Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Då hade "Turisten" genast fått två klienter till hans lyxiga advokatkontor.
Men grabbar. Ingen blir hemskickad.
Produktionen kommer inte skicka hem någon om inte ett brott har begåtts i stil med mord.
Redan första dagen förklarade Jacob (produktionsledaren) innan tävlingen började, att ingen fick lämna i förtid eller hoppa av då det skulle förstöra all planering och de moment som förberetts.
Jag kan tänka mig att de hade en buffert för 1-2 personer p.g.a sjukdom liknande.
Men att sparka ut 2 fuskande korvgubbar bara sådär hade förstört de framgena momenten rejält.
Och återigen, jag sparkades inte ut. De gav mig hundra chanser att möta deras bud om egen strand, egna verktyg osv. De ville även att jag skulle medverka i en filmsekvens där det förklarades varför jag lämnade (Men jag vägrade), därav den märkliga klippningen i avsnittet där jag lämnar. Arga korvgubben försökte därför få till ett bra klipp där han går fram och skriker att han är Robinson och att jag kan dra från ön, men jag skrattade mest och sa att han är anställd och har ingenting att säga till om, för Jacob stod bredvid.
Så återigen, det hela är extremt produktionsstyrt och ingen blir utkastad oavsett om hot förekommer eller våld som i Adnilsons fall.
Däremot kan jag säga att anledningen till att produktionen hatar Lucas och Emilio är för att de gör så sjukt dålig TV. Jag kan tänka mig att deras audition säkert var bra och att de kunde fejka fram en personlighet de inte besitter. Men under tiden på ön fick de konstanta tillsägelser under deras synk att de var extremt torra och tråkiga (de berättade detta själva). Därav finns det inget värde i att ha med korvgubbarna längre, de besitter inget värde och ingen story tv-tittarna vill följa.
Förövrigt.
Ni som ansåg att kräva att mina räkningar på 4,500 pund där hemma var ett orimligt krav.
Tv-tittare under avsnittet där jag vann immunitet: 820,000
Tv tittare de senaste veckorna, 600.000, där ett avsnitt nådde 700.000.
Källa: mms.se
/C