2019-04-28, 13:50
Medlem
Ninjaortens avatar
vem är gängledare
Citera
2019-04-28, 13:57
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Inte helt ovanligt att sådana "fräcka brudar" jobbar som ordningsvakt. Bra ställe för att få lite beundran på och ganska "lagom".

Såg det här kontot i flödet:

https://www.instagram.com/fanpage_till_finaste_isabel/

Är det samma person som har skapat ett fejkkonto eller är det på riktigt? Något obehagligt iaf. .

På några bilder verkar hon ju haft en normal, svensk pojkvän för bara nått år sedan. Läskigt konto iof, och ännu läskigare att hon själv följer det...
Citera
2019-04-28, 14:17
Medlem
KXIIs avatar
Hon ser bra ut i alla fall ! , någon mer information ?
Citera
2019-04-28, 14:27
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Inte helt ovanligt att sådana "fräcka brudar" jobbar som ordningsvakt. Bra ställe för att få lite beundran på och ganska "lagom".

Såg det här kontot i flödet:

https://www.instagram.com/fanpage_till_finaste_isabel/

Är det samma person som har skapat ett fejkkonto eller är det på riktigt? Något obehagligt iaf. .
Åhå, där kan man snacka stalker-varning de luxe.

Det är ju som nämnts tidigare stör skillnad på att gömma någon aktivt, eller bara ha ett ragg/sambo/polare boendes hos sig...

Hur som helst så är hon överjävligt vacker och när hon plötsligt pratade norska i ett program så fick jag kåtslag. Skall hälsa på henne på anstalten - förutsatt att det är hon.
Citera
2019-04-28, 14:33
Medlem
”Fantom”-bilden av den misstänkte i Expressen var av en man. Kanske dags att lämna Isabel-spåret?
Citera
2019-04-28, 14:34
Medlem
Intressant. Får se ifall judepressen och de andra medierna inom det mediekonglomerat vi i Sverige har hänger ut denne individ, eller ifall de är upptagna med att hänga ut Securitasvakter vars enda brott var att engagera sig politiskt.
Citera
2019-04-28, 14:39
Medlem
Alltså jag är chockad om det nu är hon. Hon jobbar, har jag för mig, på en tingsrätt som ordningsvakt. Sjukt ändå? Hon brukar uppdatera sin story på insta väldigt ofta, men har inte sett något på ett par dagar nu. Hon var även tillsammans med en polis, i somras tror jag, men verkar som att det tagit slut. Har svårt att förstå att det är hon som är häktad, skulle aldrig tro detta om henne. Sen att hon tydligen röker också, njaa?
Citera
2019-04-28, 14:44
Medlem
AllarNs avatar
Är det någon som har koll på kvinnans riktiga namn så vi enkelt kan kolla om detta stämmer?
Citera
2019-04-28, 14:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Jag undrar lite vad dom har på henne, är inte 'skyddande av brottsling' klassiskt brott att gå fri från?
Hur ska dom bevisa att hon visste om hans efterlysning, han är ändå torsk vad tjänar han på att sätta dit henne?

EDIT: Det är polisen som godkänner OV eller? Kan dom neka 'av juridiska skäl' utan dom?

Ja dom kan neka och ta bort vaktens förordnande utan fällande dom, men då måste det vara uppåtväggarna uppenbart. Låt oss säga att vakten får en anmälan om misshandel en gång i månaden i genomsnitt, eller att vakten får massvis med fortkörningsböter.

Polis måste följa samma regler som för poliser gentemot ordningsvakter angående lämplighet.
Citera
2019-04-28, 15:12
Medlem
RazorKevlars avatar
Man undrar hur antagningskraven för OV ser ut? Blir tämligen betänksam då man ser backup’en vid detta kaosande! http://www.bilddump.se/bilder/20190428150914-196.196.244.165.jpeg

Det ser litegrann ut som, kan jag också få vara med?
Senast redigerad av RazorKevlar 2019-04-28 kl. 15:14.
Citera
2019-04-28, 15:18
Avslutad
Isabel Buffa är för polisstatsdårarna vad Greta Thunberg är för klimatdårarna. Jag säger bara oj om det är hon.

Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Man undrar hur antagningskraven för OV ser ut? Blir tämligen betänksam då man ser backup’en vid detta kaosande! http://www.bilddump.se/bilder/20190428150914-196.196.244.165.jpeg

Arbetsmarknadsmakeup. Man kan ju inte bara låta dom där människorna leva på medborgarlön och spela couterstrike. Då skulle ju Sverige som vi känner det kollapsa.
Citera
2019-04-28, 15:32
Medlem
Har lyckats hitta hennes riktiga efternamn så om någon behöver det för att säkerhetsställa att det är henne det handlar om (kontakta tingsrätt) skriv pm till mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in