Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-06, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Okej då vet jag till nästa gång jag greppar tag. Tack Nirvana, du är min räddare.

TS bar det svårt att växa upp med stora grejer?

Nej tycker inte det har varit speciellt jobbigt, fast jag vet att många som har stora tycker att det är det. Har börjat träna för att få bättre hållning.

Det jag tycker är jobbigast är att jag vill lägga på mig lite vikt och träna så att jag får lite mer kurvor men tyvärr hamnar det mesta av fettet uppe på brösten och då blir det jobbigt, det är därför jag har gått ner något kilo eftersom det blir för Stort uppe
Citera
2019-05-06, 12:51
Medlem
Dollmens avatar
Hängpattar o sillisar e inte samma. Häng ok, sillisar utan fett går bort. Nippless e viktigast i alla lägen. Storlek, typ geléhallon 50+ å fortfarande bröstfixerad, skumt
Citera
2019-05-06, 13:04
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexttome12345
jag har rätt så stora bröst, storlek 70H är 165 och väger 58kg. Jag har alltid gillat mina bröst och de ser bra ut med BH men utan BH så hänger de ner vet att det är naturligt att de gör de men gillar inte det. Ju större bröst man har desto mer hänger de ner(INTE så att de hänger ner till magen men ni förstår) min fråga nu är blir ni äcklade ifall en tjejs bröst hänger ner lite? Hur skulle ni killar reagera om er tjejs bröst såg ut så utan BH?

Har funderat på bröstoperation för att de ska ”stanna uppe” me det är så mycket komplikationer så kommer nog inte göra det.

Snälla släng inte en massa skit eller hat på mig vill bara veta vad ni tycker

Det du beskriver låter som det vackraste gud har skapat. Behåll allt som det är, vänta med eventuella operationer.
Citera
2019-05-06, 13:05
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
jag har rätt så stora bröst, storlek 70H är 165 och väger 58kg. Jag har alltid gillat mina bröst och de ser bra ut med BH men utan BH så hänger de ner vet att det är naturligt att de gör de men gillar inte det. Ju större bröst man har desto mer hänger de ner(INTE så att de hänger ner till magen men ni förstår) min fråga nu är blir ni äcklade ifall en tjejs bröst hänger ner lite? Hur skulle ni killar reagera om er tjejs bröst såg ut så utan BH?

Har funderat på bröstoperation för att de ska ”stanna uppe” me det är så mycket komplikationer så kommer nog inte göra det.

Snälla släng inte en massa skit eller hat på mig vill bara veta vad ni tycker
Nej, självklart blir man inte äcklad. Det är så bröst ska se ut och har man inte en fetisch för plastikopererade människor så är naturliga bröst så som du beskriver dina förstås inte bara vackrast utan också mer erotiskt tändande.

Gå inte i fällan och operera dig för något som är naturligt vackert bara för att ytliga människor med olika agendor försöker förleda dig.

Tusen gånger av tusen skulle jag personligen välja en tjej med naturligt stora (och hängande) bröst före en tjej med opererade dito.
Citera
2019-05-06, 14:08
Medlem
ReiseReises avatar
Det är en smaksak. Vissa gillar det, andra inte. Själv föredrar jag medelbröst som sitter fasta även utan bh, tillräckligt stora för att fylla en handflata. Men iallafall det är olika, sluta häng upp dig på det
Citera
2019-05-06, 14:13
Medlem
Jag föredrar fasta sillisar, storleken är inte de viktigaste men helst modell större.

Men alla tycker olika, bara du är nöjd så.
Citera
2019-05-06, 18:09
Medlem
Rippless avatar
Låter som något jag själv hade gått igång på. Bröst är speciella, då de är fina i nästan alla varianter. Ingen annan kroppsdel kan jag kompromissa så mycket med som brösten. Små, stora, hängiga, fasta - alla är fina. Min preferens är en kort nätt kvinna med stora bröst och stor, fast rumpa och ett par stora bröst är ofta hängiga. Det är ingenting jag skulle tycka var konstigt utan väldigt logiskt. Det är väldigt kvinnligt och de tjejer jag har haft på tråden som har haft stora bröst är de jag har haft svårast att glömma.

Stora bröst är mycket fint.
Citera
2019-05-06, 18:51
Medlem
Citat:
Vill ju inte att killar ska tror att jag ”lurar” de med mina bröst, att de ser bra ut med BH och sen att de plötsligt hänger utan BH. har nog blivit skadad av alla ideal och tror nog det är ett större problem för mig än vad det är för killarna?

Jag har alltid haft en attraktion till stora NATURLIGA bröst, speciellt stora tunga hängiga med stora vårtgårdar är enormt estetiskt tilltalande!

Exempel på vackra naturligt stora bröst:

http://www.boobpedia.com/boobs/List_of_natural_H_cups

http://www.boobpedia.com/boobs/List_of_natural_I_cups

Som många andra redan har sagt att gå under kniven är inget alternativ eftersom resultatet av denna typ av operationer alltid är horribelt såsom fula ärr och deformerade / inverterade bröstvårtor o.s.v.

