2019-04-27, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Ingen som har räknat ut vad regelbrottet är o vilka/vem som begått, samt hur de straffas?

Jag tror att det inte är nåt existenshotande utan någon tabbe under immunitetstävlingen bara. Lucas såg upprörd ut, så det kan vara han.

Straffet kan vara vad som helst, en extra röst på personen kanske. Nu har jag sagt det, få se imorgon om jag har rätt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-27 kl. 14:07.
Citera
2019-04-27, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Stämmer ej.
Hur kan de prestera bra på tävlingarna, de är ju fysiska nästan alltid. Hade man levt på cocos i den värmen enbart hade man inte orkat med det där.
Citera
2019-04-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag pratar om denna säsong där man ser hur tjocka vissa är.
Man ser även att en del är väldigt tärda.
Citera
2019-04-27, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Hur kan de prestera bra på tävlingarna, de är ju fysiska nästan alltid. Hade man levt på cocos i den värmen enbart hade man inte orkat med det där.

De lever inte endast på kokos. Ser vi på samma program?
Citera
2019-04-27, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Man ser även att en del är väldigt tärda.

Vi får ha delad åsikt här helt enkelt.

Jag tror fortfarande de får viss käk bakom kulisserna.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-27 kl. 15:01.
Citera
2019-04-27, 15:38
Medlem
TilleyHats avatar
Vet man i dagsläget hur många dagar deltagarna varit på ön? Vore intressant med en liten uppdatering kring detta.
Citera
2019-04-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
De lever inte endast på kokos. Ser vi på samma program?
Exakt det är just det jag menar, klart som fan då får käka utanför kamerorna. Du är naiv om du tror något annat.
Citera
2019-04-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Exakt det är just det jag menar, klart som fan då får käka utanför kamerorna. Du är naiv om du tror något annat.

Jag tror han menar att de även hittar lite kassava, krabbor och fisk....
Citera
2019-04-27, 19:25
Medlem
Det finns två anledningar att de inte går ner i vikt.

Den första är att avsnitten och tidsuppfattningen är "Dokusåpa-veckor" - Det är egentligen bara 3 dagar mellan öråden. Även om det har kommit 50 avsnitt så har de än så länge bara suttit på ön i typ 14 dagar.

De får i sig en del kalorier. Även om det suger så trycker de i sig en hel del utplacerad kassavarötter och kokos. Även "belöningar" och kycklingar och skit från tävlingar spelar in.

Så summa summarum: De får säkert i sig typ 1000 - 1500 kcal dagligen och har bara varit där 15 dagar - då går man inte ner så jäkla mycket i vikt. Det kan ni själva testa hemma.
Citera
2019-04-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tengill
Det finns två anledningar att de inte går ner i vikt.

Den första är att avsnitten och tidsuppfattningen är "Dokusåpa-veckor" - Det är egentligen bara 3 dagar mellan öråden. Även om det har kommit 50 avsnitt så har de än så länge bara suttit på ön i typ 14 dagar.

De får i sig en del kalorier. Även om det suger så trycker de i sig en hel del utplacerad kassavarötter och kokos. Även "belöningar" och kycklingar och skit från tävlingar spelar in.

Så summa summarum: De får säkert i sig typ 1000 - 1500 kcal dagligen och har bara varit där 15 dagar - då går man inte ner så jäkla mycket i vikt. Det kan ni själva testa hemma.

Källa på det?
Citera
2019-04-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Källa på det?
Jag läste någonstans att de kämpar i 40 dagar. Så det låter inte helt otroligt. Turisten sa väl något om vad han förlorade på en månad dessutom.

Edit: Kan det också vara så att de som gör minst för lägret också tappar minst i vikt.
Citera
2019-04-27, 21:19
Medlem
Anders sa i bakom kulisserna programmet att en veckas program spelas in på fyra dagar.
Alltså är fyra dagar en vecka för deltagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in