Han måste inte jobba i USA.
Han kan ta ledigt för att träffa sin dotter mer än en dag.
Han behöver inte vara med i Robinson utan kan i stället ägna sin tid åt sin dotter.
Han behöver inte vara med i Robinson utan kan i stället ägna sin tid åt sin dotter.
Poängen var ju att man inte kan veta huruvida han har möjlighet att ta en ledigt och om det klaffade med dottern. Men utifrån kontexten faller det hela när fittgubben väljer att ge brev till indiantanten men inte Nick. Båda har ju barn.
Du vet väl inte huruvida han kan ta ledigt hur som helst eller flytta till Sverige hur som helst? Vadgorvinunukorvi har rätt. Han valde Bonnie enbart pga att hon har barn. Nick har också barn, så varför inte ge honom ett brev då? Anna fick ju brev enbart för att hon är hans knulldocka. Hon hade redan fått immunitet ffs.
Får väl göra ett inlägg också. Tobias har så här längt imponerat mest på mig men nu tror jag han får passa sig för bli för god vän med Sophie som verkar riktigt obehaglig ibland.
Nick som också imponerat lite betedde sig som ett litet barn när han inte blev utvald som en av de som skulle få en hälsning hemifrån.
Emilio som jag stört mig på tidigare var lite låg den här veckan vilket lyfter honom och ökar hans chanser.
Håller inte med dig om Nick. Han blev väldigt känslosam och gick därför iväg, det är inget jag skulle se ner på. Han borde fått sitt brev eftersom han har barn.
Håller inte med dig om Nick. Han blev väldigt känslosam och gick därför iväg, det är inget jag skulle se ner på. Han borde fått sitt brev eftersom han har barn.
Men är du allvarlig? Haha patetisk kommentar. Han försörjer sin familj och kan troligtvis inte ta ledigt när han vill (även om han vill). Antar att du jobbar på kommunen och går med foppatofflor hela dagen där man kan göra lite som man vill. Men verkligheten är annorlunda kid.
Men är du allvarlig? Haha patetisk kommentar. Han försörjer sin familj och kan troligtvis inte ta ledigt när han vill (även om han vill). Antar att du jobbar på kommunen och går med foppatofflor hela dagen där man kan göra lite som man vill. Men verkligheten är annorlunda kid.
Han kunde ju ta ledigt för att delta i Robinson så borde han väl kunna ta ledigt för att träffa sin dotter.