2019-04-27, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodan78
Du menar som Trumps och Brexit anhängarnas?
Om det skulle vara populism så är denna backad av otroligt mkt forskning tillskillnad från SD, Trump. Och det finns fler nivåer än höger/vänster.
Du får väl ändå medge att reklambyrån bakom Greta har varit framgångsrik för att bara jobbat ideellt.. Man har ju t. om vunnit Titanpriset för kampanjen.
Citera
2019-04-27, 06:05
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Och allt Peter Papphammar rör vid blir till ren dynga med sitt översitteri. En totalt meningslös kolumnist och person.

Jag vet inte om han är den tuffing man väntas återfinna i ett grustag, precis. Men hur tufft är det då i stället av Koryfé Åkesson att utse ett barn till sin fiende?

Jag kan ju tänka mej att Åkesson inte stillatigande kan acceptera att alla vill prata med Greta medan ingen vill prata med Åkesson. Det måste svida och kännas bittert.
Senast redigerad av Starback 2019-04-27 kl. 06:08.
Citera
2019-04-27, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag vet inte om han är den tuffing man väntas återfinna i ett grustag, precis. Men hur tufft är det då i stället av Koryfé Åkesson att utse ett barn till sin fiende?

Jag kan ju tänka mej att Åkesson inte stillatigande kan acceptera att alla vill prata med Greta medan ingen vill prata med Åkesson. Det måste svida och kännas bittert.
Nu pratar ju inte Greta så mycket..
Har Åkesson utsett Greta till sin fiende.. Haha
Det är ni som motat fram Greta och utnyttja henne som slagträ mot Åkesson. Malou gjorde det nu senast.. fegt lågt och förväntat.
Citera
2019-04-27, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Har du någonsin tänkt tanken att man kan vara upprörd över miljöförstöringen OCH att barn blir våldtagna/utnyttjade?
Alla barn utnyttjas förresten av samhället från födseln.

Då har man verkligen sina prioriteringar fel

Vi blir invaderade och folk känner skuld till naturen, du kan inte Veta att du sabbar naturen, det kan vara ett jippo för att kontrollera folk.

Men du Kan Veta till 100% att vi blir invaderade det är ju bara gå it och titta i centrum.

Man blir uppgiven över hur tappade folk är. Har ni ens fri vilja?
Citera
2019-04-27, 07:19
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Nu pratar ju inte Greta så mycket..
Har Åkesson utsett Greta till sin fiende.. Haha
Det är ni som motat fram Greta och utnyttja henne som slagträ mot Åkesson. Malou gjorde det nu senast.. fegt lågt och förväntat.

Har vi? Och vilka är vi? Jag har aldrig hört Greta nämna ett ljud om Åkesson, nånsin. Vet inte heller nån som använt henne som slagträ mot honom heller. Det har aldrig förekommit nån kontakt dem emellan som "vi" känner til iaf.

Inte förrän nu när Storlurken väljer att gå ut och attackera Greta. Attackera ett barn? Det är lågt.
Väldigt lågt.
Citera
2019-04-27, 07:25
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Ni som fnyser åt Greta tillhör fanimej den värsta sortens djävla dna-fuckup som kan hända. Inte nog med att ni utan nämnvärd bildning säger emot vetenskaplig konsensus, ni lägger energi på att rättfärdiga er bajjiga livsstil genom att att angripa en 16 åring tös som gör vad ingen annan trött zombie på denna planet gör - engagerar sig. Se dig i spegeln o gråt.

"Fanimej värsta sortens dna fuckup bajjiga livstil tös trött zombie. "

Oj här har vi intelligensreserven.

Du menar att du inte gillar människor som ifrågasätter zionistiska agendan som kallades för global uppvärmning pga "dödsgasen" co2 som mäts i miljondelar men som nu döpts om till klimatförändringar på grund av alla lögnerna som människor med IQ över 100 har slagit hål på.

