Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-22, 18:06
  #3913
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Inte uteslutet men högst osannolikt om man ser hur kasst alla övriga troende lyckats.
Har du några exempel alls som gått till domstol där de s.k ts vunnit?

Nej, men jag följer inte ämnet specifikt så jag har inte brytt mig att ägna någon tid att kolla upp det.
Citera
2016-12-23, 06:30
  #3914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Hon håller ju på med förhandlingar i domstol.
Hon nämner ärende nummer i UK där vissa metoder har dragits i domstol ( ang personliga riktade radio och tv utsändningra börjar cca 16:00 in ) och vunnits, se videon , intressant och det är ju lätt att kontrollera om hon ljuger då skatteavdrags kalendern visar hon i bild
och borde synas i kommentarerna om hon ljuger ( det om 10 % skatt för informatörer ) mm

https://www.youtube.com/watch?v=Rx_SDzSyxmE

Edit: efter att ha tittat på denna del 1, så var det bara sista frågan som svaret lät väldigt udda , men hon kan ha spekulerat fritt på den .

Hon påminner om Snowden utseendemässigt och på det sätt hon talar .

Fortfarande bara en foliehatt som sitter & påstår saker, beläggen lyser med sin frånvaro.
Citera
2016-12-26, 19:23
  #3915
Medlem
Harfagers avatar
Om man sammanfattar lite Ang Dr Katherine Hortons klagan i Engelsk domstol https://stop007crimes.files.wordpres...07-16jud-3.pdf

så ser det ut som om hon inte dokumenterat mer än någon dag ( vilket hon nu gör varje dag med mätare och videokamera) och desutom, enligt domaren , verkar inte vara tagen av någon tortyr då hon uppträder piggt och intelligent i rätten och att då hon tagit fram en bunt bevis så borde hon kunnat ordna det bättre och att bara det att hon tagit fram en bunt ska tas som att hon inte kan varit utsatt för det sabotaget som hon menar har orsakat att hon inte kunnat förbereda bättre.


Domaren visste inget om vad det uppmätta värdena kunde orsaka , och det borde klagande haft med .

Domaren förstod inte tex bara vad störd sömn tröttar ut en person som bara orkar det mest nödvändiga och har hon blivit bränd på något sätt då hon ska sova så borde han förstått detta med störd sömn.



Jag kan inte säga bu eller bä om värdet som anges , hur det påverkar en person ( värdet ) , men borde inte en åklagare titta på en sådan sak ?

Ja man får se vad som händer , tjejen är intelligent och man får hoppas att hon inte ljuger i alla fall med mätaren.
Citera
2016-12-26, 20:41
  #3916
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om man sammanfattar lite Ang Dr Katherine Hortons klagan i Engelsk domstol https://stop007crimes.files.wordpres...07-16jud-3.pdf

så ser det ut som om hon inte dokumenterat mer än någon dag ( vilket hon nu gör varje dag med mätare och videokamera) och desutom, enligt domaren , verkar inte vara tagen av någon tortyr då hon uppträder piggt och intelligent i rätten och att då hon tagit fram en bunt bevis så borde hon kunnat ordna det bättre och att bara det att hon tagit fram en bunt ska tas som att hon inte kan varit utsatt för det sabotaget som hon menar har orsakat att hon inte kunnat förbereda bättre.


Domaren visste inget om vad det uppmätta värdena kunde orsaka , och det borde klagande haft med .

Domaren förstod inte tex bara vad störd sömn tröttar ut en person som bara orkar det mest nödvändiga och har hon blivit bränd på något sätt då hon ska sova så borde han förstått detta med störd sömn.



Jag kan inte säga bu eller bä om värdet som anges , hur det påverkar en person ( värdet ) , men borde inte en åklagare titta på en sådan sak ?

Ja man får se vad som händer , tjejen är intelligent och man får hoppas att hon inte ljuger i alla fall med mätaren.

Hon sade dock i sina videor att hon blev attackerad i domstolen också.

Samtidigt kan man bli störd på flera sätt utan att det alltid behöver synas tydligt utåt (och vem vill visa utåt när så sker?). Detta gamla klipp "Psychotronic Weapons and Behavior Modification" säger en del om vad man kan göra mot människor med dessa horribla vapen; https://www.youtube.com/watch?v=Uhlym82G_t4
Citera
2016-12-27, 09:20
  #3917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Hon sade dock i sina videor att hon blev attackerad i domstolen också.

