2019-05-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vadå personliga skäl? Spännande
Hon visste hon skulle åka ut så hon ville få det att se lite bättre ut om hon själv bad om att bli utröstad, det hade hon givetvis ändå ha blivit utan att be om det.
Citera
2019-05-06, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Nick skämmer ut sig när han diskuterar med kärringar.
Han borde veta bättre.
Just med den otroligt hjärndöda Bonnie också, det var ändå värdigt att han sa att hon "vann". Orka ödsla energi på en sådan som Bonnie.
Citera
2019-05-06, 11:10
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Alla får flyg hem omedelbart, eller så kan man välja att stanna på fiji och semestra lite (på egen bekostnad) Mitt advokatprov började 1 September så jag kunde inte stanna ö.h.t.

/C
Du hade alltså bråttom hem efter att ha åkt ut efter några dagar? Om du hade tagit dig till final, hade du fått prioritera bort advokatprovet då?
Citera
2019-05-06, 11:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Mja eller möjligen gubben vid utposten, vad heter han? Han är typ lika brun som Nick och den som ligger där med andningshjälp är brun som en pepparkaka. Han kanske faller ihop av bristen på mat.?
Han säger ju också något i stil med att avbryta och åka hem för att ”en gubbe som mig kan ändå aldrig kan vinna Robinson”

Fast den som låg ner hade långt hår. Det är bara Nick som har det av de äldre manliga deltagarna.

Citera
2019-05-06, 11:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vadå, fegade ur? Vågade hon inte få röster emot sig, eller vad menar du? Löjligt.

Självklart är det precis som hon säger - hon insåg att hon skulle ryka och ville inte att Tobias o ev Klas skulle göra sig till ovän med någon helt i onödan genom att lägga en röst på denne.

Ja, men det vågade hon inte säga på örådet utan då drog hon till med att det var av "personliga skäl".
Citera
2019-05-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Just med den otroligt hjärndöda Bonnie också, det var ändå värdigt att han sa att hon "vann". Orka ödsla energi på en sådan som Bonnie.
Nick är en liten pojke i en vuxen mans kropp.
Citera
2019-05-06, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tar du "turisten"s ord för sanning?
Det finns ingen anledning att misstro CH.
Han är en förståndig ung man med hjärtat på rätta stället.

Han kommer gå långt här i livet.
Citera
2019-05-06, 11:31
Medlem
Bonnie osäker på vilken röst hon skulle använda under öråden, vilken vansinnigt dryg människa ändå. Och Sophies uttåg tog bort den sista möjliga spänningen, löjlig sorti och riktigt tråkigt avsnitt. Det framgick aldrig riktigt hur Sophies taktik sket sig, mer än att man kan anta att Bonnie och Linn golade.

Sen förstår jag inte riktigt grejen med att hissa upp fler saker i flaggstången på Utposten? Vart fan är incitamentet? "Det är bara breven som är intressant" jaha? Du får ändå inte läsa om du ger upp. Vill man att Peter ska ge upp och offra sig och ge upp för resterande, eller hur har man tänkt?
Senast redigerad av dianna-agron 2019-05-06 kl. 12:15.
Citera
2019-05-06, 11:55
Bannlyst
Frågor till CS eller den andra kille här som jobbat med programmet:
En annan fråga, fick du (CS) åka hem direkt när du hoppa av eller fick du vänta på resten av gänget?
Vet du hur det är med det andra som åker ut, hamnar dom på ön med produktionen eller får dom åka hem?
Citera
2019-05-06, 12:18
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Du hade alltså bråttom hem efter att ha åkt ut efter några dagar? Om du hade tagit dig till final, hade du fått prioritera bort advokatprovet då?

Vi hade redan varit där i över en vecka innan det drog igång. Vilket gjorde att min tidsplanering inte riktigt gick ihop.

Man hade fått överväga det där och då, men förmodligen inte då jag betalat £16,000 för advokatprovet.

/ C
Citera
2019-05-06, 12:21
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
Frågor till CS eller den andra kille här som jobbat med programmet:
En annan fråga, fick du (CS) åka hem direkt när du hoppa av eller fick du vänta på resten av gänget?
Vet du hur det är med det andra som åker ut, hamnar dom på ön med produktionen eller får dom åka hem?

Jag kan bara svara för mig själv och vad de andra deltagarna berättat om deras egen hemfärd.

Jag ställde väldigt tydliga krav för att vara kvar, mastiff sa nej. Då krävde jag ett flyg samma dag och de fixade allting oerhört snabbt och jag var tillbaka i London redan dagen efter.

Anna valde att stanna och dyka på Fiji ett par veckor så jag kan tänka mig att de bokade hennes hembiljett senare.

/ C
Citera
2019-05-06, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
J

"XXX" valde att stanna och dyka på Fiji ett par veckor så jag kan tänka mig att de bokade hennes hembiljett senare.

/ C
Hmmm ok då vi vi att den personen åkte ut och inte vann....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in