2019-04-26, 16:49
Medlem
En fortsättning på mitt vittnesmål gällande "gangstalking" eller organiserad förföljelse och trakasserier, och även riktade attacker från avancerad teknologi:

Jag kommer nu, om bara några dagar, att bli hemlös. Det har gått så pass långt för min del och detta har nästan blivit övermäktigt. Har ingen inkomst alls längre, ingenstans att ta vägen, har blivit tvungen att skänka bort i princip allt jag ägde därför att jag har ingenstans att förvara sakerna. Jag vet nu inte hur jag ska klara av denna svåra situation? Att överleva utomhus som ensam kvinna i Sverige? Det kanske går ett tag nu under våren, sommaren och tidiga hösten, men sedan blir det ju vinter och väldigt kallt. Och hur ska jag få tag på mat etc …?

Gangstalkingen mot mig trappades upp rejält i samband med att jag inte längre hade någon smartphone eller internet hemma. Det verkar som om de som ligger bakom detta inte alls gillade det scenariot. Jag har blivit ännu grövre psykad och trakasserad och känner i nuläget inga som helst tvivel över att man som TI verkligen blir attackerad med avancerade teknologiska vapen, precis som så många offer har berättat om. Jag har på senare tid fått utstå några rent tortyrliknande attacker; en gång riktad mot mitt huvud och min käke, pågåendes i ca fyra dagar nonstop. Det var en smärta som var så stor att det går inte att beskriva. Man var nära att göra slut på sig själv för att det gick knappt att stå ut. Knappt någon sömn alls på fyra dygn. Jag kände också av strålningen som riktades mot mitt huvud väldigt tydligt. Så detta förekommer absolut. Det stämmer att gangstalking innefattar både psykiska trakasserier och attacker med teknologi.

Nu är jag rädd för att jag kanske inte kommer att överleva så länge till. Så pass allvarligt är detta gangstalking-program. Får försöka hoppas på något slags mirakel och ändå fortsätta att hålla det lilla hoppet som finns kvar vid liv.
Citera
2019-04-26, 21:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
En fortsättning på mitt vittnesmål gällande "gangstalking" eller organiserad förföljelse och trakasserier, och även riktade attacker från avancerad teknologi:

Nu är jag rädd för att jag kanske inte kommer att överleva så länge till. Så pass allvarligt är detta gangstalking-program. Får försöka hoppas på något slags mirakel och ändå fortsätta att hålla det lilla hoppet som finns kvar vid liv.

Jag lider med dig och önskar att samhället kunde ha hjälpt dig mer än vad vi har lyckats med.
Personligen känner jag mig väldigt maktlös och ledsen när man ställs inför människoöden som ditt.
Citera
2019-04-26, 21:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Vill bara göra ett förtydligade till de som djävlats med mig och det är att då jag nu testar ett nytt jobb på den orten

Vore skönt om ni djävlades i morgon

Snart 2 år sedan du skrev ditt senaste inlägg.
Ännu ett hemskt människoöde som gör mig väldigt beklämd.
Hoppas du på något sätt har lärt dig att leva med dina "förföljare".
Senast redigerad av madtop 2019-04-26 kl. 21:43.
Citera
2019-04-27, 01:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag vill påpeka att syftet med "Zersetzung" var att få måltavlan (aktivister, "dissidents", statskritiker) att verka mentalt sjuk för omgivningen men också att måltavlan själv tror att denne är mentalt sjuk (se "gaslightning"). Även bryta ner måltavlan psykiskt genom sabotage på jobbet & studier. All desinformation & prat om "mentalt sjuka" i media om "Targeted Individuals" pekar precis mot att få alla vi som identifierar oss som T.I.s blir slängde i denna PsyOp. De övervakar i hemlighet under en period för att samla personlig information till att skapa en psykologisk profil av måltavlan för syftet att manipulera måltavlans liv - alltså få kontroll över måltavlan. Det här är ändock en välkänd & välgrundad krigföringsmetod som givetvis kan missbrukas & användas av många grupper.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-04-27 kl. 02:05.
Citera
2019-04-27, 10:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
AND SATELLITE TORTURE

You can't torture someone with a satellite. When the signal reaches the ground it's so spread out it encompasses the entire region.
Citera
2019-04-27, 11:23
Medlem
Skriver lite till (från biblioteket) medan det ännu finns tid.

