2019-05-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kan ni ta det i pm istället för att skräpa ner tråden med off topic.

Du har rätt! Ursäkta.

För övrigt on topic så skall det bli intressant vad produktionen gör för att styra utgången av söndagens utröstning. Kommer pakterna att hålla? Garanterat blir det någon som man inte tror ska åka iaf.
Citera
2019-05-03, 20:25
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Du har rätt! Ursäkta.

För övrigt on topic så skall det bli intressant vad produktionen gör för att styra utgången av söndagens utröstning. Kommer pakterna att hålla? Garanterat blir det någon som man inte tror ska åka iaf.

Mina ursäkter. Skägg var tydligen en viktig Fråga för mig.

Jag håller med. Produktionen i denna säsong är bedrövlig, nästan så man tror att de redan bestämt sig för ett par som de vill vinna.
Citera
2019-05-03, 20:48
Medlem
[quote=N.Armstark|67386641]Jag har sett tävlingarna och hur tjejerna levererar så jag skulle inte kalla det för hypotetiskt. Den där Hamilton verkar ha fått en sjuk fixering vid Adnilson, att försöka nasa t-shirtar efter att ha blivit hemskickad från Robinson är löjligt i jämförelse mot dom hederligt arbetande korvförsäljare som han ser ner på

Smygbögen och ketchupvandalen CS blev nobbad av Adnilson o nu kan han inte komma över det. Adnilson föredrog Åsa o CS uteslöts av de snygga pojkarna. Själv drog han sig undan likt den råtta han är o sökte sig en väg ut.
Nu är han hämndlysten o ligger i en tshirt tillägnad sitt livs kärlek o postar gift över honom o hans kamrater o lever sitt låtsasliv.
Låtsasjurist, låtsalegionär när han i själva verket kränger fish and chips på kompisens sylta o flirtar med småpojkar.
Citera
2019-05-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det känns ju inte så väst humant att behandla människor som försöksdjur.
På tal om det, var bajsar de övriga deltagarna? I andra säsonger har de väl gått en bit bort till hål de grävt och sedan grävt ner avföringen. Jag tror de har bajjamajjor som man inte får se som töms av personal. Ett annat alternativ är att de simmar ut en bit och bajsar och kissar i vattnet?
Citera
2019-05-03, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
På tal om det, var bajsar de övriga deltagarna? I andra säsonger har de väl gått en bit bort till hål de grävt och sedan grävt ner avföringen. Jag tror de har bajjamajjor som man inte får se som töms av personal. Ett annat alternativ är att de simmar ut en bit och bajsar och kissar i vattnet?

Det har nog papperstunnor som i försvaret. Inte fan kan de skita rakt ner i en grop? Blir ju övergödning deluxe, eller är det tillåtet i dessa länder?
Citera
2019-05-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Det har nog papperstunnor som i försvaret. Inte fan kan de skita rakt ner i en grop? Blir ju övergödning deluxe, eller är det tillåtet i dessa länder?
Menar de gräver en grop, bajsar ett tag (en dag kanske för alla) och sedan fyller igen och gräver ny grop. Gjorde de inte detta i tidigare säsonger, numera verkar de bara sitta och slappa. Synd inte lite uppdrag som i Farmen.
Citera
2019-05-03, 21:32
Medlem
peterZiipens avatar
Fy satan vad jag saknar intro-låten som var runt åren 2009-2011. Hypefaktorn var hög. https://youtu.be/C9kQ2mF02cg?t=11
Citera
2019-05-03, 21:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Några frågor som någon kanske vet svar på.

Vart to fisknätet vägen som gav lag nord 3 fina barracudor? första dagen?

Vem snodde tonfiskburken?

Hur kunde Fia komma undan med sin lögn om det köpta dublonerna när det blev ett himla liv efter killarnas pakatande med att få kvar Åsa? Fia ljög ju lika mycket rakt i ansiket.
Citera
2019-05-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Fy satan vad jag saknar intro-låten som var runt åren 2009-2011. Hypefaktorn var hög. https://youtu.be/C9kQ2mF02cg?t=11

Instämmer ! Den var fet.
Citera
2019-05-03, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan

Sebastian gjorde väl nummer två i vattnet enligt honom själv. Vilket jag tycker är äckligt.
Citera
2019-05-03, 21:50
Medlem
En sak som slog mig nu ikväll är att de deltagare som är väldigt aktiva på sociala medier och försvarar sig och kastar skit på andra.

Det känns som att dom som har lägst profil i sociala medier är dom som kommit längst?

Är det så att vinnaren redan vunnit nere på fiji? Eller kommer det bli omröstning efteråt som på robinsson-robbans tid?
Citera
2019-05-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Det intro jag gillade var det här. https://www.youtube.com/watch?v=95FjNv54pT8

Vad är det för intro i år, måste nästan kolla nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in