2019-04-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appelskrutten123
Sexig donna må jag säga.

Vet någon instagramkunnig om kan ladda upp bilder från ett avstängt instagram konto? Ev. borttaget? Jag tänker på att då kontot trots allt var öppet långt in sedan tråden startades så borde väl folk ha hunnit "tanka" ner öppna bilder?
Citera
2019-04-30, 19:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius
Vet någon instagramkunnig om kan ladda upp bilder från ett avstängt instagram konto? Ev. borttaget? Jag tänker på att då kontot trots allt var öppet långt in sedan tråden startades så borde väl folk ha hunnit "tanka" ner öppna bilder?

Söker du på Google "Isabel Buffa" bildsökning så har du alla bilder där. Pintaram m.fl sparar.
Citera
2019-04-30, 19:12
Medlem
Förstår inte vad hon har med kriminella att göra, hon skulle kunna leva i lyx med vilken normal människa som helst. Var det så att hon var beroende eller skyldig dessa kriminella på något sätt?
Citera
2019-04-30, 19:22
Medlem
Citat:
Förstår inte vad hon har med kriminella att göra, hon skulle kunna leva i lyx med vilken normal människa som helst. Var det så att hon var beroende eller skyldig dessa kriminella på något sätt?

Kriminella är bra på att lubricera honors sköten.
Citera
2019-04-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michieff
Det verkar ju bara flippat det där. Stackars brud, verkar må dåligt.

verkar vara typ en 13-åring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toyfriend
Sen får jag ju erkänna att jag är allmänt trött på begreppet ”influencer” överlag. Kanske därför jag reagerade. Men det kanske bara är jag!
Ja det är ett jävla otyg. Men ses mest i fulmedia såsom Aftonbladet och Expressen. Skit man bör undvika i vilket fall som helst, i största mån.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Haha rätt åt äcklet ! Och hon ska skydda oss ....
Njae.. Hur menar du nu? Hon är varken Polis eller militär, vad jag vet.

Citat:
Vet någon vem som betalar hyra, ev. utgifter om man som i detta fall är frihetsberövad? Någon som vet vem eller vilka hon kan ha kontakt med nu från häktet? Den som är insatt, hur länge tror du/ni att häktningen pågår? Tror ni vidare att alla väktarföretag har koll på detta, att ni menar att ni är säkra att hon inte kommer ta på sig uniformen mer i framtiden?
Bra fråga.. Hoppas att ens offentliga försvarare kan hjälpa en ordna sånt om man gör bort sig?

Tycker lite synd om henne. Hon kan uppenbarligen inte mått helt ok med det beteendet (instagram-beteendet). Lär knappast må bättre nu.
Verkar vara jobbigt att vara ung nu för tiden..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kefir420
Eller

3. Flyktfara, t.ex. om personen har hemvist i ett annat land

(troligen 1 eller 2 i detta fall dock)

Tänkte faktiskt inte på det. Tack.
Citera
Medlem
MartinStLouiss avatar
Vem är brottslingen som hon ska ha gömt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Tänk om hon faktiskt hjälpt polisen med att gripa gängledaren.. DET hade väl varit något.. Jobbat så att säga undercover..

Edit: Jag har så jävla svårt att se den OV-Bella som jag såg på "Tunnelbanan" vara skyldig till detta faktiskt.

Under cover, bokstavligt talat...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Mmm. En del, denna "typ" iallafall.
Citera
2019-04-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto

Någon hävdade att hon agerade mellanhand på något sätt, sen om hon själv var beroende av subtanser osv är inget förtydligat. Jag tror mer på den teorin. Otroligt många som använder sig av substanser idag och då faller det sig väl någorlunda naturligt och ha en kontakt med den som säljer?
Citera
2019-04-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pararescue-doc
Mmm. En del, denna "typ" iallafall.

Citat:
Någon hävdade att hon agerade mellanhand på något sätt, sen om hon själv var beroende av subtanser osv är inget förtydligat. Jag tror mer på den teorin. Otroligt många som använder sig av substanser idag och då faller det sig väl någorlunda naturligt och ha en kontakt med den som säljer?

Ja jag kan erkänna att jag inte är superinsatt med detta fall men tycker bara det passar med hennes stil. WT silikonbimbo, instagramposerande. Hund och gym. Lite hårda livets skola över det hela. Knarklangare verkar dessutom ha någon speciell aura som tjejer faller handlöst för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in