2019-04-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Hade du haft lika väl utvecklade kunskaper i juridik som fängelse-erotiska hade du förstått att Bosse skulle släppas.

– Offrets familj har gått med på den här lösningen. Barnet, som har kognitiva problem, skulle få det jobbigt att vittna på grund av stress och yttre tryck, enligt familjen, skriver Paula McMahon. När Aftonbladet var i kontakt med pojkens mamma uppgav hon att det varit en tuff tid.
– Vi har varit igenom en svår prövning. Min son är bara 13 år, sa hon.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/707J39/svenske-tv-profilen-doms-till-villkorlig-dom

Det är nog så att grabben fabricerat uppgifter om gärningen som han inte kan försvara.
Vi får väl glädjas åt att rättsystemet fungerat och åt att Bo Hansson får komma till Sverige igen.
Glädjs du åt att vi får tillbaka ett stört äckel. Kalla inte dig själv för vi tack!!!!
Citera
2019-04-24, 18:46
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Han lär nog fortsätta att leva ett rätt stillsamt liv, har svårt att se att han helt plötsligt skulle börja vika ut sig för slaskpressen vid 85 års ålder. Blir nog bara någon kort intervju och sen locket på.
Du kan ha rätt men, Nej, jag tror inte att han kommer att ge någon intervju överhuvudtaget. Vad ska han berätta i den? Att han är oskyldig och gå in i detaljer om vad som egentligen hände eller inte i alla parker...eller hur det var att sitta med fotboja.... eller hur det känns att vara hemma igen....Han är alldeles för privat för det och håller hårt på sin integritet.
Citera
2019-04-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Glädjs du åt att vi får tillbaka ett stört äckel. Kalla inte dig själv för vi tack!!!!

Ett äckel mer eller mindre spelar väl mindre roll? Såvida inte du emigrerar till Florida. Då går vi ju plus/minus noll!
Citera
2019-04-24, 18:54
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Inte alls. Gläds både åt killen som tvärtemot dina oblyga önskningar inte alls var så utsatt och att Bosse får komma hem. Mitt indignerade inlägg rörde din väl utvecklade insikt i fängelseporr tillika okunnighet om grundläggande juridik.

Vad som slår en är att det kanske vore lärorikt för dig att som omväxling glädjas åt att det blev ett bra utfall för alla inblandade. Å andra sidan är det svårt när den enda glädjen söks i andras elände.

Det gick inte som du utförligt snusk- önskade så ge dig iväg till nästa hatoffer att äcklas över ty såna är nödvändiga som plåster på din dåliga självkänsla.
Senast redigerad av Taggad 2019-04-24 kl. 19:04.
Citera
2019-04-24, 19:17
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

Jag glädjs också åt att rättssystemet fungerar. Så användandet av vi är korrekt.

Du min missundsamma och i högsta grad misslyckade person bör kanske tänka igenom all skit som du besudlat denna tråd med. Bosse visade sig vara helt oskyldig till alla anklagelser som hade sexuell innebörd och dömdes till villkorligt för motsvarande ringa misshandel. Allt annat än vad du hade predikterat.
Citera
2019-04-24, 20:29
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Detta har förmodligen varit Bosses dyraste semester. Hans förmögenhet har säkert krympt avsevärt i samband med alla utgifter som hans amorösa eskapader har orsakat. Jag tror varken en reseförsäkring eller en hemförsäkring täcker dessa extrautgifter.

Frimärkssamlingen har han nog kvar, men det är väl tveksamt om den har något större marknadsvärde. Skulle hela hans ekonomi ha slagits i spillror kan han ge intervjuer i massmedia och på så sätt återställa förmögenheten.
Citera
2019-04-24, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
Detta har förmodligen varit Bosses dyraste semester. Hans förmögenhet har säkert krympt avsevärt i samband med alla utgifter som hans amorösa eskapader har orsakat. Jag tror varken en reseförsäkring eller en hemförsäkring täcker dessa extrautgifter.

Frimärkssamlingen har han nog kvar, men det är väl tveksamt om den har något större marknadsvärde. Skulle hela hans ekonomi ha slagits i spillror kan han ge intervjuer i massmedia och på så sätt återställa förmögenheten.

Äh, hans ekonomi har knappast "slagits i spillror". Han har väl pension? Du skriver om hans förmögenhet. Har han en "förmögenhet" så lär detta inte göra någon större skillnad.
Citera
2019-04-24, 23:56
Medlem
GNOMDSs avatar
BH har uttalat sig i Expressen att han anser "förnekar brott , helt och hållet" mm.Tydligen befinner han sig fortfarande i USA. Det är nog inte speciellt smart att börja gnälla på Amerikanskt rättsystem innan han är ute ur landet.
Citera
2019-04-25, 00:16
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Du kan ha rätt men, Nej, jag tror inte att han kommer att ge någon intervju överhuvudtaget. Vad ska han berätta i den? Att han är oskyldig och gå in i detaljer om vad som egentligen hände eller inte i alla parker...eller hur det var att sitta med fotboja.... eller hur det känns att vara hemma igen....Han är alldeles för privat för det och håller hårt på sin integritet.
Du hade fel, https://www.expressen.se/nyheter/tv-profilens-lattnad-och-missnojet-over-domen/

Blir nog en i aftonhoran också och sen locket på.
Citera
2019-04-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GNOMDS
BH har uttalat sig i Expressen att han anser "förnekar brott , helt och hållet" mm.Tydligen befinner han sig fortfarande i USA. Det är nog inte speciellt smart att börja gnälla på Amerikanskt rättsystem innan han är ute ur landet.

Lyckligtvis för Bosse läser de inte Expressen, men oj, de kanske läser Flashback

Efter att ha läst detta lutar jag mer åt att Bosse är helt oskyldig.
Citera
2019-04-25, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GNOMDS

Jomenvisst, jag tycker dock inte att enbart ett sådant uttalande säger något negativt om Amerikanskt rättssystem. Såvitt jag vet så är det väl inget tysthetslöfte som har avtvingats heller. Kritiken bör han nog vänta med tills han är hemma ja.
Jävligt märklig och konstig historia i alla fall
Citera
2019-04-25, 02:18
Medlem
Det borde sättas upp bilder i parkerna som varnar för pedofilen. Bosse lär vara rejält på hugget nu då han inte fått sett barn på flera månader. Eskort direkt till sexbunkern hade varit passande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in