2019-04-30, 08:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Provar att starta den här tråden då jag tröttnat på alla inlägg som gäller spoiler. Någon struntar i att spoila och sedan generar det en drös med inlägg. Moderator får ta bort om min ide är dum.
Citera
2019-04-30, 09:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Får väl göra ett inlägg också. Tobias har så här längt imponerat mest på mig men nu tror jag han får passa sig för bli för god vän med Sophie som verkar riktigt obehaglig ibland.

Nick som också imponerat lite betedde sig som ett litet barn när han inte blev utvald som en av de som skulle få en hälsning hemifrån.

Emilio som jag stört mig på tidigare var lite låg den här veckan vilket lyfter honom och ökar hans chanser.
Citera
2019-04-30, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Får väl göra ett inlägg också. Tobias har så här längt imponerat mest på mig men nu tror jag han får passa sig för bli för god vän med Sophie som verkar riktigt obehaglig ibland.

Nick som också imponerat lite betedde sig som ett litet barn när han inte blev utvald som en av de som skulle få en hälsning hemifrån.

Emilio som jag stört mig på tidigare var lite låg den här veckan vilket lyfter honom och ökar hans chanser.

Hoppas att tråden är kvar

Det mesta är skriven om denna veckan.
Har inte C More, men gärna vill veta vad som händer nästa vecka
Väntar med spänning till söndag-måndag, att läsa tråden.

Angående Sophie hoppas jag, att hon snart åker hem, och Tobias vinner Robinson.
Citera
2019-04-30, 14:03
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Hoppas att tråden är kvar

Det mesta är skriven om denna veckan.
Har inte C More, men gärna vill veta vad som händer nästa vecka
Väntar med spänning till söndag-måndag, att läsa tråden.

Angående Sophie hoppas jag, att hon snart åker hem, och Tobias vinner Robinson.
Trist att de du just nämner är så tighta, jag tror Tobias måste ta lite avstånd från häxan? Sophie om han ska kunna gå hela vägen.
Citera
2019-04-30, 14:28
Medlem
Citat:
Trist att de du just nämner är så tighta, jag tror Tobias måste ta lite avstånd från häxan? Sophie om han ska kunna gå hela vägen.

Men jag tänker så, om Sebastian Nick Anna Linn Fia Bonnie och Emilio röstar på Sophie,
det hon åker ut, och senare Tobias eller Linn har chans att vinna

Har glömt fråga, vem vann immunitetstävling?
Citera
2019-05-01, 00:16
Medlem
Sophie höjdes en del i anseende idag när hon stod upp för Nick. Det är verkligen förvirrat kring pakterna nu också...
Citera
2019-05-01, 10:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Sophie höjdes en del i anseende idag när hon stod upp för Nick. Det är verkligen förvirrat kring pakterna nu också...
Ja men Nick som avgudar sin dotter så mycket men väljer att bo i USA och bara komma hem till Sverige en dag innan han åker till Robinson och sen lacka till på Sebastian i stället. Se till och vinn tävlingen i stället töntnick.
Citera
2019-05-01, 13:49
Medlem
Citat:
Ja men Nick som avgudar sin dotter så mycket men väljer att bo i USA och bara komma hem till Sverige en dag innan han åker till Robinson och sen lacka till på Sebastian i stället. Se till och vinn tävlingen i stället töntnick.
Han måste ju försörja sin familj, han sitter ju knappast i USA och rullar tummarna.
Citera
2019-05-01, 13:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Han måste ju försörja sin familj, han sitter ju knappast i USA och rullar tummarna.
Han kan försörja sin familj i Sverige om han vill och även planera att åka hem någon dag tidigare och inte fjanta sig på det där viset att han bara fått se sin dotter en dag.
Citera
2019-05-01, 13:59
Medlem
Citat:
Han kan försörja sin familj i Sverige om han vill och även planera att åka hem någon dag tidigare och inte fjanta sig på det där viset att han bara fått se sin dotter en dag.
Hur vet du att han kan det, känner du till hela hans situation?
Citera
2019-05-01, 14:03
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Hur vet du att han kan det, känner du till hela hans situation?
Prio ett är att ta hand om sin avkomma och jag kan garantera att det finns jobb för honom i Sverige alternativt att skippa någon dags jobb i USA och prioritera sin dotter.
Citera
2019-05-01, 15:14
Medlem
Citat:
Prio ett är att ta hand om sin avkomma och jag kan garantera att det finns jobb för honom i Sverige alternativt att skippa någon dags jobb i USA och prioritera sin dotter.
Nu är det ju hans ex som har hand om dottern så det är nog inte som att han själv kan diktera villkoren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in