Citat:
Ursprungligen postat av
tuff-negerkille
Porr-Mastiffs styrande av spelets utveckling är äcklande.
Det var ett öråd där den svarta rösten lästes upp tillsammans med de övriga rösterna.
Senast, när Anna fick en svart röst, då lästes den däremot upp redan innan deltagarna lagt sina röster - det vill säga Porr-Mastiff ville få ut Anna, så hon kunde hamnat i Gränslandet med Sebastian och de hade eventuellt kunnat knulla lite.
Men det misslyckades då ingen av deltagarna nappade på betet utan röstade ut Suzana istället.
Vad händer i nästa öråd, då Anna verkligen är på väg att röstas ut?
Nej då duger det inte för Porr-Mastiff! Då planterar de en kista med tre röster så Sophie hittar den, på samma ställe där Lucas redan letat.
För i samma skede är det klart att Sebastian ska tillbaka till huvudtävlingen och då får ju Anna absolut inte åka hem! Det kan ju bli knulla-knulla på stranden om Anna och Sebastian är där tillsammans.
Jag måste faktiskt hålla med Carl-Stefan i detta. Han gjorde rätt som protesterade.
Det är ingen rättvis tävling alls. Deltagarna tror att alla har en lika stor chans att vinna 500 000kr, men så är det inte. Det är Porr-Mastiff som bestämmer vem som ska ha chans på vinsten och vem som ska vara chanslös.
Är riktigt äcklad av detta. Fy fan.
Styrandet och hur de kontrollerade allt var 100% överhängande redan dag 1.
Det roligaste var Jacobs brandtal innan allt började med att "Alla deltagare är lika mycket värda och ingen kommer få särbehandling"
5 minuter in i tävlingen =
Jaha så ni korvgubbar har bott med varandra en vecka innan tävlingen och lekt och badat på stranden?
Nice!
Det som också störde mig något enormt som jag inte minns framkom särskilt bra i TV var faktumet att innan jag ställde mitt krav så var jag rätt nöjd med faktumet att jag skulle med framgång kunna terrorisera mitt lag tills de böjde sig. Problemet var bara att direkt på morgonen fick laget ett brev där de fick välja bort en från laget som inte skulle få tävla. Därmed fick jag inte sabba tävlingarna för produktionen. Man fick helt enkelt inte spela sitt spel, vilket var jävligt märkligt för när Jacob och jag förhandlade så kunde han inte sluta ojja sig om hur jävla imponerande taktik jag hade och hur unik den var, men framförallt hur mycket tv tittare den skulle dra.
Men jag håller såklart med Mastiff, 4,500 för att pröjsa mina räkningar är såklart en dålig deal när de nu tappat ca 200.000 tittare.
/C