2019-05-05, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag håller med i sak men ville bara påpeka att vara introvert inte har något med detta att göra (osäkerhet, självförtroende eller självkänsla).

Hmm ok, då får jag be om ursäkt för missvisande info! Men kan man inte ändå dra paralleller mellan introvert och just att man ej vill visa sig med en viss individ ?
Citera
2019-05-05, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Hmm ok, då får jag be om ursäkt för missvisande info! Men kan man inte ändå dra paralleller mellan introvert och just att man ej vill visa sig med en viss individ ?

Introvert = Förlorar energi av att umgås med människor.

Så jo, till en viss del.
Citera
2019-05-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad

Det förklädda monstret i gamla lag syd (eller nord, minns inte, skit samma) är Bonnie, hon kommer definitivt INTE börja rösta ut Fia före Sophie, det är ju ett som är säkert. Soff ryker i morgon. Basta.

Ja, ja kollade lite i reglerna för "episka r-son", vilket var ganska svårt eftersom det visade sig att de var skrivna i svart på samma svarta papper. Men till slut fick jag fram att alla monster, förklädda eller ej tydligen kan rösta hur de vill, det fanns ingen speciell "monster solidaritet", så det verkar vara en öppen historia. Om det nu kan bli det i r-son.

Det blir spännade, kanske Soff hittar en kista med dödskallar fulla med dukater och svarta röster
Citera
2019-05-05, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Tycker de är fula båda två. Inte riktigt förstått vad som är snyggt med Anna. Väldigt medioker.

Hon ser väldigt fin ut tills hon öppnar truten.
Citera
2019-05-05, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Anna är absolut inte snygg, skulle säga under medel. Hade hon inte haft de där persiska mattorna till ögonbryn hade hon kanske gått upp till medel men hon är verkligen inte snygg. Hennes personlighet och röst är ännu värre än hon ser ut.

Nu har ju alla olika smak givetvis men det är iallafall vad jag anser om henne.

Ögonbryn är något som på kvinnor ska rakas/vaxas bort för att sen målas/tatueras tillbaka som två små svarta streck? Jag gillar hennes bryn!
Dock håller jag med dig om att hon failar hårt vad gäller såväl dialekt som personlighet.
Citera
2019-05-05, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag börjar ana att Sophia är en riktig häxa. Hur fan kan Tobias liera sig med henne.

Hon är otäck. Oklart ifall hon ens är kvinna, enligt vissa i tråden. Jag hade då aldrig litat på den fan iaf.
Citera
2019-05-05, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatkebabwithbread
Det kanske är därför hon verkar så sur på anna? För att hon är avundsjuk på hennes persiska mattor helt enkelt.

Sophie är en man. Alternativt en alien. ”Kapitalförvaltare, Los Angeles” jo jag tackar jag. CS kan säkert upplysa oss om hur det egentligen ligger till. Snarare kassörska på Mekonomen i Gislaved.
Citera
2019-05-05, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
För att Nick redan är på Sebastians sida, medan Emilio måste smöras upp för att bli det.

Emilio har blivit uppsmörjd med kokosfett sedan dag ett av hans stjärtkompis Lucas. Bögigare par har jag inte skådat sedan Robinsons begynnelse. Ajaj, vad många meter de där två äcklena gett varandra! Att ens ha mage att uppfinna den där bögiga segerdansen liksom!
Citera
2019-05-05, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
För att feminism är Cancer och Cancer behandlas med Chemo.

/C

😂😂😂 Bästa hittills!
Citera
2019-05-05, 04:53
Medlem
Citat:
Hade jag känt mig bekväm med att vara ute på stan med Gary Moore (den levande versionen) och presentera honom för nån jag känner? Hmm jo inga problem. Och inte heller hans son Tobias....

Hahahaha!! Hilarious!
Citera
2019-05-05, 04:56
Medlem
Citat:

Nej det är riktigt. Det kanske ingår i hans "finna-sig-själv-kit"? Att han verkligen är en riktig jä*la skitstövel? Därav flerdygnstårarna? Att äntligen våga visa det öppet?

" Min kropp är mitt tempel - i övrigt ett ego exempel.".

Han ”fann sig själv” och hittade... den skitstövel som han ju är! Hurra! ”snyft snyft”. Jag hade snällt på honom ett par riktiga handflator varje gång han låtsasgrinade. Men han tror väl han får knulla Anna om han visar sin ”mjuka sida”. Sicken cuck..
Citera
2019-05-05, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det har ju varit en hel del kärringtävlingar där man kan vinna på ren tur, inget som gynnar den starke.

Får man se dig i någon annan produktion framöver tro?

De tävlingarna hade väl passat CH utmärkt då han var, är och förblir en kärring. Den lille tarmen hade inte vunnit mot mig ens i luffarschack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in