2019-04-30, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Styrandet och hur de kontrollerade allt var 100% överhängande redan dag 1.

Det roligaste var Jacobs brandtal innan allt började med att "Alla deltagare är lika mycket värda och ingen kommer få särbehandling"

5 minuter in i tävlingen =

Jaha så ni korvgubbar har bott med varandra en vecka innan tävlingen och lekt och badat på stranden?

Nice!

Det som också störde mig något enormt som jag inte minns framkom särskilt bra i TV var faktumet att innan jag ställde mitt krav så var jag rätt nöjd med faktumet att jag skulle med framgång kunna terrorisera mitt lag tills de böjde sig. Problemet var bara att direkt på morgonen fick laget ett brev där de fick välja bort en från laget som inte skulle få tävla. Därmed fick jag inte sabba tävlingarna för produktionen. Man fick helt enkelt inte spela sitt spel, vilket var jävligt märkligt för när Jacob och jag förhandlade så kunde han inte sluta ojja sig om hur jävla imponerande taktik jag hade och hur unik den var, men framförallt hur mycket tv tittare den skulle dra.

Men jag håller såklart med Mastiff, 4,500 för att pröjsa mina räkningar är såklart en dålig deal när de nu tappat ca 200.000 tittare.

/C

Skitkul att du postar här. Kan du berätta fler saker? Till exempel sånt som hände när det inte filmades i lägret? Är medveten om att du redan berättat en del men kanske finns fler guldklimpar!
Citera
2019-04-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Han röstade på Suzanna

Ok jag tyckte jag läste nånstans att Klas
Citera
2019-04-30, 17:46
Medlem
Låter kanske taskigt men är det någon man skulle vilja se plågas i Utposten, så är det CS. Även bitchen som var Nicks partner i hyddan. De som är där nu förtjänar inte koncentrationslägret.
Citera
2019-04-30, 19:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Låter kanske taskigt men är det någon man skulle vilja se plågas i Utposten, så är det CS. Även bitchen som var Nicks partner i hyddan. De som är där nu förtjänar inte koncentrationslägret.
Vem är CS i utposten?
Citera
2019-04-30, 19:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Ja om man tänder på djur.

Gör någon här det på riktigt?
Hon (Sophie) har dom yttre dragen av dom inre dragen av en katt-fisk som delas med männishan
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-30 kl. 19:47.
Citera
2019-04-30, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

"Den som sitter i buren får ingen mat". Vad finns det för mat i övrigt på Utposten?
Citera
2019-04-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
"Den som sitter i buren får ingen mat". Vad finns det för mat i övrigt på Utposten?

En bra fråga, vi får väl se om de hittar något mer än en ynka kokosnöt. Stackars satar.
Citera
2019-04-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vem är CS i utposten?

Carl Stefan menade jag.
Citera
2019-04-30, 19:53
Medlem
Sebastian lät helt drogad i synken de senaste programmen speciellt i gränslandet.
Gällande torsdagens avsnitt:
Citera
2019-04-30, 19:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Sa Tobbe att det var Fidjis gåsrurin om vinet, eller hörde jag fel?

Sophie växte i mina öron om hon använde vokabulär fitta om Anna,
Nick tappar energi av sådant istället för att få..
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-30 kl. 20:08.
Citera
2019-04-30, 19:56
Bannlyst
En finsmakare som är så jävla ful!
Citera
2019-04-30, 20:03
Medlem
Kärringen Sofie hade man också velat se i Utposten. Hoppas hon ryker snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in