2019-05-04, 15:04
Medlem
hum.by.666s avatar
Kan det hänga ihop med inlägget dagen före (1/5) där sångfågeln "övade" på sin låt? Det blev respons på falsksången, dock var det texten som det handlade om, Terese beskylldes för att ha stulit texten och gjort om texten så den skulle passa in på Tereses liv. Det inlägget försvann lika fort som en avlöning.

Jag hörde låten och kan väl direkt påstå att det inte är något för hitlistor precis - texten bestod av det som Terese gnäller över i vanliga fall.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-04 kl. 15:14.
2019-05-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Kan det hänga ihop med inlägget dagen före (1/5) där sångfågeln "övade" på sin låt? Det blev respons på falsksången, dock var det texten som det handlade om, Terese beskylldes för att ha stulit texten och gjort om texten så den skulle passa in på Tereses liv. Det inlägget försvann lika fort som en avlöning.

Jag hörde låten och kan väl direkt påstå att det inte är något för hitlistor precis - texten bestod av det som Terese gnäller över i vanliga fall.

Om man kikar på inlägget hon skriver om den där pernilla så kan man se att blöj-terese fått en drös nya sanvänner.
2019-05-04, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Lilla Terese har lagt upp en hel status om denna P. Hur kan man ha så mycket skit för sig och ändå ha mage att skriva såhär om någon annan? Magiskt.

"Varnar folket för denna skumma människa
Men ni gör som ni vill

P*rnilla n*lund
Är falsk person hon manipulera folk hon
Snackar skit om alla hon jävlas ljuger och lurar folk man ska
Inte ha kontakt med P*rnilla
Hon. Behöver värkligen ha mycket stöd i livet
Hoppas du P*rnilla få massor med hjälp så dina stora problem försvinner om de kan försvinna

Tips P*rnilla
Sluta snacka skit om alla
Sluta jävlas och ställa till helvete för folk
Tänk innan du säger skriver något
Bete dig som vuxen inte som en trotsig 1 åring
Väx upp ur sand låda stadiet och bete dig som en 30 åring

Less idioter som jävlas med mig och aldra

Sprid kärlek Inte hat"

Men hon skriver bara sanningen, och sanningen är inte olaglig enligt henne själv när någon påpekar att det kan anmälas som förtal.

Det roliga är ju att hon beskriver sig själv till 100%😂.
2019-05-05, 10:56
Medlem
Citat:

Det inlägget missade jag helt, men jag väntar intensivt på hennes skiva sen. Den måste man ju köpa, hon är ju flashback-kändis och allt
2019-05-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Det roliga är ju att hon beskriver sig själv till 100%😂.

Tänkte tanken också. Hade fungerat finfint att sätta in hennes namn där i stället för P*rnillas.
2019-05-05, 17:22
Medlem
nån mer slm tänkt i banorna att t kan ha Münchhausens syndrom (även by proxy). ?
2019-05-05, 18:01
Medlem
Bullgummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
nån mer slm tänkt i banorna att t kan ha Münchhausens syndrom (även by proxy). ?

Du tänker på hennes kisseri?
2019-05-05, 20:43
Medlem
undercoverninjas avatar
Det är ju fantastiskt att hon klagar på P*rnilla, för saker hon gör själv, hela tiden!
Man behöver ju bara byta ut namnet P*rnilla mot Terese:

"Varnar folket för denna skumma människa
Men ni gör som ni vill

Tessan Lindgren-Kvick
Är falsk person hon manipulera folk hon
Snackar skit om alla hon jävlas ljuger och lurar folk man ska
Inte ha kontakt med Tessan
Hon. Behöver värkligen ha mycket stöd i livet
Hoppas du Tessan få massor med hjälp så dina stora problem försvinner om de kan försvinna

Tips Tessan
Sluta snacka skit om alla
Sluta jävlas och ställa till helvete för folk
Tänk innan du säger skriver något
Bete dig som vuxen inte som en trotsig 1 åring
Väx upp ur sand låda stadiet och bete dig som en 30 åring

Less idioter som jävlas med mig och aldra

Sprid kärlek Inte hat"

Det är lite diskussioner på hennes status: (Kimpa och hennes mamma är också där och diskuterar, jag förstår mig inte på dem!)

http://forumbilder.se/I5C0O/tessan-pn

http://forumbilder.se/I5C0O/tessan-pn1

http://forumbilder.se/I5C0O/tessan-pn2
2019-05-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte

Mig veterligen har väl inte Ts lögner handlat om att få uppmärksamhet från vården, varken genom sig själv eller genom någon annan (by proxy). Har svårt att se att ens kisseriet kvalar in här.

Tror inte att man behöver läsa in så mycket mer än att hon ju faktiskt är utvecklingsstörd, det för ju med sig sina bekymmer beroende på hur omfattande utvecklingsstörningen är. Hursom så har hon helt klart problem på så vis att hon ljuger friskt, samt att hon upprepar mönster som ej är fruktbara för henne. Sen verkar hon vara lite för kapabel för att helt tas om hand av andra, vilket verkar göra att hon hamnar lite mellan stolarna. Ofattbart sorgligt egentligen kan jag tycka utan att för den sakens skull förminska det hemska hon gjort (och fortfarande för).
2019-05-05, 21:05
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labracadabrador
Mig veterligen har väl inte Ts lögner handlat om att få uppmärksamhet från vården, varken genom sig själv eller genom någon annan (by proxy). Har svårt att se att ens kisseriet kvalar in här.

Tror inte att man behöver läsa in så mycket mer än att hon ju faktiskt är utvecklingsstörd, det för ju med sig sina bekymmer beroende på hur omfattande utvecklingsstörningen är. Hursom så har hon helt klart problem på så vis att hon ljuger friskt, samt att hon upprepar mönster som ej är fruktbara för henne. Sen verkar hon vara lite för kapabel för att helt tas om hand av andra, vilket verkar göra att hon hamnar lite mellan stolarna. Ofattbart sorgligt egentligen kan jag tycka utan att för den sakens skull förminska det hemska hon gjort (och fortfarande för).

Jag håller med dig.
Det känns inte som en diagnos som passar in på henne.

Ja, hon faller mellan stolarna, hon är "sjuk", men inte nog sjuk för att få stöd och hjälp, vilket hon verkligen skulle behöva.
Får hon gå lös och "obehandlad" så kommer hon till slut att vara riktigt farlig, speciellt i fel sällskap eftersom att hon inte förstår vilka konsekvenser hennes handlingar får, se mordet i Långshyttan, Madeleine Delbom.
2019-05-05, 21:17
Medlem
hum.by.666s avatar
Skönt gäng det där... suck, de verkar gilla att vara osams och kasta skit på varandra för att nästa dag åter vara vänner och kan sjunga duett på Olles och gemensamt besöka Vaniljdrömmen. De borde fan buntas ihop och släppas ut någonstans på vidderna. Hur många polisanmälningar och motanmälningar är inkomna ikväll?
2019-05-05, 21:24
Medlem
Citat:
Skönt gäng det där... suck, de verkar gilla att vara osams och kasta skit på varandra för att nästa dag åter vara vänner och kan sjunga duett på Olles och gemensamt besöka Vaniljdrömmen. De borde fan buntas ihop och släppas ut någonstans på vidderna. Hur många polisanmälningar och motanmälningar är inkomna ikväll?

Det där gänget är som en förskoleklass.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in