2019-04-30, 07:33
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Till moderator: användaren Hank1338 spoilar både i Robinsontråden och i PM till mig. Användaren förstör medvetet upprepade gånger för andra som vill kunna följa Robinson samt kunna diskutera tv-sändningarna i tråden. Jag fick också nyss ett PM där han förstör alla veckans avsnitt för mig. Har någon moderator möjlighet att stänga av den här användaren som bara verkar ha som mål att jävlas och förstöra? Kan skicka print på hans PM till mig om det skulle behövas.

+1
Citera
2019-04-30, 09:26
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Till moderator: användaren Hank1338 spoilar både i Robinsontråden och i PM till mig. Användaren förstör medvetet upprepade gånger för andra som vill kunna följa Robinson samt kunna diskutera tv-sändningarna i tråden. Jag fick också nyss ett PM där han förstör alla veckans avsnitt för mig. Har någon moderator möjlighet att stänga av den här användaren som bara verkar ha som mål att jävlas och förstöra? Kan skicka print på hans PM till mig om det skulle behövas.
+2

Tyvärr verkar moderatorn i tv-forumet sova. Det var likadant för en vecka sen. Det dröjde flera dagar innan postade offtopic och spoilers plockades bort, trots ett flertal anmälningar av olika inlägg. Det var samma användare då som spoilade. Och skickar man PM med spoilers är man ju rubbad
Citera
2019-04-30, 10:50
Medlem
Citat:
Ja, upphittandet av lådan med fantastiska tre röster var den hittills mest uppenbara styrningen av produktionen, vilket säger en del med tanke på vad som skett tidigare. Varför just tre röster? Det är fan ett bättre pris än nästan alla pristävlingar sammantaget hittills. Och allt Sophie gör är att hon "råkar" hitta den. Också jättechockerande att en person av rätt lag hittar lådan. Det fattar väl vem som helst att produktionen inte placerar ut tre röster så att tidigare lag Syd som redan är i majoritet har möjlighet att avgöra ö-rådet med än bredare marginal. Det börjar bli löjligt med produktionens styrning... så om de som ansvarar för de här påhitten läser i tråden: SLUTA MED ER SKIT TILL NÄSTA SÄSONG, DET FÖRHÖJER INTE TITTARUPPLEVELSEN!

Eftersom Lucas åkte ut orättvist med tanke på lådan, så hoppas jag nästan att han får chansen att komma tillbaka, även om det verkligen inte verkar så. Med det sagt så vill jag inte han ska vinna, men ogillar hur produktionen ständigt avgör saker och ting. Aldrig varit tydligare än i gårdagens avsnitt.
Borde åkt ut pga av att han fuskade tilsammans med den andra fuskaren så trots allt rättvist imo
Citera
2019-04-30, 11:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Borde åkt ut pga av att han fuskade tilsammans med den andra fuskaren så trots allt rättvist imo

Då hade det varit bättre att produktionen skickade ut dem med en gång istället för att hitta på en sådan orättvis twist. Han fick ju sitt straff. Han fick inte tävla om immunitet.
Citera
2019-04-30, 11:17
Medlem
Zyxel04s avatar
Är det bara jag som tycker att Emilio Strukelj verkar vara en jävligt skön kille att umgås med? Vet att många här verkar störa sig på han och Lucas men Emilio är ändå typ alltid glad och verkar ändå tänka positivt, tror han är en jävligt skön kille.

Starkt att hålla uppe humöret med tanke på hur produktionen systematiskt motarbetat honom, TRE gånger har det kommit produktionsstyrda twister som aktivt missgynnat hans planer. Jag hade fått damp och gjort en "Hamilton".
Citera
2019-04-30, 11:20
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Hon är ju en sjukt sexig kvinna med sin otroliga utstrålning.
Verkar så mysig och go.
Ser fräsch ut med sitt vackra leende med så vita fina tänder.

Är det någon som vet om hon har sillicon i pattarna?

Ja det är silikon.

Hon tryckte upp dem i ansiktet på mig under första natten när vi sov.

/C
Citera
2019-04-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Är det bara jag som tycker att Emilio Strukelj verkar vara en jävligt skön kille att umgås med? Vet att många här verkar störa sig på han och Lucas men Emilio är ändå typ alltid glad och verkar ändå tänka positivt, tror han är en jävligt skön kille.

Starkt att hålla uppe humöret med tanke på hur produktionen systematiskt motarbetat honom, TRE gånger har det kommit produktionsstyrda twister som aktivt missgynnat hans planer. Jag hade fått damp och gjort en "Hamilton".

Gillar man ryggradslösa miffon som snackar skit bakom ryggen på en så är nog Emilio en riktigt härlig snubbe att umgås med.
Citera
2019-04-30, 11:34
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Då hade "Turisten" genast fått två klienter till hans lyxiga advokatkontor.

Men grabbar. Ingen blir hemskickad.

Produktionen kommer inte skicka hem någon om inte ett brott har begåtts i stil med mord.