Samtidigt kan man bli störd på flera sätt utan att det alltid behöver synas tydligt utåt (och vem vill visa utåt när så sker?). Detta gamla klipp "Psychotronic Weapons and Behavior Modification" säger en del om vad man kan göra mot människor med dessa horribla vapen; https://www.youtube.com/watch?v=Uhlym82G_t4

Det YT klippet tyckte du var bra ????????
Citera
2016-12-27, 14:03
  #3918
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Hon sade dock i sina videor att hon blev attackerad i domstolen också.

Samtidigt kan man bli störd på flera sätt utan att det alltid behöver synas tydligt utåt (och vem vill visa utåt när så sker?). Detta gamla klipp "Psychotronic Weapons and Behavior Modification" säger en del om vad man kan göra mot människor med dessa horribla vapen; https://www.youtube.com/watch?v=Uhlym82G_t4


Visst kan man bli distraherad på subtila sätt, sist jag var på af på gruppinformations möte , så lade jag märke till en lirare som spanade i ögonvrån på mig. Då jag satte mig så satte denne sig bredvid mig, senare då man ställde frågor till mötes ledaren så började han pipa med en telefon eller liknade , och helt klart så undrade jag vad han höll på med och just de gånger jag pratade.

Var en blek person som man först tog som pundare men som man förstod ganska snabbt inte var detta.
Citera
2016-12-30, 18:05
  #3919
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Varför ska dem förstöra för människor?
Dem känna väl inte på att människor är sjuka och samhället kännar inte häller på det eller?

Jag gissar att du menar "samhället tjänar inte heller på det" ?

Jag tror du kan vara något på spåret, fortsätt att tänka i banorna runt avsaknaden av motiv.
Citera
2016-12-30, 19:20
  #3920
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag gissar att du menar "samhället tjänar inte heller på det" ?

Jag tror du kan vara något på spåret, fortsätt att tänka i banorna runt avsaknaden av motiv.
Varför gör dem det då?
Citera
2016-12-30, 23:52
  #3921
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Varför gör dem det då?

Med tanke på trådens ämne och din ståndpunkt så är det något du ska förklara.

Jag personligen är övertygad om att det inte finns något motiv.
Citera
2016-12-31, 11:24
  #3922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Visst kan man bli distraherad på subtila sätt, sist jag var på af på gruppinformations möte , så lade jag märke till en lirare som spanade i ögonvrån på mig. Då jag satte mig så satte denne sig bredvid mig, senare då man ställde frågor till mötes ledaren så började han pipa med en telefon eller liknade , och helt klart så undrade jag vad han höll på med och just de gånger jag pratade.

Var en blek person som man först tog som pundare men som man förstod ganska snabbt inte var detta.


Väntar FORTFARANDE på ett enda bevis för att det ni yrar om existerar.....
Citera
2016-12-31, 14:35
  #3923
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Med tanke på trådens ämne och din ståndpunkt så är det något du ska förklara.

Jag personligen är övertygad om att det inte finns något motiv.
Jag hävdar att dem gör det men kan häller inte hitta ett motiv! Kanske dem gör det för framtida forskning?
Citera
2017-01-01, 10:35
  #3924
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Väntar FORTFARANDE på ett enda bevis för att det ni yrar om existerar.....


Ni yrar om ? Återigen ta vardera skribent var för sig.

Jag skriver om förföljes , hot, olyckor och falska utredningar utfört utav folk som jag numera ser som möjliga mördare i MOP. Hur många fler ser du och ni med denna historik?

Sedan att jag beskriver att zersetzung fungerar med enkla metoder och medel ger inte er rätten att blanda mig med de som prata om ufon eller chip. Jag har inte forskat på chippen , men hittade studier där det gick att portionera medicin med sådana.

Och visst skulle man kunna visa en antenn för en utsatta för att därefter ge en stressande drog via ett chipp och på så sätt få offret att börja läsa på nätet och där då hitta tex skalärvågor, som vissa säger ska funka men det blir ju en evighetsloop för offret då det inte ser ut att finnas vetenskap som stödjer mind control med dessa. Men offret letar och letar då effekten av medicinen får denne verkliga biverkningar av och det då han först ser en antenn på ett speciellt sätt ( under en jacka tex).

Med mitt egna så är det enkel teknik med tex hot av nya grannar om mentalvårdsinlåsning under många år om man pratat om "udda" saker för paranoia...... Och det var på den tiden jag höll tyst ....

Ang "möjliga mördare i MOP" så är några utav personerna väl värda att granska djupare , liksom jag förstår att det som stod om mig var värt att kolla upp för de med tankemässiga skygglappar och även mördar gruppen om de trott att jag sett dem på platsen men inte genom tortyr, vilket jag nu då det snart är 20 års "Jubileum", ska låta världen veta vad de pysslat med .
__________________
Senast redigerad av Harfager 2017-01-01 kl. 10:43.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback