Citat:
Ursprungligen postat av
farfar
Såg Panaché i butiken nyss
Måste nog vara första gången på minst 5 år av mitt gnällande här om saken, som det finns i butik innan slutet av sommaren.
Förra året var det väl inte förrän i början av augusti som de fanns tillgängligt..
Köpte ett par förpackningar.
Tyckte det var stök i butiken, nya ansikten hos personalen. Tycker de slarvar med bröd baket, finns knappt något oavsett tid när man är där.