2019-04-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är Mueller klar? Jag trodde Q påstod att hans utredning skulle leda till att HRC, Obama mfl skulle få orange overaller och skeppas till Guantanamo...

Vad jag vet skulle Mueller utreda Trump/Trump's kampanj ev samarbeten med ryska företrädare, vilket nu är avklarat.
Citera
2019-04-30, 11:03
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Vi visste t.ex att Muellerutredningen skulle komma fram till att Trump inte samarbetat med Ryssland.
Ok. Så då kanske även Q förutsade att det bara var pga de vuxna i rummet, som t ex McGahn, som tRump misslyckades med mycket av den obstruction som han så gärna VILLE göra. De vägrade helt enkelt att utföra order när tRump t ex ville sparka Mueller.

F ö uppfattade inte Mueller sitt uppdrag som att han varken skulle frikänna eller döma. DET är Kongressens jobb, med utgångspunkt från alla komprometterande fakta i t ex Muellers rapport.
Senast redigerad av nerdnerd 2019-04-30 kl. 11:11.
Citera
2019-04-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Du glömde nämna vem som skapat/skrivit dokumentet du länkade till - 'Contributed by: Mark Schoofs, BuzzFeed'. Alltså ingen Steele dossier..
Herregud den här tråden alltså. BuzzFeedNews har lagt ut Steeledossiern för hela världen att ta del av. Någon annan Steeledossier finns inte.
Citera
2019-04-30, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Herregud den här tråden alltså. BuzzFeedNews har lagt ut Steeledossiern för hela världen att ta del av. Någon annan Steeledossier finns inte.

Den finns alltså att läsa och snart så kanske Q läser den och talar om för oss vad som står där!

Och då kommer det att smälla, sanna mina ord. Till fängelse utan att passera gå för Obama och Clinton. Så fort Q har hittat den.
Citera
2019-04-30, 22:35
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katalina
Den finns alltså att läsa och snart så kanske Q läser den och talar om för oss vad som står där!

Och då kommer det att smälla, sanna mina ord. Till fängelse utan att passera gå för Obama och Clinton. Så fort Q har hittat den.

Hur kan du tro att steele dossier skulle kunna innebära
problem för Obama och Clintons?? Avslutade han rapporten med
att klargöra att Hillary och Obama tvingade mig skriva denna
rapport under vapenhot
Citera
2019-05-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Hur kan du tro att steele dossier skulle kunna innebära
problem för Obama och Clintons?? Avslutade han rapporten med
att klargöra att Hillary och Obama tvingade mig skriva denna
rapport under vapenhot

Absolut, jag tror att de tvingade Rosenstein att utse Mueller också. Nystar man bara bakåt så kommer man att hitta Obama och Clinton i ett mörkt rum ätande pizza med små barndelar på. Det tror jag det.

Uppriktigt sagt så vet jag inte hur någon kan få ihop det hela med att Trump nu ska åtala Obama och Clinton alls. Men jag är kanske lite dum, vad vet jag.
Citera
2019-05-01, 16:16
Medlem
Vad fan är det här?
WikiLeaks founder Julian Assange's sentenced to 50 weeks in prison

Julian Assange har blivit dömd till fängelse i England och fick då maximalt straff.

Jag kan säga att det får hända något som Q förutspått väldigt snabbt nu för annars är det mer eller mindre säkert att Q-operationen egentligen är en operation för att passivisera motstånd. Man vill inte ha en franska "gula västarna" rörelse i USA och därför låtsas man dra igång ett motstånd som samlar potentiella till att protestera. Syftet är då att de skall tro att det håller på att lösa sig men det gör aldrig det, tiden bara går och går och stridsviljan mattas av
Citera
2019-05-01, 16:30
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Absolut, jag tror att de tvingade Rosenstein att utse Mueller också. Nystar man bara bakåt så kommer man att hitta Obama och Clinton i ett mörkt rum ätande pizza med små barndelar på. Det tror jag det.

Uppriktigt sagt så vet jag inte hur någon kan få ihop det hela med att Trump nu ska åtala Obama och Clinton alls. Men jag är kanske lite dum, vad vet jag.