Gangstalking-programmet existerar verkligen och vi som blir utsatta för detta är ofta godhjärtade människor med hög intelligens och kreativitet samt ett kritiskt öga till hur hela samhällsstrukturen är uppbyggd och utformad. Vi är sådana som vågar säga ifrån och protestera. Vi är sådana som vill förändra till det bättre och skapa en vacker värld åt alla.

Vi talar sanning om vad som görs mot oss; alla aspekter av våra liv saboteras utifrån med hjälp av grymma och helt omänskliga metoder. Psykningarna är extremt ondskefulla och till slut vet man inte hur man ska hantera dem när de bara fortsätter och fortsätter att komma. Man orkar knappt prata med andra längre. I alla fall är det så som det känns för mig personligen. För mig är det även helt obegripligt hur ett tortyr-program som detta ens kan få tillåtelse att existera?

Det är för mig nu omöjligt att ens få ett arbete trots att jag har läst både på gymnasiet och universitetet och har många års arbetslivserfarenhet. Vid några få tillfällen har jag ändå lyckats hitta ett arbete. Jag går dit och börjar jobba, är vänlig mot alla, går in för att göra ett så bra jobb som jag bara kan osv, men det dröjer inte alls länge förrän arbetskollegorna sätter igång med mobbing, trakasserier och psykningar samt just gaslighting.

När det gäller olika myndigheter i detta land, som exempelvis Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen, så är de extremt involverade i gangstalkingen. Inte alla som jobbar där, men alltid är det någon eller några som är det, och det är dessa "agenter" som vi TI's får som handläggare.

Vi som är äkta TI's är verkligen inte psykiskt sjuka på något sätt. Vi TALAR SANNING om vad vi utsätts för och är psykiskt friska och intelligenta människor med kärleksfulla hjärtan.
Senast redigerad av rosalotus 2019-04-27 kl. 11:27.
Citera
2019-04-27, 18:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Skriver lite till (från biblioteket) medan det ännu finns tid.

Gangstalking-programmet existerar verkligen och vi som blir utsatta för detta är ofta godhjärtade människor med hög intelligens och kreativitet samt ett kritiskt öga till hur hela samhällsstrukturen är uppbyggd och utformad. Vi är sådana som vågar säga ifrån och protestera. Vi är sådana som vill förändra till det bättre och skapa en vacker värld åt alla.

Vi talar sanning om vad som görs mot oss; alla aspekter av våra liv saboteras utifrån med hjälp av grymma och helt omänskliga metoder. Psykningarna är extremt ondskefulla och till slut vet man inte hur man ska hantera dem när de bara fortsätter och fortsätter att komma. Man orkar knappt prata med andra längre. I alla fall är det så som det känns för mig personligen. För mig är det även helt obegripligt hur ett tortyr-program som detta ens kan få tillåtelse att existera?

Det är för mig nu omöjligt att ens få ett arbete trots att jag har läst både på gymnasiet och universitetet och har många års arbetslivserfarenhet. Vid några få tillfällen har jag ändå lyckats hitta ett arbete. Jag går dit och börjar jobba, är vänlig mot alla, går in för att göra ett så bra jobb som jag bara kan osv, men det dröjer inte alls länge förrän arbetskollegorna sätter igång med mobbing, trakasserier och psykningar samt just gaslighting.

När det gäller olika myndigheter i detta land, som exempelvis Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen, så är de extremt involverade i gangstalkingen. Inte alla som jobbar där, men alltid är det någon eller några som är det, och det är dessa "agenter" som vi TI's får som handläggare.

Vi som är äkta TI's är verkligen inte psykiskt sjuka på något sätt. Vi TALAR SANNING om vad vi utsätts för och är psykiskt friska och intelligenta människor med kärleksfulla hjärtan.

