2019-05-01, 09:34
Medlem
Rtt sjukt att ariba-dvrgen fick en garanterad plats i finalen. Han kte vl ut fr flera veckor sedan?
Citera
2019-05-01, 10:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Rtt sjukt att ariba-dvrgen fick en garanterad plats i finalen. Han kte vl ut fr flera veckor sedan?
Hller med, han kte ur tvlingen p ett fair stt. Fr komma tillbaka och blir garanterad en plats i finalen. Logisk tvling
Citera
2019-05-01, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hller med, han kte ur tvlingen p ett fair stt. Fr komma tillbaka och blir garanterad en plats i finalen. Logisk tvling

Hur kte han ut? Mitt minne sviker mig.
Citera
2019-05-01, 11:21
Medlem
Rabattfyllans avatar
Marc Stenbck tnkte d inte med hjrnan nr han delade ut trtbit i alla fall.
Citera
2019-05-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur kte han ut? Mitt minne sviker mig.
Bella valde Arvid istllet i en parceremoni. Dvrgen var ju frlskad i Bella och gjorde otaliga frsk till tjatsex och tjatpussar innan, kombinerat med floder av dvrgtrar nr Bella bara ville vara kompisbarbiedocka med honom.
Citera
2019-05-01, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Marc Stenbck tnkte d inte med hjrnan nr han delade ut trtbit i alla fall.
Det tror jag att han gjorde. Problemet r dock att ungefr tv tredjedelar av hans hjrna r snderknarkad. Lgg sedan ihop det med en ogynnsam IQ-kvot frn brjan, s frstr du att han gr s gott han kan.
Citera
2019-05-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Mackan kom in och brudarna flockades men han har inte satt en enda. Nr han lg p Paow sa han "Jaha, lt oss f det verstkat" Eh..? Ngot r miffo med honom.. Som om han spelar tuff med tats, attityd och klder men han verkar vara en riktig oskuld. Iz all an act, no?
Du skriver ju frgan och svaret i samma mening. Ja, Marc spelar gangster och vill uppfattas som cool. Han har en personlighet och stil som bara gr hem i frorten, samt hos ett ftal andra socialt missanpassade tjejer. Hur kan du vara frvnad ver att han inte har ftt ligga?

Tjejernas frsta reaktion var solklart riggad av produktionen. Tv av tjejerna har dessutom antytt detta mellan raderna. Samtidigt ville de givetvis passa p att gra sina partners svartsjuka, en ny kille betyder ju ocks att tjejerna sitter skert i nsta parceremoni och har drfr rd att hlla killarna oroliga i ngra dagar.
Citera
2019-05-01, 14:43
Medlem
Citat:
Bella valde Arvid istllet i en parceremoni. Dvrgen var ju frlskad i Bella och gjorde otaliga frsk till tjatsex och tjatpussar innan, kombinerat med floder av dvrgtrar nr Bella bara ville vara kompisbarbiedocka med honom.

Var det inte s att Jesper kte ut i samband med att Fredrik kom in och fick "vaska" en av deltagarna? Har fr mig att han fick vlja mellan att vaska Jesper eller Marcus och valde att behlla Marcus. Inte helt otippat att han skulle f en chans att komma in efter det, ven om det knns lite vl orttvist att slppa in honom i semifinalveckan och sedan ge honom en garanterad finalplats.
Citera
2019-05-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jengkas
Var det inte s att Jesper kte ut i samband med att Fredrik kom in och fick "vaska" en av deltagarna? Har fr mig att han fick vlja mellan att vaska Jesper eller Marcus och valde att behlla Marcus. Inte helt otippat att han skulle f en chans att komma in efter det, ven om det knns lite vl orttvist att slppa in honom i semifinalveckan och sedan ge honom en garanterad finalplats.
Du har helt rtt, urskta mig! Dvrgen hade dock precis frsttt att han hade frlorat Barbie till Arvid.
Citera
2019-05-01, 15:30
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Du har helt rtt, urskta mig! Dvrgen hade dock precis frsttt att han hade frlorat Barbie till Arvid.
Har sett alla avsnitt men missat dvrgen.
Citera
2019-05-01, 15:45
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:

han gjorde det ganska hrt ocks. xD
Citera
2019-05-01, 16:09
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Haidar r ju skn. Jag hade nstan glmt bort hur enkelt att han blir kr och svartsjuk.

Citat:
Tjejernas frsta reaktion var solklart riggad av produktionen. Tv av tjejerna har dessutom antytt detta mellan raderna. Samtidigt ville de givetvis passa p att gra sina partners svartsjuka, en ny kille betyder ju ocks att tjejerna sitter skert i nsta parceremoni och har drfr rd att hlla killarna oroliga i ngra dagar.

Det blir inte mer sant bara fr att du upprepar det. Han har ju bevisligen ett attraktivt ansikte s d r det inte konstigt att tjejerna gick igng p det. Sen att intresset svalnade nr de lrde knna honom r en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in