2019-05-03, 20:58
Medlem
David Icke är galen, absolut, han tror på sjuka saker- men ett judiskt samfund i Australien ville förhindra honom ifrån att Besöka Australien tills han erkänner att runt 12 miljoner judar dödades av nazisterna under ww2.

https://youtu.be/mzgFzss-VB0?t=573

tv-intervjun.

är det något jag missat?

är det 12 miljoner judar nu? är det hatbrott att förneka eller tvivla siffrorna? trodde det var först 3 miljoner, sedan 4, sedan höjde historikerna det till 6 (vilket jag kan köpa av de 60 miljoner som dog, 10% med andra ord) men nu är det upp till 12 miljoner?! vad händer egentligen?!
Någon som har koll?
Senast redigerad av quezen 2019-05-03 kl. 21:00.
Citera
2019-05-03, 21:08
Medlem
Skogsvattes avatar
Tja... då dödssiffrorna i de diverse koncentrationslägren reviderats med hundratals till miljontals offer men den slutgiltiga dödssiffran varit konstant på 6 miljoner sedan "starten" kan man ju undra hur långt judarna egentligen är villiga att gå i sina lögner. Hitlers varning ljuder starkare idag än nånsin: den "stora lögnen" är judens credo till dags dato. I Auschwitz så påstod auktoritära förintelsehistoriker fram till mitten på 80-talet att "minst" 2 miljoner judar dog i Auschwitz. I dag anses siffran vara runt 1 miljon, men den totala dödssiffran på 6 miljoner kvarstår. Dra era egna slutsatser.
Citera
2019-05-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Tja... då dödssiffrorna i de diverse koncentrationslägren reviderats med hundratals till miljontals offer men den slutgiltiga dödssiffran varit konstant på 6 miljoner sedan "starten" kan man ju undra hur långt judarna egentligen är villiga att gå i sina lögner. Hitlers varning ljuder starkare idag än nånsin: den "stora lögnen" är judens credo till dags dato. I Auschwitz så påstod auktoritära förintelsehistoriker fram till mitten på 80-talet att "minst" 2 miljoner judar dog i Auschwitz. I dag anses siffran vara runt 1 miljon, men den totala dödssiffran på 6 miljoner kvarstår. Dra era egna slutsatser.
det är i runda slängar 6 miljoner men antalet spelar ingen roll, det räcker att det hade varit en.
Citera
2019-05-03, 21:19
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
det är i runda slängar 6 miljoner men antalet spelar ingen roll, det räcker att det hade varit en.

Jag håller med, vad spelar någon miljon påhittade extra dödsoffer för roll? När man kunde dra fram flera miljoner döda ur rockärmen kan man ju undra var de andra miljonerna kommer ifrån.
Citera
2019-05-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Jag håller med, vad spelar någon miljon påhittade extra dödsoffer för roll? När man kunde dra fram flera miljoner döda ur rockärmen kan man ju undra var de andra miljonerna kommer ifrån.
Min morfar åkte med de vita bussarna 1945 som åkte till div koncentrationsläger och såg likhögarna.
han berättade detta för mig när jag var tonåring, var han en lögnare som deltog i någon sionistisk
sammansvärjning?
Citera
2019-05-03, 21:30
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Min morfar åkte med de vita bussarna 1945 som åkte till div koncentrationsläger och såg likhögarna.
han berättade detta för mig när jag var tonåring, var han en lögnare som deltog i någon sionistisk
sammansvärjning?

Han såg en likhög med 50 tyfusoffer från maj, 1945? Case closed, pojkar. Jag väntar fortfarande på de gigantiska massgravarna med miljontals ton aska, benrester och tänder.
Citera
2019-05-03, 21:38
Medlem
4yoonlys avatar
Även om 6 miljoner inte är en omöjlig siffra så är den ganska otrolig. Det var dock siffran jag fick lära mig. Man kan (fortfarande än idag tror på nätet) få en uppfattning om denna siffran helt utan att gå till något annat än enbart judiska källor. Och vill inte förvilla någon men om man tittar på deras egna folkräkning från 1900 till innan (och några år innan) runt 1930 och efter så blir det helt enkelt något knepigt. Den explosion som behövdes för att dra av 4-5 miljoner i sluträkningen 1945 hände tydligen bara några år innan alla dessa försvann.

Om man tittar på alla andra länder och alla andras befolkningen så ser man inte detta. För att hävda 4-6 miljoner döda måste man i princip haft dem från början. Detta finns med i deras folkräkning, men det finns ingen direkt orsak varför dom helt plötsligt innan Hitler hade ökat så mycket då andra länder med ganska goda förutsättningar kanske ökade 100-200.000 per år och inte 1-2 miljon per år.

Så något stämmer inte. Men om man skall dra av något så måste dessa ha funnits från början och någonstans där blev det fel (av vad jag kan se).

Hur många judar som dog, det var alldeles för många. Var det 6 miljoner ihjäl gasade judar, ytterst tveksamt.

Exakt hur många det var kan nog ingen direkt berätta men det var inte 6 miljoner, men troligtvis var den ett par miljoner.