Vet inte om du är dum, men du liksom många andra är
egentligen genuint ointresserade att ta till er allt som talar
emot eran skepsis. En slags försvarsmekanism som begränsar
eran egentliga kapacitet. Det finns hur mkt information som helst
helt utanför Q sfären om oegentligheter runt hela denna affär.
Högst troligt att någon kommer få skaka galler men om det når
så långt som till Hillary eller Obama är väl inte så troligt. Men så
långt behöver det inte gå för att kunna se upprensningen av den
politiska korruptionen i USA aka drain the swamp.
När detta är över kommer många inklusive du ha fått
dig en tankeställare.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2019-05-01 kl. 16:42.
Citera
2019-05-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Vet inte om du är dum, men du liksom många andra är
egentligen genuint ointresserade att ta till er allt som talar
emot eran skepsis. En slags försvarsmekanism som begränsar
eran egentliga kapacitet. Det finns hur mkt information som helst
helt utanför Q sfären om oegentligheter runt hela denna affär.
Högst troligt att någon kommer få skaka galler men om det når
så långt som till Hillary eller Obama är väl inte så troligt. Men så
långt behöver det inte gå för att kunna se upprensningen av den
politiska korruptionen i USA aka drain the swamp.
När detta är över kommer många inklusive du ha fått
dig en tankeställare.

Visst kan det bli så att jag får en tankeställare. Man är ju inte mer än människa. Och ibland tar man grovt miste. Jag är inte främmande för det.

Men jag har frågat runt kring den här föreställningen att något brottsligt pågått men aldrig fått ett svar på vad det kan vara som ska komma fram. Kanske du är en av ytterligt få som kan utveckla en teori i alla fall. Menar åt vilket håll det lutar? För som du säger jag vet inte vad det kan vara alls. Jag vet inte heller om jag är dum men jag frågar för att kunna få ett svar men hittills har ingen kunnat utveckla något. Svårt för mig att bedöma den här saken när ingen kan utveckla vad som är på gång. Men jag är idel öra!
Citera
2019-05-01, 19:43
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Visst kan det bli så att jag får en tankeställare. Man är ju inte mer än människa. Och ibland tar man grovt miste. Jag är inte främmande för det.

Men jag har frågat runt kring den här föreställningen att något brottsligt pågått men aldrig fått ett svar på vad det kan vara som ska komma fram. Kanske du är en av ytterligt få som kan utveckla en teori i alla fall. Menar åt vilket håll det lutar? För som du säger jag vet inte vad det kan vara alls. Jag vet inte heller om jag är dum men jag frågar för att kunna få ett svar men hittills har ingen kunnat utveckla något. Svårt för mig att bedöma den här saken när ingen kan utveckla vad som är på gång. Men jag är idel öra!

Om du är intresserad så kan jag rekommendera
Dan Bongino som har en podcast som jag tror är
nr 3 i USA. Mest pratar han om " spygate" men också
mera allmänt om inrikespolitiken ( med republikansk vinkel).
Har tipsat många ggr om denna herre som förmodligen är
en av en handfull personer som kan alla förvecklingar bäst.
Otroligt intressant och underhållande podcast. Han har även
skrivit en bok om det hela " spygate" som kan släcka din enorma
kunskapstörst
Senast redigerad av DRAVKCAB 2019-05-01 kl. 19:46.
Citera
2019-05-02, 07:59
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Nu har jag läst justitieutskottets förhörsprotokoll med Nellie Ohr. Jag upplever förhöret som raka motsatsen till den med George Papadopoulos: Nellie ljuger eller undviker att svara och förhöret ger oss inte så mycket information (annat än att Nellie försöker dölja sin medverkan och kommer åka dit för mer än mened).
Mark Meadows har kontaktat justitieminister William Barr och rekommenderar att Nellie skall åtalas för att ha ljugit i förhör.

Källa: https://theconservativetreehouse.com/2019/05/01/solomon-nellie-ohr-has-been-referred-to-doj-for-criminal-prosecution/
Citera
2019-05-02, 08:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Vad jag vet skulle Mueller utreda Trump/Trump's kampanj ev samarbeten med ryska företrädare, vilket nu är avklarat.

Ok,
• Mueller är klar - inget hände,
• Utrensningen i Saudi är klar i.o.m att prinsen hängde lite släktingar i fötterna och konfiskerade en massa pengar.
• Nordkorea är omvänt till en fredsälskande demokrati tack vare Trumps fantastiska social skills!

Men sen då? Var är stormen?? Ska vi behöva invänta att Trump gör sig osams med och avskedar alla statsanställda en och en - eller kommer det någonsin att hända något? Hur går det med alla påstådda sealed indictments - ska vi behöva se dem förvandlas till kompost genom tidens gång, eller ska Trump någonsin göra det Q påstår?

Den här konspirationsteorin måste väl vara den mest urvattnade soppan någonsin... det är som vilken religiös sekt som helst - ”Jesus kommer på fredag, eeh, nähä men nästa fredag!, nästa månad, nästa år - Jesus kommer när han är fkn ready - ni får vänta helt enkelt!!”
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-05-02 kl. 09:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in