2019-05-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna111
Hoppas snart den idioten åker ut snart. Hon presterar ju inte ett dugg. Synd hon inte dog med din jävla björn blödning så man slipper se fanskapet

Moget inlägg. Fila du länge på det?

Serri dock, många av de ”mer tränade” tjejerna är märkbart dåliga i tävlingarna. Tänker mest på Anna och Fia...
Citera
2019-05-02, 10:09
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Om citaten är riktiga så kan det ju bara betyda att Lucas kommer tillbaka (Utposten?) och vinner hela skiten. I alla andra fall, alltså oavsett vem som annars står som vinnare, så skulle de ju kunnat påverka "vem som står som slutlig vinnare". Alltså hade Sophie inte funnit lådan och lagt rösterna på Lucas så skulle han kunnat stå som vinnare.

Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Rent logiskt så måste hans uttalande betyda att Lukas vinner hela skiten, eftersom det var han som åkte ut den veckan. I annat fall går det ju inte att göra ett sådant uttalande som TV4 gjorde eftersom Lukas mycket väl hade kunnat vinna ifall han inte åkte ut genom kist-fusket.

Men uppenbarligen vann inte Lukas eftersom han klagar till Aftonbladet, och alltså finns det ingen mening i att försöka avkryptera meningen eftersom det redan inte stämmer (Lukas).

Det är helt enkelt ologisk skadekontroll från TV4:s sida.

Citerar mig själv ovan eftersom jag kom fram till exakt samma slutsats som du. Det är bara med en enda vinnare man kan dra slutsatsen att fadäsen med kistan inte påverkade utgången av den slutliga vinnaren och det är om Lucas skulle stå som slutlig vinnare av Robinson 2019. Vem som helst av de övriga som vinner (vunnit) så existerar ju chansen att Lucas hade vunnit om han inte röstades ut på det sätt han gjorde.
Citera
2019-05-02, 10:13
Medlem
DoktorNos avatar
Får de inte gå utanför lägren?
De sitter ju mest och glor och väntar på att "hitta" brev. Ingen verkar anstränga sig nämnvärt för att fiska eller leta mat.

Ingen verkar vilja att ge sig ut på upptäcktsfärd, ens för att döda tiden. Hade jag hamnat på en ö hade jag åtminstone försökt se nåt annat än där man klivit iland.
Men de kanske inte får röra sig längre bort än 50 meter från sitt läger?

Hur många öar spelas programmet in på? Är lägren på en ö och gränslandet på en annan?
Citera
2019-05-02, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Citerar mig själv ovan eftersom jag kom fram till exakt samma slutsats som du. Det är bara med en enda vinnare man kan dra slutsatsen att fadäsen med kistan inte påverkade utgången av den slutliga vinnaren och det är om Lucas skulle stå som slutlig vinnare av Robinson 2019. Vem som helst av de övriga som vinner (vunnit) så existerar ju chansen att Lucas hade vunnit om han inte röstades ut på det sätt han gjorde.

Japp, men eftersom Lukas uppenbarligen inte vann betyder uttalandet nada.
Citera
2019-05-02, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
De sitter ju mest och glor och väntar på att "hitta" brev. Ingen verkar anstränga sig nämnvärt för att fiska eller leta mat.

Ingen verkar vilja att ge sig ut på upptäcktsfärd, ens för att döda tiden. Hade jag hamnat på en ö hade jag åtminstone försökt se nåt annat än där man klivit iland.

Hur många öar spelas programmet in på? Är lägren på en ö och gränslandet på en annan?
Det verkar vara 3 olika öar samt en ö där produktionen håller till på.
Citera
2019-05-02, 10:49
Medlem
Ledarens avatar
Citera
2019-05-02, 10:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Vill minnas att det var mer "äventyr" i de tidiga säsongerna. Folk gick verkligen in för att hitta mat. Nu letar de ju bara kokosnötter och sitter i lägret och paktar.
Citera
2019-05-02, 10:55
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Hoppas snart den idioten åker ut snart. Hon presterar ju inte ett dugg. Synd hon inte dog med din jävla björn blödning så man slipper se fanskapet

Fast nu hoppas vi på att babianarslet Sofia åker ut härnäst.

Sofia sa att har man åkt ut så har man åkt ut, om Sebastian.

Visst vore Robinson bättre om det handlade om överlevnad, tävlingsförmåga och pakter
Men årets Robinson har spårat ur, det finns inga riktiga regler, jag menar slänga i en twist kort innan ett öråd där Sofia hittar tre st extra röster är bara larvigt.
Citera
2019-05-02, 10:56
Medlem
Citera
2019-05-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Sanningen om Robinson

Fan vilken cringe start på videon, vafan hör han?....

Hur som helst tar han upp samma sak som jag och fler sagt @7 minuter in i filmen.

Hur kan TV4 påstå att felaktigheten med kistan och de 3 rösterna inte påverkade utgången av Robinsons när Lukas åkte ut?

Hade gärna hört en followup från TV4 vad de menade med det uttalandet.
Senast redigerad av DFrost 2019-05-02 kl. 12:32.
Citera
2019-05-02, 12:29
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Har för mig reglerna sa att det bara var ett pass var men hinner inte kolla om avsnittet nu

Det stämmer, bara ett pass i buren var, allt för att jävlas.
Citera
2019-05-02, 13:22
Medlem
Citat:

Att önska henne livet är väl lite att ta i? Men jag håller med dig om att hon inte presterar på tävlingar fast hon kan säga ''Oh detta är min grej, jag kommer vinna''. Men hon är fin att vila ögonen på så hon får gärna vara kvar ett tag till bara hon inte vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in