2019-05-02, 01:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Mattias är verkligen inte spott on i sitt skämtande, han är långsökt

bara dom inte skiter i oss
Ja det hoppas jag dom verkligen inte gör för det luktar så jävla illa!

En annan hade överhoppat det där, tills dess att allt är serverat
utan målsökande missiler, han har rätt asociala inställning men
man kan inte skämta på ett ungefär
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-02 kl. 01:42.
Citera
2019-05-02, 02:14
Medlem
Centipedes avatar
Sanningen om Robinson
Citera
2019-05-02, 05:06
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Sanningen om Robinson

Så Piff å Puff ödslade energi på att simma ut till en båt enbart för att "tjöta" lite, för att han å Lukas är "så sociala"?

Ähum - tillåt mig tvivla. Däremot tror jag inte att de var på båten, men att de tiggde godis å liknande det är väl klart som korvgubbespad. Förmodligen var de på stranden invigda i att få en del av kakan också (ja, förutom Klas å Sofie dårå för "tigger man nåt från en båt å äter det, då är man ingen värdig Robinson-vinnare...").
Citera
2019-05-02, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Sanningen om Robinson

Inte nog med att man är med i programmet...
Citera
2019-05-02, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Haha läs om vad jag skrev. Du tror att du hade presterat lika bra i Robinson som på gymmet? Ok.
Man måste vara rätt efterbliven om man tror att orken och prestationen är densamma i Robinson under tuffa förhållanden.

Hahaha åååh, du talar emot dig själv! ” man måste va rätt efterbliven om man tror man presterar lika bra där som hemma”, varför i helvete säger dom då ” jag är bra på detta”, bör dom inte säga då ” jag skulle va bra på detta hemma men nu vet jag inte” för att inte bli idiotförklarad ? Som sagt, inte fan försvinner självinstinkten bara för man e hungrig. Som Anna , inför varje tävling ska hon va bra på det men blir en av dom sämsta. Snyggt MMA Anna! Sämst pannben i Robinson ?
Citera
2019-05-02, 08:38
Medlem
Angående Nick så kan det ju vara så att han inte orkade mer. Han är trots allt 50+. Det måste ta ut sin rätt även om man är vältränad.

På utposten fattar jag inte varför de väljer så långa pass i buren. Varför inte byta varje timme? En timme i buren, tre timmar utanför. Att sitta där nästan hela dygn måste ju tära enormt på psyket.
Citera
2019-05-02, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Tror du blandar ihop honom med Klas. Klas hade rejäl banan-hållning på armarna.
Nej precis på slutet när Klas föll i höll Sebastian med böjda armar.
Citera
2019-05-02, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkan29
Angående Nick så kan det ju vara så att han inte orkade mer. Han är trots allt 50+. Det måste ta ut sin rätt även om man är vältränad.

På utposten fattar jag inte varför de väljer så långa pass i buren. Varför inte byta varje timme? En timme i buren, tre timmar utanför. Att sitta där nästan hela dygn måste ju tära enormt på psyket.
Har för mig reglerna sa att det bara var ett pass var men hinner inte kolla om avsnittet nu
Citera
2019-05-02, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkan29

Haha ja kanske straffet är slut innan lappjäveln suttit.
Citera
2019-05-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Nej precis på slutet när Klas föll i höll Sebastian med böjda armar.

Bägge hade lika böjda armar.
Citera
2019-05-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Haha ja kanske straffet är slut innan lappjäveln suttit.

Reglerna var som följer:
1. Buren måste vara bemannad i 3 dygn.
2. Alla måste sitta i buren någon gång.
3. Man får bara sitta i buren 1 gång per person.
Citera
2019-05-02, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Var det inte thaiboxning hon sysslade med innan blev skadad?

http://malmo.lokaltidningen.se/nyheter/2018-10-25/-Anna-fann-v%C3%A4gen-ut-ur-livskrisen-3393328.html
Hoppas snart den idioten åker ut snart. Hon presterar ju inte ett dugg. Synd hon inte dog med din jävla björn blödning så man slipper se fanskapet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in