2019-05-05, 21:44
Medlem
Varför paktar de inte ihop sig i Utposten om att skicka hem den eller de svagaste så att de andra får del av mat och breven och mer energi, och om någon av de sedan vinner så delar de vinstsumman?

Edit: Frågan är vem som är svagast. Jannike lär ju ryka med sin vegan-attityd, och Robert och Mathias kan inte balansera på en tre meter bred bräda.
Citera
2019-05-05, 21:45
Medlem
DoktorNos avatar
Varför, när hon filmas bakifrån när hon går, ser Anna ut som hon har skitit på sig? Har baddräkten en ofördelaktig skärning eller har hon en udda form på ändan?

Linn har ju i jämförelse ett rätt snyggt arsle, även fast många här i tråden klagat på det.

Vilket gnäll det är i Utposten förresten. Klagar när de är utan mat och klagar när de får krabbor att äta. Tror Robert ger upp snart, tanken på breven knäcker honom förr eller senare.
Citera
2019-05-05, 21:51
Medlem
Hahah fyfan vad feg Sophie är.
Riktigt tråkigt avsnitt btw.
Citera
2019-05-05, 21:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Ungefär hur lång är är Anna?, dom andra tjejerna framstår som dvärgar
Citera
2019-05-05, 21:55
Medlem
DoktorNos avatar
Vadå personliga skäl? Spännande
Citera
2019-05-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vadå personliga skäl? Spännande

Vi kanske får läsa varför i Aftonbladet...
Citera
2019-05-05, 21:57
Medlem
Sophie visste att hon skulle åka ut, och försöker nu rädda sin heder och värdighet. Ynkligt, nästan.
Citera
2019-05-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trebag
Hahah fyfan vad feg Sophie är.
Riktigt tråkigt avsnitt btw.

Vad var hennes personliga själ?! Hon kan ju inte fått reda på något hemifrån, kände hon på sig att det var hon som skulle åka ut och fegade ur?
Citera
2019-05-05, 21:58
Medlem
tuffkatts avatar
Smart men genomskinlig av Sophie. Hon visste att hon skulle ryka ikväll, väldigt passande med "personliga skäl som hon inte kan gå in på" just inför kvällens öråd. Då kan hon låtsas som att det var hennes egna önskemål som låg till grund för detta resultat, snarare än att hon helt enkelt var hatad i gruppen.

Vi vet hur det kommer låta när hon kommer hem och får frågor från sina vänner: Nja, alltså jag blev inte utröstad, jag bad om att få röster på mig så jag kunde åka hem.
Senast redigerad av tuffkatt 2019-05-05 kl. 22:00.
Citera
2019-05-05, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Q
Sophie visste att hon skulle åka ut, och försöker nu rädda sin heder och värdighet. Ynkligt, nästan.

Misstänker jag också. Gott att hon är borta hur som helst.

Ett personligt skäl kan vara att kärringen fått mens kanske... Som vi konstaterat är det svårt att vara med i robinson då.
Citera
2019-05-05, 21:59
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Vad var hennes personliga själ?! Hon kan ju inte fått reda på något hemifrån, kände hon på sig att det var hon som skulle åka ut och fegade ur?
Den mest troliga förklaringen.
Citera
2019-05-05, 22:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Smart men genomskinlig av Sophie. Hon visste att hon skulle ryka ikväll, väldigt passande med "personliga skäl som hon inte kan gå in på" just inför kvällens öråd. Då kan hon låtsas som att det var hennes egna önskemål som låg till grund för detta resultat, snarare än att hon helt enkelt var hatad i gruppen.
Jag har inte kunnat förutspå att Sophie skulle åka, så hur skulle hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in