2019-05-01, 15:12
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Varför ta någon som helst hänsyn till dina siffror. Du vet inte vilket århundrade du lever i, har för mig att tv´n kom först på 1950-talet, du har inga källor till det du skriver om att serien "normalt" minskar med 200´och du har skrivit upprepade inlägg om hur mycket du ser ner på Carls Stefan.

Ge i stället CS det erkännande han förtjänar. Eftersom du är så hooked på honom så är det ju tydligt att han gjorde ett djupt intryck på dig, även om det var negativt. Det är uppenbart att även du egentligen ville ha kvar honom, åtminstonne så att du kunde rikta dit hat och förakt mot en av deltagarna i årets Robinson.

Dåligt skämt eller årets hönshjärna? 1911 = År 2019 och vecka 11.
Citera
2019-05-01, 15:17
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Dåligt skämt eller årets hönshjärna? 1911 = År 2019 och vecka 11.

Jasså det menar du verkligen (lol), precis som källan till den s.k. minskningen med 200 K tittare, menar du?
Citera
2019-05-01, 15:21
Medlem
Screems avatar
Citat:
Jasså det menar du verkligen (lol), precis som källan till den s.k. minskningen med 200 K tittare, menar du?

Jag brydde mig inte om de övriga. Enbart de om år och vecka.
Citera
2019-05-01, 15:24
Medlem
Jarvsofakss avatar
Lucas åkte ut från ”Robinson”: ”Riggat”

Citat:
På grund av ett missförstånd inom produktionen kom deltagaren över kistan på ett sätt som inte var tänkt från en början, vilket är olyckligt men som inte har påverkat vem som kommer att stå som vinnare i den sista episoden.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Adb1e5/lucas-akte-ut-fran-robinson-riggat
Citera
2019-05-01, 15:37
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hur röstade Klas när Sebastian åkte ut i örådet? Nån som minns?

Han röstade på Suzanna med motiveringen "Vi måste ha kvar dom starka för att vinna tävlingar".
Citera
2019-05-01, 15:51
Medlem
Inte så mycket spoiler egentligen

Men Klas hade rätt i att Anna borde umgås med hela gruppen och inte bara Sebastian, för sin egen skull.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-05-01 kl. 16:00.
Citera
2019-05-01, 16:07
Medlem
Jag tolkar det som att Klas flyttade för att de blev fullt i hyddan när sebastian och nick kom?
Citera
2019-05-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Adb1e5/lucas-akte-ut-fran-robinson-riggat

Rent logiskt så måste hans uttalande betyda att Lukas vinner hela skiten, eftersom det var han som åkte ut den veckan. I annat fall går det ju inte att göra ett sådant uttalande som TV4 gjorde eftersom Lukas mycket väl hade kunnat vinna ifall han inte åkte ut genom kist-fusket.

Men uppenbarligen vann inte Lukas eftersom han klagar till Aftonbladet, och alltså finns det ingen mening i att försöka avkryptera meningen eftersom det redan inte stämmer (Lukas).

Det är helt enkelt ologisk skadekontroll från TV4:s sida.
Citera
2019-05-01, 16:38
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks

Haha åhhh nedanstående citat från producenten ur produktionen är så jävla idiotiskt:

Men enligt honom ska de inte ha lagt sig i vem Sophie valde att lägga sina röster på.
– Vi påverkar aldrig deltagarna i hur de ska använda sina röster i örådet, det är alltid helt upp till dem vem de vill rösta ut och varför, säger han.

Det är ett skitdumt försvarsargument, eftersom det var självklart att Sophie skulle använda sina röster för att rösta ut någon från det forna motståndarlaget. Det är precis som att jag skulle ge pengar till en spelmissbrukare som jag VET kommer använda pengarna för att spela, men sedan som försvarsargument så säger jag "Jag påverkar inte hur den personen använder sina pengar, det är helt upp till dem själva vad de väljer att spendera sina pengar med".
Citera
2019-05-01, 17:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Källan till 200' i minskning är "turisten". Minskningen i mina siffror är 116'.
Citera
2019-05-01, 20:00
Medlem
Kommer Lucas inte tillbaka?
Citera
2019-05-01, 20:03
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Kommer Lucas inte tillbaka?

När man blir utröstad i sammanslagningen så brukar man väl inte få någon ny chans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in