Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-05, 22:15
Medlem
jag har rätt så stora bröst, storlek 70H är 165 och väger 58kg. Jag har alltid gillat mina bröst och de ser bra ut med BH men utan BH så hänger de ner vet att det är naturligt att de gör de men gillar inte det. Ju större bröst man har desto mer hänger de ner(INTE så att de hänger ner till magen men ni förstår) min fråga nu är blir ni äcklade ifall en tjejs bröst hänger ner lite? Hur skulle ni killar reagera om er tjejs bröst såg ut så utan BH?

Har funderat på bröstoperation för att de ska ”stanna uppe” me det är så mycket komplikationer så kommer nog inte göra det.

Snälla släng inte en massa skit eller hat på mig vill bara veta vad ni tycker
Senast redigerad av Nexttome12345 2019-05-05 kl. 22:18.
Citera
2019-05-05, 22:19
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexttome12345
jag har rätt så stora bröst, storlek 70H är 165 och väger 58kg. Jag har alltid gillat mina bröst och de ser bra ut med BH men utan BH så hänger de ner vet att det är naturligt att de gör de men gillar inte det. Ju större bröst man har desto mer hänger de ner(INTE så att de hänger ner till magen men ni förstår) min fråga nu är blir ni äcklade ifall en tjejs bröst hänger ner lite? Hur skulle ni killar reagera om er tjejs bröst såg ut så utan BH?

Har funderat på bröstoperation me det är så mycket komplikationer så kommer nog inte göra det.

Jag älskar stora bröst! För mig är det symbolen för kvinnlighet och det som utmärker en kvinna.

Den som inte fattar att stora bröst kan "hänga" lite är ju dum i huvudet eller har kollat för mycket på porr.

Jag tycker inte du ska skämmas över din kropp. Försök vara nöjd med den du är. Så länge du inte får ryggproblem pga brösten så anser jag att en operation inte är nödvändig.
Citera
2019-05-05, 22:20
Medlem
Taklampsfots avatar
Kan man få se en bild?
Du är anonym och kommer få en massa svar av Flashbacks elit.

Win win för alla, men speciellt för dig.
Citera
2019-05-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockermissbrukare
Jag älskar stora bröst! För mig är det symbolen för kvinnlighet och det som utmärker en kvinna.

Den som inte fattar att stora bröst kan "hänga" lite är ju dum i huvudet eller har kollat för mycket på porr.

Jag tycker inte du ska skämmas över din kropp. Försök vara nöjd med den du är. Så länge du inte får ryggproblem pga brösten så anser jag att en operation inte är nödvändig.

Har inte några problem alls, har börjat träna för att stärka ryggen och hållningen men man vill ju det ska se bra ut utan BH också men det kanske är något jag lägger onödig energi på och ingenting killar bryr sig om?
Citera
2019-05-05, 22:22
Medlem
Nihiliserads avatar
Jag gillar det inte. Men du är nog alldeles för tjock för min smak ändå, så tuttarna spelar mindre roll då!
Citera
2019-05-05, 22:26
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Citat:
Har inte några problem alls, har börjat träna för att stärka ryggen och hållningen men man vill ju det ska se bra ut utan BH också men det kanske är något jag lägger onödig energi på och ingenting killar bryr sig om?

Jag tycker du lägger för mycket onödig energi på det. Killar är ju olika och tänder på olika saker. De flesta killar jag känner, inklusive mig själv, gillar ju stora bröst. Andra föredrar lite mindre fastare bröst och vissa gillar ju att det nästan ska vara som en planka där.

Spela roll liksom? Man är den man är
Citera
2019-05-05, 22:29
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:

De ser säkert bra ut utan BH redan nu.
Gissar att även du är lite porrskadad?
Eller fått konstiga ideal-bilder från annat håll?
Stora bröst hänger. Skulle se konstigt ut annars.

Och grattis förresten.😊
Citera
2019-05-05, 22:30
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Har funderat på bröstoperation för att de ska ”stanna uppe” me det är så mycket komplikationer så kommer nog inte göra det.

Tråkigt att du inte kan vara nöjd med dina bröst.
I En dels fantasier trotsar bröst tyngdlagen, men så är det inte i verkligheten!
Min fru har ganska stora bröst, och med åren har de både vuxit och hamnat lite "längre ner".
Absolut inget problem, det är ju liksom så det är och jag tycker om att de "rör på sig" när vi har sex.
För vems skull och för vilka ideal funderar du på operation?
Citera
2019-05-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Tråkigt att du inte kan vara nöjd med dina bröst.
I En dels fantasier trotsar bröst tyngdlagen, men så är det inte i verkligheten!
Min fru har ganska stora bröst, och med åren har de både vuxit och hamnat lite "längre ner".
Absolut inget problem, det är ju liksom så det är och jag tycker om att de "rör på sig" när vi har sex.
För vems skull och för vilka ideal funderar du på operation?

Vill ju inte att killar ska tror att jag ”lurar” de med mina bröst, att de ser bra ut med BH och sen att de plötsligt hänger utan BH. har nog blivit skadad av alla ideal och tror nog det är ett större problem för mig än vad det är för killarna?
Citera
2019-05-05, 22:38
Medlem
Citat:
... det kanske är något jag lägger onödig energi på och ingenting killar bryr sig om?
Ja, onödigt, även om en del killar kanske bryr sig. Tricket är att du ska inte bry dig om dem utan om de killar som gillar dina bröst.

I övrigt får jag vibbar som går ut på om killar gillar en viss längd eller inte...
Senast redigerad av Gruva 2019-05-05 kl. 22:48.
Citera
2019-05-05, 22:40
Bannlyst
Lustigt, jag satt precis och tänkte på varför jag tycker att tjejen är snygg i Flashbacks reklam. Kanske man har ett större ansvar när man har större bröst. Hur skulle du själv se på en man med jättepenis men som inte kunde få erektion?
Citera
2019-05-05, 22:41
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Vill ju inte att killar ska tror att jag ”lurar” de med mina bröst, att de ser bra ut med BH och sen att de plötsligt hänger utan BH. har nog blivit skadad av alla ideal och tror nog det är ett större problem för mig än vad det är för killarna?

Om killar tror att bröst ser likadana ut utan BH som med så måste det faktiskt vara deras okunnighet och tillkortakommande.
Ja, jag tror att detta är ett problem som i första hand är ditt, och med risk för att upprepa mig så är det väldigt tråkigt för dig att du inte kan vara nöjd med denna del av din kropp.
Stora bröst påverkas av tyngdlagen och ju äldre du blir desto mer tänjs huden ut.
Så är det för ALLA!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in