Redan första dagen förklarade Jacob (produktionsledaren) innan tävlingen började, att ingen fick lämna i förtid eller hoppa av då det skulle förstöra all planering och de moment som förberetts.

Jag kan tänka mig att de hade en buffert för 1-2 personer p.g.a sjukdom liknande.

Men att sparka ut 2 fuskande korvgubbar bara sådär hade förstört de framgena momenten rejält.

Och återigen, jag sparkades inte ut. De gav mig hundra chanser att möta deras bud om egen strand, egna verktyg osv. De ville även att jag skulle medverka i en filmsekvens där det förklarades varför jag lämnade (Men jag vägrade), därav den märkliga klippningen i avsnittet där jag lämnar. Arga korvgubben försökte därför få till ett bra klipp där han går fram och skriker att han är Robinson och att jag kan dra från ön, men jag skrattade mest och sa att han är anställd och har ingenting att säga till om, för Jacob stod bredvid.

Så återigen, det hela är extremt produktionsstyrt och ingen blir utkastad oavsett om hot förekommer eller våld som i Adnilsons fall.

Däremot kan jag säga att anledningen till att produktionen hatar Lucas och Emilio är för att de gör så sjukt dålig TV. Jag kan tänka mig att deras audition säkert var bra och att de kunde fejka fram en personlighet de inte besitter. Men under tiden på ön fick de konstanta tillsägelser under deras synk att de var extremt torra och tråkiga (de berättade detta själva). Därav finns det inget värde i att ha med korvgubbarna längre, de besitter inget värde och ingen story tv-tittarna vill följa.

Förövrigt.

Ni som ansåg att kräva att mina räkningar på 4,500 pund där hemma var ett orimligt krav.

Tv-tittare under avsnittet där jag vann immunitet: 820,000

Tv tittare de senaste veckorna, 600.000, där ett avsnitt nådde 700.000.

Källa: mms.se

/C
Senast redigerad av CSHamilton 2019-04-30 kl. 11:37.
Citera
2019-04-30, 12:08
Medlem
farlings avatar
Kan inte som är så upprörda ts erat gnabb via PM istället för att lusa ner tråden med all OT?
Det är nästan värre än att någon enstska inte använder spoiler.

Om serien har lika mångs avsnitt som förra årets, hur ska de lyckas göra sig av med alla deltagare på drygt 15 episoder?
Det är väl 6 i finalveckan och 4 i final? Nu är de 10 kvar plus de på utposten men antar att bars en av dem får återvända.
Då är det 5 pers som ska bort på typ 10 avsnitt...
Citera
2019-04-30, 12:36
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton

Produktionen kommer inte skicka hem någon om inte ett brott har begåtts i stil med mord.

Redan första dagen förklarade Jacob (produktionsledaren) innan tävlingen började, att ingen fick lämna i förtid eller hoppa av då det skulle förstöra all planering och de moment som förberetts.

Jag kan tänka mig att de hade en buffert för 1-2 personer p.g.a sjukdom liknande.

Men att sparka ut 2 fuskande korvgubbar bara sådär hade förstört de framgena momenten rejält.

Och återigen, jag sparkades inte ut. De gav mig hundra chanser att möta deras bud om egen strand, egna verktyg osv. De ville även att jag skulle medverka i en filmsekvens där det förklarades varför jag lämnade (Men jag vägrade), därav den märkliga klippningen i avsnittet där jag lämnar. Arga korvgubben försökte därför få till ett bra klipp där han går fram och skriker att han är Robinson och att jag kan dra från ön, men jag skrattade mest och sa att han är anställd och har ingenting att säga till om, för Jacob stod bredvid.

Så återigen, det hela är extremt produktionsstyrt och ingen blir utkastad oavsett om hot förekommer eller våld som i Adnilsons fall.

Däremot kan jag säga att anledningen till att produktionen hatar Lucas och Emilio är för att de gör så sjukt dålig TV. Jag kan tänka mig att deras audition säkert var bra och att de kunde fejka fram en personlighet de inte besitter. Men under tiden på ön fick de konstanta tillsägelser under deras synk att de var extremt torra och tråkiga (de berättade detta själva). Därav finns det inget värde i att ha med korvgubbarna längre, de besitter inget värde och ingen story tv-tittarna vill följa.

Förövrigt.

Ni som ansåg att kräva att mina räkningar på 4,500 pund där hemma var ett orimligt krav.

/C

Hur var upplägget med din hemresa? Flög du hem samma dag du försvann ur programmet, fick du bekosta den resan själv eller fick du vänta någonstans på att flyga hem med alla andra Robinsondeltagare? Jag inbillar mig att i stort sett alla deltagare gjorde en gruppresa hem efter avslutad produktion, förutom då nåt enstaka undantag.
Citera
2019-04-30, 12:43
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton

Förövrigt.

/C
Har du tittat något på programmet efter du lämnade?
Om ja: vad tycker du om ”kort och tjocks” insats såhär långt?
Citera
2019-04-30, 13:44
Medlem
Hur röstade Klas när Sebastian åkte ut i örådet? Nån som minns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in