2019-04-29, 01:09
Avslutad
Vem är gängledaren?
Citera
2019-04-29, 01:41
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
Du vet, du sitter vid en datorn, hennes konto är offentligt och heter vad hon kallas. Du söker på namnet på instagram, går in på en bild och ser kommentarerna.
Om du inte var häktad kanske du skulle se till att det inte sprids mera?

Jag har inte ens hänvisat till några vittnens. Jag har heller inte åberopat något källskydd. Jag har inte ens sagt att det är IB eller någon annan för den delen.

Apropå vad jag behöver läsa på eller inte så är din läsförståelse i behov av uppgradering.
Att några kommentarer försvinner men inte alla tyder på att de blivit anmälda och inte borttagna av bildinnehavaren.

Jag tror att Blundetto bara låtsas, ingen kan väl vara så okunning/dum eller vad det kan klassas som...
Citera
2019-04-29, 02:48
Medlem
Kan kvinnliga ordningsvakter bli attraherade av nåt annat än kriminella och andra våldsbenägna personer?

Det är de "tuffa" och manliga, och tatuerade kvinnorna med svåra barndomar som vill bli vakter.
Normala killar och män är för "veka" för att klara av dem och för "tråkiga" för att attrahera dem.

De vill ha tatuerade, våldsbenägna, "passionerade" män som kan straffknulla dem, spotta på dem och strypa dem när de har sex och sätta dem på sin plats, i form av misshandel, när de blir för uppkäftiga.
När de oundvikligen kommer på mannen med otrohet så är det dags att gräva efter sympatier för den våldsamma mardrömsrelationen man haft.
Rinse and repeat.
Citera
2019-04-29, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskig-gubbe
Detta måste vara något slags
flashbackrekord i spekulation kring en person där egentligen inget mer pekar på personen i fråga än att någon droppat ett namn i början av tråden.

Imorgon under kontorstid kan man väl höra med Attunda tingsrätt där häktningen skett, vilka som häktades i fredags?

Någon som kollat upp vem det är?!
Citera
2019-04-29, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Kan kvinnliga ordningsvakter bli attraherade av nåt annat än kriminella och andra våldsbenägna personer?

Det är de "tuffa" och manliga, och tatuerade kvinnorna med svåra barndomar som vill bli vakter.
Normala killar och män är för "veka" för att klara av dem och för "tråkiga" för att attrahera dem.

De vill ha tatuerade, våldsbenägna, "passionerade" män som kan straffknulla dem, spotta på dem och strypa dem när de har sex och sätta dem på sin plats, i form av misshandel, när de blir för uppkäftiga.
När de oundvikligen kommer på mannen med otrohet så är det dags att gräva efter sympatier för den våldsamma mardrömsrelationen man haft.
Rinse and repeat.

När jag arbetade i uniform och nu såhär några år efter har fortfarande viss koll på vad för folk som jobbar inom den svängen, så ligger det helt något i detta påstående.

Kanske inte till 100% men det finns gott om kvinnor och yngre tjejer med issues som passar in i det du skriver.

Det gemensamma faktorn är att de är väldigt osäkra i sig själva. Vilket också då påverkar deras arbete, och säkerhetsaspekter ur olika perspektiv.
Citera
2019-04-29, 08:49
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlagueIsSpreading
Herregud..
Hon ser ut som själva stereotypen av tjej som söker ut relationer med kriminella.
Tatuerad, ser ut som en jävla docka och har en pitbull, profilen av gemene gangsters madrass skriver sig själv.

Fan va roliga ni är! Först hängs någon random OV ut, och alla fått att det är han med förbrytarutseende och kepsen på sne.

Nu är det någon kvinna i stället, och alla ser att hon är en kriminell madrass.
Citera
2019-04-29, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frestadius
Du menar att den här personen inte är gängledaren som Buffa gömde sig hos?

Om snubben sitter häktad sedan ett tag tillbaka så kan det omöjligt vara han..
Citera
2019-04-29, 09:50
Medlem
X-limers avatar
I ärende B 1248-19 hos Attunda tingsrätt har en Is*bel Sk*glund begärts häktad av kammaråklagare Maria Hävermark för skyddande av brottsling, grovt brott.
Häktningsgrund är kollusionsfara och den häktade beläggs med restriktioner.
Citera
2019-04-29, 10:01
Medlem
Citat:
I ärende B 1248-19 hos Attunda tingsrätt har en Is*bel Sk*glund begärts häktad av kammaråklagare Maria Hävermark för skyddande av brottsling, grovt brott.

Tack, finns PDF:er att tillgå?

Dåså, inte blattevakten med kepsen, utan en svennetjej, ändå viss bakläxa för flashback bara att erkänna.

Grovt skyddande, som tidigare undrar jag vad dom har på henne.
Citera
2019-04-29, 10:11
Medlem
Citat:
Då så, då var detta bekräftat. Alla andra ljushuvuden i denna tråd som dementerat detta ska skämmas.
Citera
2019-04-29, 10:58
Medlem
gambiafarfars avatar
Jaha, nu när vi vet namnet, kan någon förklara? Känd från tunnelbanan? Hennes namn + tunnelbanan på google ger inget. Är hon känd eller går hon under annat namn på tv?
Citera
2019-04-29, 11:00
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Tack, finns PDF:er att tillgå?

Dåså, inte blattevakten med kepsen, utan en svennetjej, ändå viss bakläxa för flashback bara att erkänna.

Grovt skyddande, som tidigare undrar jag vad dom har på henne.

Det kommer finnas en att tillgå. Den andra är det sekretess på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in