2019-05-01, 09:34
Medlem
Rätt sjukt att ariba-dvärgen fick en garanterad plats i finalen. Han åkte väl ut för flera veckor sedan?
Citera
2019-05-01, 10:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Rätt sjukt att ariba-dvärgen fick en garanterad plats i finalen. Han åkte väl ut för flera veckor sedan?
Håller med, han åkte ur tävlingen på ett fair sätt. Får komma tillbaka och blir garanterad en plats i finalen. Logisk tävling
Citera
2019-05-01, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Håller med, han åkte ur tävlingen på ett fair sätt. Får komma tillbaka och blir garanterad en plats i finalen. Logisk tävling

Hur åkte han ut? Mitt minne sviker mig.
Citera
2019-05-01, 11:21
Medlem
Rabattfyllans avatar
Marc Stenbäck tänkte då inte med hjärnan när han delade ut tårtbit i alla fall.
Citera
2019-05-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur åkte han ut? Mitt minne sviker mig.
Bella valde Arvid istället i en parceremoni. Dvärgen var ju förälskad i Bella och gjorde otaliga försök till tjatsex och tjatpussar innan, kombinerat med floder av dvärgtårar när Bella bara ville vara kompisbarbiedocka med honom.
Citera
2019-05-01, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Marc Stenbäck tänkte då inte med hjärnan när han delade ut tårtbit i alla fall.
Det tror jag att han gjorde. Problemet är dock att ungefär två tredjedelar av hans hjärna är sönderknarkad. Lägg sedan ihop det med en ogynnsam IQ-kvot från början, så förstår du att han gör så gott han kan.
Citera
2019-05-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Mackan kom in och brudarna flockades men han har inte satt en enda. När han låg på Paow sa han "Jaha, låt oss få det överstökat" Eh..? Något är miffo med honom.. Som om han spelar tuff med tats, attityd och kläder men han verkar vara en riktig oskuld. Iz all an act, no?
Du skriver ju frågan och svaret i samma mening. Ja, Marc spelar gangster och vill uppfattas som cool. Han har en personlighet och stil som bara går hem i förorten, samt hos ett fåtal andra socialt missanpassade tjejer. Hur kan du vara förvånad över att han inte har fått ligga?

Tjejernas första reaktion var solklart riggad av produktionen. Två av tjejerna har dessutom antytt detta mellan raderna. Samtidigt ville de givetvis passa på att göra sina partners svartsjuka, en ny kille betyder ju också att tjejerna sitter säkert i nästa parceremoni och har därför råd att hålla killarna oroliga i några dagar.
Citera
2019-05-01, 14:43
Medlem
Citat:
Bella valde Arvid istället i en parceremoni. Dvärgen var ju förälskad i Bella och gjorde otaliga försök till tjatsex och tjatpussar innan, kombinerat med floder av dvärgtårar när Bella bara ville vara kompisbarbiedocka med honom.

Var det inte så att Jesper åkte ut i samband med att Fredrik kom in och fick "vaska" en av deltagarna? Har för mig att han fick välja mellan att vaska Jesper eller Marcus och valde att behålla Marcus. Inte helt otippat att han skulle få en chans att komma in efter det, även om det känns lite väl orättvist att släppa in honom i semifinalveckan och sedan ge honom en garanterad finalplats.
Citera
2019-05-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jengkas
Var det inte så att Jesper åkte ut i samband med att Fredrik kom in och fick "vaska" en av deltagarna? Har för mig att han fick välja mellan att vaska Jesper eller Marcus och valde att behålla Marcus. Inte helt otippat att han skulle få en chans att komma in efter det, även om det känns lite väl orättvist att släppa in honom i semifinalveckan och sedan ge honom en garanterad finalplats.
Du har helt rätt, ursäkta mig! Dvärgen hade dock precis förstått att han hade förlorat Barbie till Arvid.
Citera
2019-05-01, 15:30
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Du har helt rätt, ursäkta mig! Dvärgen hade dock precis förstått att han hade förlorat Barbie till Arvid.
Har sett alla avsnitt men missat dvärgen.
Citera
2019-05-01, 15:45
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:

han gjorde det ganska hårt också. xD
Citera
2019-05-01, 16:09
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Haidar är ju skön. Jag hade nästan glömt bort hur enkelt att han blir kär och svartsjuk.

Citat:
Tjejernas första reaktion var solklart riggad av produktionen. Två av tjejerna har dessutom antytt detta mellan raderna. Samtidigt ville de givetvis passa på att göra sina partners svartsjuka, en ny kille betyder ju också att tjejerna sitter säkert i nästa parceremoni och har därför råd att hålla killarna oroliga i några dagar.

Det blir inte mer sant bara för att du upprepar det. Han har ju bevisligen ett attraktivt ansikte så då är det inte konstigt att tjejerna gick igång på det. Sen att intresset svalnade när de lärde känna honom är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in