Vem? Snark. Det var väl ingen av dessa som sa till Anna vad Sophie hade sagt ens. Emilio sa t.o.m. i sin förra youtubevideo att han "trodde" att Sophie hade kallat henne för fitta. Vilken jävla icke-diskussion förövrigt, om man inte sitter med foliehatten, förstås.

Sophie har antagligen sagt värre saker än "fitta", annars hade hon nog bett Anna utveckla vad hon sagt som var "olämpligt" men hon struntade i det för att slippa bli påmind och ännu mer bortgjord. Ingen raketforskning direkt.
Citera
2019-05-06, 18:14
Medlem
Lägg märke till Sebastians frisyr i dagens pristävling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in