När jag är allra längst nere psykiskt, brukar jag fråga mig om jag kan springa en halv maraton. Dom amerikanska indianerna säger att som springa är som <jag vet inte>
Din uppgift! Om du tar tag i detta är att börja jogga. Det är uppenbart att du inte har några svåra sjukdomar.
Törs man fråga dig om civilstatus? Det är något primärvärden ofta glömmer. Om man bor ensam. Det är lätt att man går in i en evig loop av självförnekelse och ett negativt tankesätt.
Jag tror inte för fem öre att du har cancer! Möjligen har du dåligt självförtoende vilket sabbar din tillvaro, men tro mig. Vi har alla dåligt självförtroende!
Jag vill nu säga nåt i stilen "vad vinden bär oss", men jag hittar inte rätt ord. Försök vara öppen för allt och alla. (förutom imaner i källarmoskeer)
Citat:
Ursprungligen postat av
T5chrille
Hej är det någon som vet att man kan ha en sjukdom i kroppen men ändå har bra blodvärden man har tyvärr hört att det kan finans vissa sjukdomar som inte ses på blodprov m,m och har även läst att förstadium till tex cancer inte kan spåras i blodet med blodprov någon som har erfarenhet av detta ?