2019-05-04, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Fattar inte varför flin-Emilio fick brev och inte Nick?

Och är det bara jag som undrar varför Sofie inte har några som helst ögonbryn?
För att Nick redan är på Sebastians sida, medan Emilio måste smöras upp för att bli det.
Citera
2019-05-04, 16:22
Avslutad
Efter att jultomten Sebastian kom till forna lag Syd och gav dem max utdelning av brev räknar han väl med att de nu röstar som han vill. Dvs Sophie åker hem i nästa öråd om det inte blir nån jättetwist igen.
Citera
2019-05-04, 16:35
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Kan det inte vara så att det blev en dropp veckan du lämnade för att grillsäsongen drog igång och UEFA EM-kval så gemene man hellre satt ute eller på sportbar än hemma i soffan för att se dig spotta i tv?

Varför denna säsongen har färre tittare kanske är för att allt fler kollar avsnitten på streamingsidor istället?
För övrigt var förra året roligare med Månsson och Bonnevier. De lär ha dragit in betydligt fler tittare än dig iaf Och inte försökte de löneförhandla för det heller.

Tveksamt då de faller för varje vecka som går.

Men din konspirationsteori om grillningar, UEFA låter rimlig då tittarsifforna var högst just när jag var med.

Löneförhandla? Ingen får lön för att vara med.

Nej det vore sjukt om de krävde mer pengar. Både Jan och Månsson var helt efterblivna och förstod att deras finansiella värde var just 0, då klagar man inte.

/C
Citera
2019-05-04, 16:42
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
I tittarsiffrorna, räknas TV4play in där?

Nix,

det är separata siffror för streaming, men tror det kan vara svårt att räkna de för MMS då cmore låter alla se 4 avsnitt en vecka före.

Men alla streamingsiffror kommer ut senare också. Tål också att jämföra.

/C
Citera
2019-05-04, 16:43
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Produktionen lär gått miste om x-antal miljoner när du packade säcken och drog i förtid.

Men, det går ju inte att komma ifrån att du hade rykt ganska snart i kommande öråd. Det känns ganska osannolikt att du antingen skulle vinna samtliga immunitetstävlingar eller lura övriga att ingå pakt med dig.

Om man ser på tävlingarna som var efter att jag valde att lämna så har jag svårt att se vilken jag skulle förlora.

/C
Citera
2019-05-04, 16:44
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmxmail67
En annan fråga, fick du åka hem direkt när du hoppa av eller fick du vänta på resten av gänget?
Vet du hur det är med det andra som åker ut, hamnar dom på ön med produktionen eller får dom åka hem?

Alla får flyg hem omedelbart, eller så kan man välja att stanna på fiji och semestra lite (på egen bekostnad) Mitt advokatprov började 1 September så jag kunde inte stanna ö.h.t.

/C
Citera
2019-05-04, 16:45
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Fattar inte varför flin-Emilio fick brev och inte Nick?

Och är det bara jag som undrar varför Sofie inte har några som helst ögonbryn?

För att feminism är Cancer och Cancer behandlas med Chemo.

/C
Citera
2019-05-04, 16:49
Medlem
redigera

Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Skärpning, han kör pudelrockstilen från 80-talet fullt ut. Knappast hippie!
Vet inte om du driver med mig men hur som helst så är motsatsen till en innekille och ser förjävlig ut. Hade du känt dig bekväm att vara ute på stan med Tobias och presentera han för dom du känner.....(Nja)
Citera
2019-05-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Väldigt uppenbart att jag var och är det då TV4 fortfarande väljer att från dag ett fram tills nu använda mina citat och mina sekvenser för marknandsföring.
Har inte sett dig i deras reklam sen du åkte ut.
Citera
2019-05-04, 18:24
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vet inte om du driver med mig men hur som helst så är motsatsen till en innekille och ser förjävlig ut. Hade du känt dig bekväm att vara ute på stan med Tobias och presentera han för dom du känner.....(Nja)

Hade jag känt mig bekväm med att vara ute på stan med Gary Moore (den levande versionen) och presentera honom för nån jag känner? Hmm jo inga problem. Och inte heller hans son Tobias....
Citera
2019-05-04, 19:20
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Javisst är det så. Det utesluter inte att Sebastian kan vara en skitstövel förstås.

Nej det är riktigt. Det kanske ingår i hans "finna-sig-själv-kit"? Att han verkligen är en riktig jä*la skitstövel? Därav flerdygnstårarna? Att äntligen våga visa det öppet?

" Min kropp är mitt tempel - i övrigt ett ego exempel.".
Senast redigerad av IQpizzasallad 2019-05-04 kl. 19:37.
Citera
2019-05-04, 19:29
Medlem
Det börjar bli lite episkt, ja, på dokusåpa-vis förstås, när den unga, starka ledaren, Sebb, tar över från den gamla. I handlingen borde väl den tidigare ledaren egentligen vara Klas eller Linn, som båda varit ledare i sina respektive lag denna säsong, men det visuella pekar förstås ut den gamle ledaren som Nick som, har jag för mig, var nån typ av informell ledare för sitt lag, innan nån tonårstjej gick ihop med en medelålders svenskengelska och paktade ut honom i förra säsongen.

Nåväl, Nick lider alla kval av att inte vara stark nog längre, hans gamla gymkropp håller knappt mer än Linns och han kan inte längre vinna nån tävling själv. Men den som han tog in som sin egen son, Sebb, som han lärde upp för att ta hans plats, och skydda honom på gamla dar, ja, han blev förhäxad av den vackra Anna och struntar nu i Nick.

Den starka Sebb låter nu istället den vackra Anna skörda frukten av hans segrar. Och Anna, hon lyckades förtrolla Sebb vid precis rätt ögonblick. Det elaka monstret som förklätt sig till Soff har länge haft ögonen på Anna och varit avundsjuk på hennes skönhet. Soff har tidigare försökt vara Annas vän och med sina monsterkrafter hållt henne kvar i livet en gång tidigare, men det var mest slug monstertaktik, så de andra inte skulle se vilket monster Soff egentligen är.

När Sebb återkom förstod Soff att det var farligt om han och Anna blev tillsammans igen, då skulle Anna förtrolla Sebb så hon fick del av hans kraft och då skulle hon kunna se att Soff egentligen är ett förklätt monster och berätta det för de andra.

Och då skulle de vilja förgöra monstret, ja, i alla fall de som inte också är förklädda monster.

Och det får inte ske, därför måste nu Soff till varje pris förgöra Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in