2019-05-03, 22:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orbetor.Trebor
En sak som slog mig nu ikväll är att de deltagare som är väldigt aktiva på sociala medier och försvarar sig och kastar skit på andra.

Det känns som att dom som har lägst profil i sociala medier är dom som kommit längst?

Är det så att vinnaren redan vunnit nere på fiji? Eller kommer det bli omröstning efteråt som på robinsson-robbans tid?

Den har troligtvis redan vunnit på Fiji. Det har bara hänt två gånger i svenska Robinsons historia att finalörådet har varit direktsänt i Sverige.
Citera
2019-05-03, 22:27
Medlem
Diarrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag hade frågat runt vilka som har barn, och sen gett breven till de som inte hade barn (allra helst till singlarna). Sen hade jag sagt i synken att de som åker ifrån sina ungar får skylla sig själva. Så jävla GOALS att bli Sveriges mest hatade person...

Hoppas iaf att Sebbes ansträngningar bar frukt. Han och Anna skulle ju bli ett sånt där par som är så jävla snyggt att vem som helst skulle kunna ställa upp på en trekant med dem utan att egentligen bry sig om vem man ska sätta på. Åtminstone om Sebbe trimmar till skägget och slutar punda sina djungel-valium, eller vad han nu går på.

Sebbe snygg? Ja a ok. Om man gillar luffar looken med pliriga råttpittar till ögon så absolut. Anna har verkligen hittat en kille under sin liga men hon har ju haft hjärnblödning så kan tänka mig att det påverkar hennes omdöme.
Citera
2019-05-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diarree
Sebbe snygg? Ja a ok. Om man gillar luffar looken med pliriga råttpittar till ögon så absolut. Anna har verkligen hittat en kille under sin liga men hon har ju haft hjärnblödning så kan tänka mig att det påverkar hennes omdöme.

Måste faktiskt hålla med. Är en straight kille som ej hyser avundsjuka för någon som ser bra ut. Dock så måste jag ifrågasätta hur man kan anse Sebbe som snygg ? Han har en vältränad kropp, dock så är den väldigt konstig ( på ett negativt sätt). Sen så ser man nästan bara hans skägg i ansiktet, utöver hans blick som är inte charmigt. Så nja, smaken är olika men tycker det är lite konstigt.
Citera
2019-05-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Sebastian gjorde väl nummer två i vattnet enligt honom själv. Vilket jag tycker är äckligt.

Riktigt äckligt gjort av honom om man
nu kan tro på hans ord mao.
Citera
2019-05-03, 23:07
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Några frågor som någon kanske vet svar på.

Vart to fisknätet vägen som gav lag nord 3 fina barracudor? första dagen?

Vem snodde tonfiskburken?

Hur kunde Fia komma undan med sin lögn om det köpta dublonerna när det blev ett himla liv efter killarnas pakatande med att få kvar Åsa? Fia ljög ju lika mycket rakt i ansiket.

Jag har också undrat över dessa saker faktiskt, men har likt dig heller inte något bra svar.
Citera
2019-05-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Men vad ska man göra med ränskita?

Fiskarna bajsar i vattnet.
Citera
2019-05-03, 23:11
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Men det borde väl ändå vara fräschare för deltagarnas röv-hygien att bajsa i havet och tvätta av sig än att göra det på land och torka sig med sandiga löv, för att sen smyga ner och låtsas bada?
Citera
2019-05-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar

Fast fiskar har inget val och det är skillnad på människobajs och fiskavföring. Deltagarna går sedan i och badar och kan trampa eller rent allmänt även om havet är stort så blir det inte så fräscht. Tvättar kläder i vattnet gör de nog också.
Citera
2019-05-03, 23:24
Medlem
Citat:
Fast fiskar har inget val och det är skillnad på människobajs och fiskavföring. Deltagarna går sedan i och badar och kan trampa eller rent allmänt även om havet är stort så blir det inte så fräscht. Tvättar kläder i vattnet gör de nog också.
Ja ibland har människorna inget val man gör det som är bäst.
Tänkt dig ränskita som det rinner längst bennen är det inte bäst då att tvätta direkt?
Vågorna spolar bort det.

Det är inte hård människo avföring vi pratar om han hade kramper.
Senast redigerad av Vidarquintar 2019-05-03 kl. 23:27.
Citera
2019-05-03, 23:34
Medlem
[quote=Hank.leach|67477121]Jag tycker också det är märkligt att Sebbe inte valde nick.
Men jag tycker alla ska behandlas lika oavsett barn.

Det är förmodligen produktionen som ligger bakom på nåt sät
Senast redigerad av vadur49 2019-05-03 kl. 23:51. Anledning: fel
Citera
2019-05-04, 00:39
Medlem
Citat:
Sebastian gjorde väl nummer två i vattnet enligt honom själv. Vilket jag tycker är äckligt.
Ja det är äckligt.
Grävs det inga latringropar efter avskaffande av den allmänna värnplikten?
Citera
2019-05-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar

nästan som samiska visdomsord direkt från Mathias........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in