2019-05-05, 00:39
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clytie
Vad fasen, jag är inte man. Varför tror du det? Jag är ungefär så lite man någon kan bli.

Men du vet ditt värde..... Nöjd dig inte med mindre så länge som du inte klagar givetvis.
Citera
2019-05-05, 00:41
Medlem
Clyties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Men du vet ditt värde..... Nöjd dig inte med mindre så länge som du inte klagar givetvis.

Nej som sagt jag är bara feg och osäker. Hade jag vetat mitt värde hade jag inte varit rädd att skriva först.
Citera
2019-05-05, 00:49
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Nej som sagt jag är bara feg och osäker. Hade jag vetat mitt värde hade jag inte varit rädd att skriva först.

Du är rädd för att du siktar på högre liga än vad du tillhör. Vad sägs om att tillhöra din egna liga?
Citera
2019-05-05, 01:18
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:

Erkänn att du bara vill bli piskad som en slyna.
Citera
2019-05-05, 01:34
Medlem
Jag började använda Tinder igen för 3 dagar sedan då jag nyligen blivit singel igen och jag hade en boost som jag använde och fick cirka 10 likes och på grund av att jag har Tinder Gold kunde jag se vilka som gillat mig, ett par fann jag intressanta.

Jag la upp helt nya bilder från min senaste semester förra månaden och uppdaterade min biografi men jag känner inte att jag har fått en så bra respons ännu. Jag gick igenom mina 115 matchningar och hittade en tjej jag matchat med för några månader sedan och skrev till henne. Hon svarade i princip direkt och sa "hur ironiskt är det, jag såg dig igår och tänkte skriva o säga det men pallade aldrig" och vi fortsatte konversationen därifrån och det gick bra. Vid midnatt slutade hon svara och jag tänkte att hon hade somnat, men hon svarade inte dagen efter heller vilket känns lite surt. Jag är mest intresserad av att hitta någon att prata med, någon som svarar på meddelanden snabbt och inte tar flera timmar på sig.

Finns det något Tinder "proffs" här som skulle kunna hjälpa mig med min profil?

Edit* Jag laddade nyss ned Badoo och hängde där i 10 minuter och har redan fått cancer, hur kan det vara så dåligt? Är det någon som använder Badoo och har bra efarenhet av det i senare tid?

/Zekke
Senast redigerad av Zekkeg 2019-05-05 kl. 02:10.
Citera
2019-05-05, 01:50
Medlem
christallqhulaaas avatar
3 matchingar idag ingen vill knulla.tinder=skräp
Citera
2019-05-05, 16:25
Medlem
Så sjukt störande när man har en konversation igång, det flyter på med inslag av humor/retas lite och de bara slutar svara från ingenstans. Eller de som inte ens svarar när man matchat
Citera
2019-05-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Så sjukt störande när man har en konversation igång, det flyter på med inslag av humor/retas lite och de bara slutar svara från ingenstans. Eller de som inte ens svarar när man matchat

Exakt! det händer ju hela tiden. Ibland har man till och med matchat flera gånger med en och samma tjej som då väljer att antingen slutar svara efter en kortare tid eller helt enkelt inte svara alls.
Citera
2019-05-05, 18:51
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zekkeg
Jag menar under inställningar ja, gender eller kön räcker med att komma upp i mäns flöde.

Jag väntar fortfarande på om någon vet om det påverkar ens ELO om man ändrar gender / kön inställningarna.

OK, tack för informationen. Tack vare ditt inlägg gjorde jag i helgen ett test när jag var ner söderöver. Mest för att se hur "männen" tänker på Tinder utifrån ett mansperspektiv och hur andra killars profiler ser ut. Fasen vad det rasslade in likes och det är bara att konstatera att männen är snabba och aktiva på Tinder
Citera
2019-05-05, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustinPrice
Exakt! det händer ju hela tiden. Ibland har man till och med matchat flera gånger med en och samma tjej som då väljer att antingen slutar svara efter en kortare tid eller helt enkelt inte svara alls.

Haha ja det är så efterblivet, vad gör dem ens där? Alltså, jag har hört att jag är en 8+/10 från män/kvinnor och har ändå legat med vad många anser som många för min ålder. Är tränad men är dock inte lång, är 170 så har inte längden utskriven om det har någon inverkan tror du? Nej, bättre att gå fram till tjejer i verkligheten istället appen suger. Legat med 2 tjejer därifrån på 2 månader så det är ju riktigt segt också.
Citera
2019-05-06, 15:43
Medlem
En fråga till er gamla tinder användare. Jag hade tinder sen 2015, och då kan jag minnas att mellan 2015-2017 så fick man 3-8 match per dag. Nu senaste 4 månaden flyttat till Stockholm har man blivit mer aktiv än innan då får man vara glad om man ens matchar med 1 tjej i veckan. Vad har skett? Har tinder dött eller är Stockholm tjejerna som är kräsna? Eller är nån annan app som är Hit och tagit över?

Någon som kan intyga förändringen?
Citera
2019-05-06, 19:10
Medlem
Hegamons avatar
Ett problem nu är jag lagt upp en bild där jag ser ut som en fitnessmodell och då likar 30 tjejer mig om dagen, minst. Men jag ser egentligen inte riktigt ut så. Tog bilden på gymmet och posade bara. Bilden ljuger får jag säga. Har jag en bild som visar mig i realtid utan krusiduller så är dom inte intresserade.

Vad ska jag göra åt saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in