Så hoppas du tar ditt förnuft tillfånga, att se ut som något en obducent sytt ihop på bårhuset är som sagt inget alternativ.
Senast redigerad av diversus 2019-05-06 kl. 19:48.
Citera
2019-05-06, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diversus
Jag har alltid haft en attraktion till stora NATURLIGA bröst, speciellt stora tunga hängiga med stora vårtgårdar är enormt estetiskt tilltalande!

Exempel på vackra naturligt stora bröst:

http://www.boobpedia.com/boobs/List_of_natural_H_cups

http://www.boobpedia.com/boobs/List_of_natural_I_cups

Som många andra redan har sagt att gå under kniven är inget alternativ eftersom resultatet av denna typ av operationer alltid är horribelt såsom fula ärr och deformerade / inverterade bröstvårtor o.s.v.

Så hoppas du tar ditt förnuft tillfånga, att se ut som något doktorn sytt ihop på bårhuset är som sagt inget alternativ.

Det där är för fan inga bröst, det är massförstörelsevapen. Märk dock att alla där har en ganska ordentlig övervikt, att ha stora bröst och vara överviktig är som att vara bäst på golf och så är det bangolf.

Hittade en som inte skulle behövt en insulinspruta: http://www.boobpedia.com/boobs/Ewa_Sonnet

När vi ändå är inne på ämnet och jag kanske kan slippa att skapa en tråd bara för att jag får en association. Vad betyder det om bara kvinnor (oftast dessa kvinnor) med stora bröst som vill ha en piece of it? Oproportionerligt många storbröstade suggor har varit ute efter mig, betyder det att man är kvinnlig eller manlig? Är det lika dras till lika eller att minus är bredvid pluset på batteriet?
Senast redigerad av Flashbacksuger4 2019-05-06 kl. 19:01.
Citera
2019-05-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Det där är för fan inga bröst, det är massförstörelsevapen. Märk dock att alla där har en ganska ordentlig övervikt, att ha stora bröst och vara överviktig är som att vara bäst på golf och så är det bangolf.

Hittade en som inte skulle behövt en insulinspruta: http://www.boobpedia.com/boobs/Ewa_Sonnet

När vi ändå är inne på ämnet och jag kanske kan slippa att skapa en tråd bara för att jag får en association. Vad betyder det om bara kvinnor (oftast dessa kvinnor) med stora bröst som vill ha en piece of it? Oproportionerligt många storbröstade suggor har varit ute efter mig, betyder det att man är kvinnlig eller manlig? Är det lika dras till lika eller att minus är bredvid pluset på batteriet?

Nu överdrev du väl lite, men tur att smaken är delad.
Jag skulle misstänka att om du har svårt att uppskatta storbröstade, kallar dom suggor med mera, att du är mera åt det kvinnliga hållet?
Senast redigerad av diversus 2019-05-06 kl. 19:34.
Citera
2019-05-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diversus
Nu överdrev du väl lite, men tur att smaken är delad.
Jag skulle misstänka att om du har svårt att uppskatta storbröstade, kallar dom suggor med mera,
att du är mera åt det kvinnliga hållet?
Du menar att jag är lite kvinnlig? Kanske kanske. Men jag ser mig som rätt manlig, har mycket hår, ganska tydlig käklinje och bredaxlad. Kanske är för att jag har diagnoser? Nää jag vet inte, men de brukar dras till mig, har läst att storbröstade kvinnor har högst IQ men att det mest är arbetarpojkar som dras till storbröstade, har man utbildning dras man till hon i Pulp Fiction och Kill Bill
Citera
2019-05-07, 00:17
Medlem
pirata-codexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
Eller hur, killar har fan inte några krav nästan alls. Tjejer som är motsvarigheten till feta fula dataspelsnördar, etc, har ändå alltid mängder med män som vill sätta på dem, som förklarar att de är så sexiga och perfekta som de är. Tjejer å andra sidan, gör inte det motsvarande. Fan vilka cucks ni är!

Jag ser du fattade min poäng!

Yepp, svenska killar är så desperata att man skäms å deras vägnar.
Känner en tjej i ganska nära relation eller vad heter, som varken är någon 10:a, eller inte ens 5:a, hängbröst, totalt slapp i vridmuttern, och flerbarns mamma, dessutom VIDRIGT humör, fult sätt, jävla äcklig attityd, och allmänt störd på många olika sätt, även fd tjackis, men har ÄNDÅ ett koppel med desperata stackars ensamma fd alkisar, pundare och allmänt skit efter sig, typ " inte bara snygg.....smart dessutom" typ.......

det är ju så man skäms när man ser/hör sånt?!?

Alltså, skaffa en gummifitta eller runka för fan, men för Guds skull, nobba svenska tjejer!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in