Hej nu måste jag berätta om min konstiga och väldigt jobbiga mående som jag har haft i c:a 9 veckor och det jag lider av just nu är illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen som kommer och går c:a varannan dag och har även för en tid sedan haft mycket frossa om fötter och händer och lite i kroppen också. Och när detta hände så gick jag ner c:a 3 kilo och har inte lyckats att äta upp mig dom kilona trots att jag försöker att äta ganska mycket mat dom dagarna jag känner mig bättre och detta elände kom bara helt plötsligt. Och har givetvis kontaktat läkare på min vårdcentral och tagit alla möjliga blodprov,avföringsprov m,m,m och allt ser bara bra ut men om några dagar ska jag göra en gastroskopi och väntar på en röntgen av magen men eftersom mina prover är så bra så får jag vänta givetvis i 1,5 månad men jag har sagt flera gånger till läkaren att jag fortfarande inte är ok trots att mina prover bra men dom går bara efter sina prover. Men jag har frågat 2 st läkare om man kan vara alvarligt sjuk och ändå ha bra prover och dom så att det är minimal risk. Men jag känner mig precis som jag skulle ha feber varanna dag eller var 3 dag men jag har inte någon feber och inte ont i magen bara lite bubblig ibland och hyfsat bra avföring. Men jag inte heller någon helecopter bakteri och då är det inte något magsår eller magatarr och inte något synligt blod i avföring och kissar även bra men mitt smak sinne har tyvärr förändrats lite och har fått en ganska hög ämnesomsättning i kroppen som gör att jag har svårt för att lägga på mig kilo tyvärr. Jag känner att det är något som tar energi från min kropp och jag funderar faktiskt på att byta vårdcentral så någon annan läkare kan titta på mig och känner tyvärr att dom som har titta på mig måste ha missat något och är fruktansvärt rädd för cancer och är bara man på 50 år och har mått bara bra i mitt liv och tränade på ganska bra när jag var piggare 2-4 gånger i veckan men inte någon träningsnärkoman och en annan sak är att mat som jag åt före detta hände tex mat med sås och om jag åt ganska många bananer så blev jag ganska lös i magen men nu kan jag äta hur många bananer utan att få lös avföring nu är den nästa alltid fast och fin trots att jag mås sämre nu än före detta kom Tänkte kanske om någon varit med om något liknade eller om ni har någon fundering vad detta kan vara för något jag har drabbats av M,V,H T5 chrille
Senast redigerad av T5chrille 2019-02-18 kl. 13:11.
Senast redigerad av T5chrille 2019-02-18 kl. 13:11.