Tyvärr tror jag inte att du begriper hur lite en miljondel är men försök och isolera hus med miljondelar så får du se hur långt du kommer.
Citera
2019-04-27, 07:35
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Har vi? Och vilka är vi? Jag har aldrig hört Greta nämna ett ljud om Åkesson, nånsin. Vet inte heller nån som använt henne som slagträ mot honom heller. Det har aldrig förekommit nån kontakt dem emellan som "vi" känner til iaf.

Inte förrän nu när Storlurken väljer att gå ut och attackera Greta. Attackera ett barn? Det är lågt.
Väldigt lågt.

Han attackerar inte henne, en journalist ställer en fråga och han svarar. Har han fel i sitt svar? troligtvis inte men det kanske inte var så lämpligt att säga något om Sveriges heliga ko.

Man får inte inte tycka att Greta gör något fel. Sen vet jag inte om man ska säga att Greta är ett barn hela tiden, hon är nästan vuxen. Hon får ändå övningsköra bil även om det är föga troligt att hon gör då bilister är onda.
Citera
2019-04-27, 07:38
Medlem
Citat:

Väldigt lågt.
Gör dej inte dummare än du är. Tråden handlar om Malous program där hon använde Greta mot Åkesson. Greta blir ett redskap som används för att sortera ut onda mot goda. Man trycker upp Gretas röv i ansiktet på folk och den som klagar är ond..
Citera
2019-04-27, 07:43
Medlem
MDrives avatar
Jag funderar över vad Åkesson faktiskt tänkte här. Gretas kändisskap var trots allt cementerat, och hennes åsikter så långt ifrån "ifrågasättningsbara" man kommer. Ändå väljer han att skapa rubriker. Är det verkligen så desperat läge inom SD:s kamrar att "all PR är bra PR", även om man närmast utmålas som ett monster? Vad är nästa steg? Bokstavligt ta upp ett järnrör på stan och posera med det i "attackställning" framför fotografer med ett leende på läpparna?

Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
"Fanimej värsta sortens dna fuckup bajjiga livstil tös trött zombie. "
Oj här har vi intelligensreserven.

Du menar att du inte gillar människor som ifrågasätter zionistiska agendan som kallades för global uppvärmning pga "dödsgasen" co2 som mäts i miljondelar men som nu döpts om till klimatförändringar på grund av alla lögnerna som människor med IQ över 100 har slagit hål på.

Tyvärr tror jag inte att du begriper hur lite en miljondel är men försök och isolera hus med miljondelar så får du se hur långt du kommer.
Tack för att du läser mina inlägg. Rätt säker på att det var jag som spred "miljondelar" till dig. Jag skrev faktiskt alldeles nyss ett inlägg om detta (men jag dummade ner det lite och undvek "miljondel", och skrev istället "410"). Check it out: (FB) Den stora tråden om global uppvärmning/växthuseffekten
Citera
2019-04-27, 07:43
Medlem
Citat:

Väldigt lågt.

Attackera ett barn, han ifrågasätter PR kampanjen som bedrivs, men det är just poängen med åldern ingen ställer motfrågor mot ett "barn".

Du vrider sanningen till din egen förutfattade agenda.
Citera
2019-04-27, 07:50
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Attackera ett barn, han ifrågasätter PR kampanjen som bedrivs, men det är just poängen med åldern ingen ställer motfrågor mot ett "barn".

Du vrider sanningen till din egen förutfattade agenda.

Åkesson - denna befängda nyssnazze - går ut och angriper ett barn med några billiga lögner i bakfickan.
Trodde du verkligen själv att någon skulle gå på det?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/jdvAzz/jimmie-akesson-om-greta-thunberg-en-iscensatt-pr-kampanj

Greta är min hjälte. Åkesson nåt som katten släpat in.
Citera
2019-04-27, 07:53
Medlem
Citat:
Åkesson - denna befängda nyssnazze - går ut och angriper ett barn med några billiga lögner i bakfickan.
Trodde du verkligen själv att någon skulle gå på det?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/jdvAzz/jimmie-akesson-om-greta-thunberg-en-iscensatt-pr-kampanj

Greta är min hjälte. Åkesson nåt som katten släpat in.

Vad har Greta gjort förutom att citera forskare samt deras så kallade studier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in