2019-05-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieFoxtrot01
Hugingatan 50-44

Numren där emellan, i samma huslänga, är 46 och 48 då va? I så fall är det i port 46 som BO bodde, i alla fall om man ska tro på det en bekant skrev på Facebook (som själv bor i 48).
Citera
2019-05-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
á la Hökarängen? Möjligt. Eller eu-medborgare som är här för att jobba/tigga eller utländsk prostituerad etc. Det finns några olika alternativ.

Edit: Förmodligen inte utländsk prostituerad om anhöriga är underrättade så här tidigt.

Kanske som Hökarängen, finns många alternativ som sagt.
Citera
2019-05-04, 22:30
Medlem
LeeVans avatar
Tunt med tillförlitlig information. Utifrån det lilla vi vet, skulle jag spekulera enligt nedanstående.

Mordet är förmodligen oplanerat.

Fyndplats avviker inte väsentligen från mordplats.

Jag tror att det finns vittnen till den här ”händelsen”.
Citera
2019-05-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEMFS
Numren där emellan, i samma huslänga, är 46 och 48 då va? I så fall är det i port 46 som BO bodde, i alla fall om man ska tro på det en bekant skrev på Facebook (som själv bor i 48).

Bara utländska namn i stort sett. Ingen 25årig Svensk som poppar ut.
https://www.hitta.se/hugingatan+46+märsta/personer/2
Citera
2019-05-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slim-m

Kan ju va nåns tjej som bor med nån där utan att vara skriven där? Bara en tanke.
Citera
2019-05-04, 22:33
Medlem
Hette hon a sigrid
Citera
2019-05-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slim-m

Den bekanta skrev ca 35 år (eller runt den åldern) samt något om att hon jobbar/jobbat på någon förskola.
Citera
2019-05-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJiM
Kan ju va nåns tjej som bor med nån där utan att vara skriven där? Bara en tanke.
Givetvis kan det vara så. Men detta gav oss inte nån id iaf.
Citera
2019-05-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squonker
Det ligger på Lyckostigen, strax väster om grönområdet.

Berätta gärna lite mer, vad det är.
Citera
2019-05-04, 22:36
Medlem
Finns en tjej 24 år med helsvenskt namn på nr 50
Citera
2019-05-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doobiee
Vart har jag skrivit att kroppen förflyttats? Du inser att betydligt mer saker än själva kroppen räknas som bevismaterial man gärna vill bli av med efter att mord, något man kanske kommer på flera timmar efter mordet begåtts och kroppen lämnats i skogen? Då kanske man tar bevismaterialet och beger sig till en ödekåk, slänger in påsen och tänder på. Fattar du?

Jag fattar. Men du glömmer bort att mordet skedde i centrala Märsta där det rör sig mycket människor.
Att bära på bevismaterial skulle leda till vittnen då skogen har bostadshus på alla 4 sidorna.
Vad jag vet finns inga vittnen. Polisen ringde till mig men jag hörde enbart Polishelikoptern.
Köra upp bilen i skogen är helt uteslutet då hela småbarnsfamiljhus längan skulle bli vittnen.

Personen kände uppenbarligen inte till Märsta då han valde sämsta möjliga skog att mörda någon i. Nu hade han tur, utan vittnen. Om han inte kände till Märsta så hur i helvete skulle han känna till ett Ödehus 8 kilometer utanför Märsta. FATTAR DU?
Citera
2019-05-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEMFS
Den bekanta skrev ca 35 år (eller runt den åldern) samt något om att hon jobbar/jobbat på någon förskola.
Problemet är att vi har 2bud här nu. 25år och 35år.
Vilket är den som stämmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in