2019-04-25, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Han blev inte utvisad. Han får dock i egenskap av dömd (för ringa misshandel) inte återvända till USA.

Det stämmer inte. Bo Hansson kan i framtiden inte resa till USA utan visum på grund av att han stannade längre än 90 dagar under VWP. Det betyder att han måste söka visum. Om han hade stannat över 270 dagar hade han automatiskt fått en avstängning på 3 år.

För att inte kunna få visum måste man begå ett brott som definieras som Crimes Involving Moral Turpitude...... refers generally to conduct that shocks the public conscience as being inherently base, vile, or depraved, contrary to the rules of morality and the duties owed between man and man, either one’s fellow man or society in general.

https://www.uscis.gov/policy-manual/volume-12-part-f-chapter-5

Simple assault and battery is not usually considered a CIMT.

Dessutom kan han självklart utvisas nu eftersom han har stannat längre än 90 dagar under VWP. Kom ihåg att USA inte har gränskontroll när man lämnar landat. I detta fall kan myndigheterna i Florida kontakta CHP, men det verkar inte ha hänt eftersom han fick ordna utresan själv.

Och staten Florida har ingen mekanism för att kunna utvisa någon från USA.
Senast redigerad av flashflr 2019-04-25 kl. 18:16.
Citera
2019-04-25, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Han blev utvisad, så oskyldig är han inte.

nopp, stämmer inte.
Citera
2019-04-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Har filmen från övervakningskameran offentliggjorts? finns en link?
ursäkta om det är besvarat tidigare, kunde inte hitta det.

Det fanns ingen kamera. Poliserna testade bara Bosse i förhöret vilket är en vanlig taktik. Stackars, Bosse, det måste ha varit en otroligt stressig situation att bli väckt mitt på natten av poliser med dragna pistoler och sedan förd till ett förhör och anklagas för att förgripit sig på barn som han bara ville hjälpa. Jag håller dock inte med honom att USA är en polisstat för han satt ju i husarrest och därför ska de ha koll på hans smartphone etc.
Citera
2019-04-25, 18:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Varför skulle han inte få vara ifred? Vem vill ha med en äcklig pedofil att göra mer än alla supporters här i peddotråden. Man skulle kunna tro att hela svenska folket vurmar för gubbäcklet men kom på att det är en viss kategori som söker sig till tråden. Farbror Bosse dör snart.
Bevisa eller lägg ner med eviga postande i tråden.
Citera
2019-04-25, 19:03
Medlem
Jag antar att alla som försvarar Peddo-Bosse själva är homosexuella.
Varför skyddar ni honom?

Han bögoperasångaren var ju likadan.
Polare med pedofil.
Citera
2019-04-25, 19:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag antar att alla som försvarar Peddo-Bosse själva är homosexuella.
Varför skyddar ni honom?

Han bögoperasångaren var ju likadan.
Polare med pedofil.
Är du rädd för homosexuella?

Jag försvarar hans rätt till en rättvis rättegång; ungefär samma som jag skulle göra om det var du eller gurksnutten som var anklagad för något.
Fast iofs, i hans fall skulle jag nog göra ett undantag från krav på rättssäkerhet.
Citera
2019-04-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Är du rädd för homosexuella?

Jag försvarar hans rätt till en rättvis rättegång; ungefär samma som jag skulle göra om det var du eller gurksnutten som var anklagad för något.
Fast iofs, i hans fall skulle jag nog göra ett undantag från krav på rättssäkerhet.
Varför tar inte andra bögar avstånd och fördömer sånt här?

Bögar är lojala mot bögar!
Oavsett vad för sjuka sexuella böjelser dom har.
Citera
2019-04-25, 19:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Varför tar inte andra bögar avstånd och fördömer sånt här?

Bögar är lojala mot bögar!
Oavsett vad för sjuka sexuella böjelser dom har.
Avstånd från vad? Du verkar fan inte ha en susning, du heller, om vad det finns för fakta att förhålla sig till.
Vad är det dom ska fördöma? Att han rörde vid en yngling? Fine, låt oss fördöma...
Citera
2019-04-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Avstånd från vad? Du verkar fan inte ha en susning, du heller, om vad det finns för fakta att förhålla sig till.
Vad är det dom ska fördöma? Att han rörde vid en yngling? Fine, låt oss fördöma...
Skärp dig nu!
Han tänkte ju göra nåt äckligt med smågrabbarna!
Citera
2019-04-25, 19:43
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Skärp dig nu!
Han tänkte ju göra nåt äckligt med smågrabbarna!
Du som behöver skärpa dig för du har inte en aning om vad han tänkte göra mer än rätta deras teknik. Korkat och olämpligt är det förvisso men var ser du det olagliga?

Och om du vet att han tänkte göra nåt äckligt kanske du kan länka till faktaunderlag för detta påstående?

Inte? Nä jag trodde inte det heller, du är bara ännu en av de mentalt lättviktiga som känner ett behov av att delge andra resultatet av sina bristande förståndsgåvor.
Citera
2019-04-25, 19:48
Medlem
Jaja. Vi vet ju vilka som tjatar om bögar och bögeri. Det är de som slåss med sina egna drifter. Du kan inte gömma dig.
Citera
2019-04-25, 19:55
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jaja. Vi vet ju vilka som tjatar om bögar och bögeri. Det är de som slåss med sina egna drifter. Du kan inte gömma dig.
Känns bra att Bosse snart är hemma.
Spelar roll om att vara utvisad från skitsamhället i USA.
Huvudsaken är att vår Bosse är hemma lagom till vår underbara försommar.
Han hör inte hemma i en mörk cell.
Är inte överdrivet förtjust i bögar, men Bosse är ursäktad genom alla lysande referat han levererat genom årtiondena.
Hoppas han blir öppningstalare på årets Pridefestival.
Han vore ju självskriven för den uppgiften om han kunde komma ut från gammelbögsgarderoben.
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-25 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in