2019-04-25, 13:25
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vi vet ju inte alls om fusket hade med måltiden att göra. Troligen inte då det verkar ske först i Söndagens avsnitt och måltiden var igår.
Eventuella regelbrott i samband med lunchen skulle ju ha konsekvenser i örådet men de kanske väntar med att straffa fuskare tills örådet startar. Allt för att skapa "dramatik" i stil med dubloner, svarta röster och sånt.
Citera
2019-04-25, 14:17
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Men klart som fan NÄSTAN vem som helst kan bli modell? Vi lever i 2019, PK eliten kräver att modeller ska spegla verkligheten och majoriteten av folket.
Nej, dom flesta anser nog INTE hon ser bra ut, men visst finns det folk som anser det. Det förnekar jag ej, men majoriteten säger nog nej tack. Nicoline ser mycket bättre ut än Åsa, visst e dom små lika men Nicoline ser mycket bättre ut. ”Haha”. Det är väl snarare du som är betahane som är kvinnornas bitch som höjer kvinnors utseende trots du ljuger dom rakt i ansiktet? Våga säg sanningen för fan. Sträck på dig. Och ja, om du anser att om man inte gillar pinnar så får man resterande av kvinnorna? Nice, vi har en deal. Behåll pinnarna , din riktiga betahane.

Ja, det finns många fula modeller också. Jag kan hålla med dig om att Åsa inte hade någon speciellt tilltalande kropp. Nicoline ser bättre ut än Åsa, det håller jag också med om. Jag är rätt kräsen om kvinnors utseende. Men vi har ju olika smak så det är ju ingen ide att diskutera vems smak som är bäst egentligen.
Citera
2019-04-25, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kinna är inte Borås.

3 mil utanför, så det är nära, dock annan kommun.

Behandlingen av Renen och Kinna är ju omänsklig. Har faktiskt lite svårt att tro att de bara lever på kokosnötter. Tror alla får mer mat än det ser ut.

Vad dricker deltagarna? Havet är väl salt?
Citera
2019-04-25, 14:26
Medlem
olsson280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
3 mil utanför, så det är nära, dock annan kommun.

Behandlingen av Renen och Kinna är ju omänsklig. Har faktiskt lite svårt att tro att de bara lever på kokosnötter. Tror alla får mer mat än det ser ut.

Vad dricker deltagarna? Havet är väl salt?

De har självklart fri tillgång till dricksvatten
Citera
2019-04-25, 15:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Eventuella regelbrott i samband med lunchen skulle ju ha konsekvenser i örådet men de kanske väntar med att straffa fuskare tills örådet startar. Allt för att skapa "dramatik" i stil med dubloner, svarta röster och sånt.

Sekvensen där Anders säger det är inte filmad från örådet.
Citera
2019-04-25, 15:59
Medlem
olsson280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Sekvensen där Anders säger det är inte filmad från örådet.

Kan tänka mig att det är i samband med immunitetstävlingen. Känns inte som att de borde diska någon för att de spottade ut en larv eller slickade på tallriken.
Citera
2019-04-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olsson280
Kan tänka mig att det är i samband med immunitetstävlingen. Känns inte som att de borde diska någon för att de spottade ut en larv eller slickade på tallriken.
Hoppas att du är ironisk/sarkastisk, du måste ha fattat att det var ett skämt - bli straffad för att man slickar rent tallriken
Citera
2019-04-25, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olsson280
De har självklart fri tillgång till dricksvatten

Mat då? Ingen kan leva på en halv kokosnöt i veckan. Eller kan, det kan man väl. På Utposten har de inte ens några verktyg.

Man ser dem aldrig dricka.
Citera
2019-04-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetax
Mat då? Ingen kan leva på en halv kokosnöt i veckan. Eller kan, det kan man väl. På Utposten har de inte ens några verktyg.

Man ser dem aldrig dricka.

Mat får de fixa själva.
Citera
2019-04-25, 16:20
Medlem
Varför är vissa avsnitt bara 20 min?
Citera
2019-04-25, 16:50
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Synd at Carl Hamilton åkte ut.

Gillar verkligen radarparet renskötaren och den långa vikingen. Känns som ett par disneyfigurer på något sätt. Kan bara inte komma på om de liknar något existerande radarpar eller om de bara är potentiella disneyfigurer. Den långa och smala, ängsliga, rättfärdigande och ständigt grubblande Don Quijote samt den korta och runda Sancho Panza; optimistisk, pragmatisk, bekymmerslös och som inte tänker så mycket utan bara gör det som skall göras.

Även Tobias känns skön. Som en kvarlevnad från det glada 70-80-talet, med korta byxor och som röker, super och är helt otränad, men som bara går in på plan och presterar bortom dess like.
Citera
2019-04-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Varför är vissa avsnitt bara 20 min?
Måndag t o m torsdag avsnitten är ca 21-22 min, det är enbart söndags avsnittet som är ca 44-45 minuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in