Om detta nu skall gå upp till 12 miljoner, så kan man återigen se deras europeiska folkräkning och det existerade inte 12 miljoner judar i Europa då.
Citera
2019-05-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
David Icke är galen, absolut, han tror på sjuka saker- men ett judiskt samfund i Australien ville förhindra honom ifrån att Besöka Australien tills han erkänner att runt 12 miljoner judar dödades av nazisterna under ww2.

https://youtu.be/mzgFzss-VB0?t=573

tv-intervjun.

är det något jag missat?

är det 12 miljoner judar nu? är det hatbrott att förneka eller tvivla siffrorna? trodde det var först 3 miljoner, sedan 4, sedan höjde historikerna det till 6 (vilket jag kan köpa av de 60 miljoner som dog, 10% med andra ord) men nu är det upp till 12 miljoner?! vad händer egentligen?!
Någon som har koll?
Enligt detta dokument så fanns det så här många judar dom ville avrätta enligt detta dokument fanns det inte 12 miljoner ...Dokument från Wannseekonferensen
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Förintelsen#/media/Fil%3AWannseeList.jpg
Senast redigerad av hardtokill 2019-05-03 kl. 21:43.
Citera
2019-05-03, 21:39
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Hade det dött 12 miljoner judar då så hade det omöjligt funnits 15 miljoner idag. Såvida inte de judiska kvinnorna varit barnmaskiner med minst 15-20 ungar var sedan dess.

Bullshit som vanligt.

Citat:
In 1939, there were 16.6 million Jews worldwide, and a majority of them – 9.5 million, or 57% – lived in Europe

https://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/02/09/europes-jewish-population/
Citera
2019-05-03, 21:42
Medlem
Kalle-Swartss avatar
Vet att det är något av en meme med "60 Gorillion jews where gassed on the spot"

Men det kanske inte är en så tokig väg att gå. Herr Icke borde erkänna 27 miljoner judiska dödsfall, så kan han ju bara anklaga alla andra för antisemitism om de säger emot.
Citera
2019-05-03, 21:43
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Även om 6 miljoner inte är en omöjlig siffra så är den ganska otrolig. Det var dock siffran jag fick lära mig. Man kan (fortfarande än idag tror på nätet) få en uppfattning om denna siffran helt utan att gå till något annat än enbart judiska källor. Och vill inte förvilla någon men om man tittar på deras egna folkräkning från 1900 till innan (och några år innan) runt 1930 och efter så blir det helt enkelt något knepigt. Den explosion som behövdes för att dra av 4-5 miljoner i sluträkningen 1945 hände tydligen bara några år innan alla dessa försvann.

Om man tittar på alla andra länder och alla andras befolkningen så ser man inte detta. För att hävda 4-6 miljoner döda måste man i princip haft dem från början. Detta finns med i deras folkräkning, men det finns ingen direkt orsak varför dom helt plötsligt innan Hitler hade ökat så mycket då andra länder med ganska goda förutsättningar kanske ökade 100-200.000 per år och inte 1-2 miljon per år.

Så något stämmer inte. Men om man skall dra av något så måste dessa ha funnits från början och någonstans där blev det fel (av vad jag kan se).

Hur många judar som dog, det var alldeles för många. Var det 6 miljoner ihjäl gasade judar, ytterst tveksamt.

Exakt hur många det var kan nog ingen direkt berätta men det var inte 6 miljoner, men troligtvis var den ett par miljoner.

Om detta nu skall gå upp till 12 miljoner, så kan man återigen se deras europeiska folkräkning och det existerade inte 12 miljoner judar i Europa då.

Det finns en rysk jude som har grävt fram en massa från ryska arkiv och hans siffra om 180 000 döda judar i dessa läger är den lägsta jag hört. Dock har han fixat fram kopior från dessa arkiv, så det är samtidigt det mest understödda siffra jag läst om.

Har dock så jävla svårt att hitta tillbaka till hans blogg. Någon annan som har den adressen?
Citera
2019-05-03, 21:45
Medlem
ascHacks avatar
Inte en enda lärare man har haft genom åren har ifrågasatt detta heller. Kommunismen pratades det sällan negativt om i skolan vilket är högst anmärkningsvärt, kommer knappt ihåg att det nämndes.

På min tid hade man nog blivit placerad i särskolan som problembarn om man var lite kritiskt tänkande. Kommer ihåg några killar som säkerligen klassades som nazister av samtliga lärare, givetvis var alla rädda för dem. Nu i efterhand inser man att de aldrig gjorde skada mot andra och var säkerligen bättre bevandrade inom ämnet än alla andra lärare tillsammans. De hade aldrig en chans i skolan, stackars jävlar.

Hade det bara funnits möjlighet att få tänka kritiskt och diskutera andra vinklar så hade läget varit annorlunda. Är beredd att skylla min egna mediokra skolgång på att inte ha en enda lärare som inspirerade och tillät en att ifrågasätta.

Det värsta är att detta inte var så längesen heller, men misstänker att läget inte har förändrats i svenska grundskolor. Nu får man väl dessutom inte rikta någon form av kritik mot Islam heller som grädden på moset. Satan vad hjärntvättad man blir i detta land. Skulle inte förvåna mig om en del lärare som man har haft numera jobbar som rubriksättare åt Aftonbladet och Expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in