2019-04-25, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Den visades när jag såg den här veckans avsnitt på Cmore. ”Senare i Robinson” stod det eller nåt liknande.

Det visades även i slutet av söndagens program på tv4 när de visade lite av vad som händer i veckan.
Citera
2019-04-25, 08:10
Medlem
greta75s avatar
Åhhh nej , nu skall det "letas" dubloner igen så att veckans öråd skall bli spännande.

Leta dödskallar med svart röst och dubloner kan vara de tråkigaste inslagen i Robinson någonsin. Som tittare blir man liksom exkluderad fullständigt.
Senast redigerad av greta75 2019-04-25 kl. 08:13.
Citera
2019-04-25, 09:23
Medlem
Är det bara jag som tycker att Emilio verkar vara en jobbig jävel att umgås med han skriker nästan när han pratar.
Citera
2019-04-25, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Åhhh nej , nu skall det "letas" dubloner igen så att veckans öråd skall bli spännande.

Leta dödskallar med svart röst och dubloner kan vara de tråkigaste inslagen i Robinson någonsin. Som tittare blir man liksom exkluderad fullständigt.

Bästa vore att de deltagare som funnit dubloner,får avslöja det efter folk röstat. Så det blir uppgjort innan att de vet vilka som kan få avdrag på röst. Sen vore det kul om Nick o Sebastian fick lämna varsin röst innan de dyker upp i sammanslagningen.
Citera
2019-04-25, 09:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Då kanske Lucas också diskas? Han satt ju och slickade av tallriken efteråt och bordsskick ingick väl i reglerna?
Aha, det blir bestraffning trots allt & det fanns motiv, hoppas fuskarna får svälja nåt än hemskare, alternativt att tvingas äta upp allt dom tidigare hävdat & trott på
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-25 kl. 10:09.
Citera
2019-04-25, 10:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Grishjärna hade varit hälsofarligt att äta, värsta nivån du kan få serverades på en liknande Robinson tävling förra året, jag minns inte....det var nå svårt utrotningshotade djur+2 redan utdöda arter enligt värdsnaturfonden.. en skål med gubbslem samt nån Leopard-randig stretchbyxa från 80 tale som hade möjlighet att få slukas

Nu var frågan, att inte äta gav alltså inte en svart röst i örådet, så deras incitament var grupptrycket?, för inte fan är en larv värt en svart brownie, det är bara larv att inte klara sig utan om man redan klarat sig så länge utan svensk hemlängtan på menyn

Det ska tilläggas att jag tittade bort under hela inslaget medans jag stekte mina fiskpinnar utan att få efter-rätt

Tror inte det är direkt hälsofarligt då det serverats i mattävlingar flera gånger i Survivor.
Citera
2019-04-25, 10:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Aha, det blir bestraffning trots allt & det fanns motiv, hoppas fuskarna får svälja nåt än hemskare, alternativt att tvingas äta upp allt dom tidigare hävdat & trott på

Vi vet ju inte alls om fusket hade med måltiden att göra. Troligen inte då det verkar ske först i Söndagens avsnitt och måltiden var igår.
Citera
2019-04-25, 10:17
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Bästa vore att de deltagare som funnit dubloner,får avslöja det efter folk röstat. Så det blir uppgjort innan att de vet vilka som kan få avdrag på röst. Sen vore det kul om Nick o Sebastian fick lämna varsin röst innan de dyker upp i sammanslagningen.

Nick har ju aldrig träffat deltagarna, annat än att kanske morsa på flygplatsen. Vilken usel ide
Citera
2019-04-25, 10:55
Medlem
Det kan inte va så kul att sitta fastkedjad med lappen när han ska böka ur sig all kokos.
Citera
2019-04-25, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Det kan inte va så kul att sitta fastkedjad med lappen när han ska böka ur sig all kokos.

Är väl ännu jobbigare då någon av dem behöver göra behov 2. Alt behov 1.
Citera
2019-04-25, 12:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Hur länge kommer renskötaren och Boråsaren orka vara sammankopplade?

Kinna är inte Borås.
Citera
2019-04-25, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ska de tillkommande deltagarna också in i samma chain gang? Blir kul om Jannika insisterar på att feminist-klossa inkedjad mellan två grabbar...

Rätt kul när Robinson goes smyg-BDSM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in