Citat:
Ursprungligen postat av
Archibald10
Marcus Pettersson klar. Då har vi OEL, Ekholm, Larsson, Gustafsson, Hägg & Pettersson på backsidan. Den är helt okej även om jag gärna hade sett en uppgradering istället för Hägg. Klingberg hade varit en dröm om de åker ut.
Jag läste det förut! Riktigt skönt, nu kan vi går runt på 3 riktigt starka backpar!
Klingberg hade höjt laget men vi har redan två offensiva backar som är så pass bra att dom kan stå på blå i varsin PP-formation, så vi klarar oss utan. Vår backuppsättning är enormt bra. Vi får se vad Kanada skrapar ihop, men troligen bäst i turneringen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ancistrus
Tack!
Ja då ser Kanada genast lite vassare ut. Det kommer säkert ramla in fler tunga namn framöver.
Ja, det lär nog dyka in fler. Kanada kommer ha ett lag som blir att räkna med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jarvsofaks
Läste nånstans att Niklas Kronwall inte blivit tillfrågad. Tror ni att han tidigt meddelat ledningen att han inte är intresserad? Eller anses han inte platsa?
Kronwall har inte varit med på länge, jag har för mig att han för flera år sedan deklarerade att han är klar med landslaget, men jag minns inte säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av
FNLS
Henke är väl mest med för att locka Joel till VM.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grunkz
Har någon följt Oskar Sundqvist, St Lous Blues, den här säsongen? Är han en bra förstärkning ifall Blues åker mot Dallas?
Följer och följer, men han tycker jag absolut skulle tillföra något.