De rekryterar civila informatörer (& då även i t.ex. myndigheter) med enkelhet vad jag märkt vilket får mig att tro på en officiell organisation bakom det. De har hemligt övervakat mig sedan 2008. Det som vi kanske borde göra är att nå ut till integritets- & säkerhetsrörelsen om hur våra liv de facto manipuleras (förstörs) genom den persondata de samlar om oss via diverse metoder vilket via civila informatörer är viktigast då dessa informatörer kan få reda på våra avsikter & planer genom att prata med oss. Om de vet våra avsikter är det lättare för dem att planera stalkingen i förväg vilket är A & O i denna PsyOp-operation. Alla integritetsaktivister borde vara väldigt bekymrade över det TIs blir utsatta för.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-04-27 kl. 19:46.
Citera
2019-04-27, 21:06
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De rekryterar civila informatörer (& då även i t.ex. myndigheter) med enkelhet vad jag märkt vilket får mig att tro på en officiell organisation bakom det. De har hemligt övervakat mig sedan 2008. Det som vi kanske borde göra är att nå ut till integritets- & säkerhetsrörelsen om hur våra liv de facto manipuleras (förstörs) genom den persondata de samlar om oss via diverse metoder vilket via civila informatörer är viktigast då dessa informatörer kan få reda på våra avsikter & planer genom att prata med oss. Om de vet våra avsikter är det lättare för dem att planera stalkingen i förväg vilket är A & O i denna PsyOp-operation. Alla integritetsaktivister borde vara väldigt bekymrade över det TIs blir utsatta för.

Usch vad trasig och narcissistisk du är.
Jag har ytterst svårt att sätta mig in i hur man kan ha ett så uppblåst ego så man inbillar sig själv att man är värd 11 år av organiserad övervakning. Du har en väldigt förvirrad självbild.
Citera
2019-04-27, 21:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har ytterst svårt att sätta mig in i hur man kan ha ett så uppblåst ego så man inbillar sig själv att man är värd 11 år av organiserad övervakning. Du har en väldigt förvirrad självbild.

Du vet ju inget om mig eller vem jag är. Inte heller vet du något om samhället & historia. Jag tänker inte slösa tid med en ignorant troll som du verkar vara om du inte kan läsa på innan du spyr ut massa trollsnack.
Citera
2019-04-27, 21:18
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop

Det handlar inte om ett uppblåst ego. Det handlar inte om pengar heller då finansiering knappast är ett problem. Människor utnyttjas för att vinsten av att göra detta är större än kostnaden för densamma (finansiering kan t.ex. ske skattevägen, via svarta budgetar, via privat finansiering).

Det finns otaliga motiv till att utnyttja/tortera/utföra slow kill på människor (särskilt sådana som inte har något 'värde').

Samtidigt är det viktigt alla komma ihåg att alla människor är möjliga måltavlor.
Citera
2019-04-27, 22:00
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du vet ju inget om mig eller vem jag är. Inte heller vet du något om samhället & historia. Jag tänker inte slösa tid med en ignorant troll som du verkar vara om du inte kan läsa på innan du spyr ut massa trollsnack.

Jag vet att du tror att du som individ är värd 11 år av organiserad gang stalkingen. Vilket i sin tur betyder att du totalt har tappat fattningen om din egen betydelse.

Citat:
Jag tänker inte slösa tid med en ignorant troll som du verkar vara om du inte kan läsa på innan du spyr ut massa trollsnack.

Att du tror att alla som inte delar din sjukliga självfixering är "troll" är ett sjukdomstecken. Sök hjälp. Skaffa lite självinsikt. Gör något.

Begriper du inte ens att du måste bryta ditt självdestruktiva mönster?
Senast redigerad av madtop 2019-04-27 kl. 22:11.
Citera
2019-04-27, 22:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det handlar inte om ett uppblåst ego.

Om man tror att man är värd 11 år - till en kostnad av hundratals miljoner - av organiserad gang stalking så handlar det definitivt om ett enormt uppblåst ego. Ditt och andra TI's egon är så uppblåsta så att det är skrämmande, du saknar all form av objektiv analys av din betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in