2019-04-23, 17:24
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Han var muslim och väst har ställt till nog med skit mot muslimer. Inte specifikt mot Uzbekistan. Du och svenskarna ställer kanske inte upp på regeringens smutsiga politik i utlandet, men sett från utlandet så ser det ut som att befolkningen i Sverige står på regeringens sida. För du har exakt samma synsätt på araber och deras regering. Du gör knappast skillnad på civila och regeringen.

Så kom inte och tro nåt annat din rasist.

Det gjorde tydligen inte han heller och många med honom...

Läs om hans bakgrund här, https://sv.wikipedia.org/wiki/Terrordådet_i_Stockholm_2017, för en normal människa verkar det som att Sverige hjälpt honom..

Det är du som är en rasist. Och ignorant imbecill.
Citera
2019-04-23, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Det gjorde tydligen inte han heller och många med honom...

Läs om hans bakgrund här, https://sv.wikipedia.org/wiki/Terrordådet_i_Stockholm_2017, för en normal människa verkar det som att Sverige hjälpt honom..

Det är du som är en rasist. Och ignorant imbecill.
Det är du och dina inavlade flashbackkumpaner som är rasister här. Ni är nättroll och riktiga oduglingar som kommer krossas av krigsvana invandrare. Sitt du och hata och kalla andra för rasister men det är du som är rasist som hatar invandrare för att de är invandrare.

Jag kan mer om honom än vad du kan så håll bara käften. Att 99,7 procent dumsvennar röstar fel säger egentligen att 99,7 procent av er är mentalt inavlade.

Mitt i allt lever ni i tron att ni är överlägsna. Fattar du hur ironiskt det är? Tror inte du gör det.

Svenskar är skräp att umgås med. Invandrare är så himla mycket skönare.
Citera
2019-04-23, 17:39
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Det är du och dina inavlade flashbackkumpaner som är rasister här. Ni är nättroll och riktiga oduglingar som kommer krossas av krigsvana invandrare. Sitt du och hata och kalla andra för rasister men det är du som är rasist som hatar invandrare för att de är invandrare.

Jag kan mer om honom än vad du kan så håll bara käften. Att 99,7 procent dumsvennar röstar fel säger egentligen att 99,7 procent av er är mentalt inavlade.

Mitt i allt lever ni i tron att ni är överlägsna. Fattar du hur ironiskt det är? Tror inte du gör det.

Så trevligt att du kom ut ur garderoben nu. Känns det bättre?
Du har ingen aning om jag är rasist eller inte. Det var du som kallade mig rasist först, ser du Korkade snyltare till invandrare och terrorister har jag mycket svårt för, men förstår nu att du inte har förmågan att inse detta.

Lite roligt att du tydligen uppmanar till terror i denna mening du skrev: "Ni är nättroll och riktiga oduglingar som kommer krossas av krigsvana invandrare."

Sen ser jag hatet växa i din skrift här, ett klart bevis för att du är ägd av någon PK-dåre eller mest troligt, en muslim.
Sov nu trollet
Citera
2019-04-23, 17:45
Bannlyst
Citat:
Så trevligt att du kom ut ur garderoben nu. Känns det bättre?
Du har ingen aning om jag är rasist eller inte. Det var du som kallade mig rasist först, ser du Korkade snyltare till invandrare och terrorister har jag mycket svårt för, men förstår nu att du inte har förmågan att inse detta.

Lite roligt att du tydligen uppmanar till terror i denna mening du skrev: "Ni är nättroll och riktiga oduglingar som kommer krossas av krigsvana invandrare."

Sen ser jag hatet växa i din skrift här, ett klart bevis för att du är ägd av någon PK-dåre eller mest troligt, en muslim.
Sov nu trollet
Inget av det!

Sov gott själv, lovar att du kommer få sova i minst 5000 år när allt eskalerar.
Citera
2019-04-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Absolut. Bristen på att förstå konsekvenser av sitt handlande tyder på det. Även oförmågan att förstå att de förstör både för sig själva och värdarna/oss skattebetalare tyder naturligtvis också på det. Även otacksamheten att vi försörjer dom tyder på ett mycket lågt iq och brist på empati. Att hindra räddningspersonal så att folk dör pga av detta är ett psykopatiskt bettende.
Fast vaddå tyder på det?
Vill gärna ha vetenskaplig forskning och inte någon Flashbackares magkänsla...
Citera
2019-04-23, 17:49
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Inget av det!

Sov gott själv, lovar att du kommer få sova i minst 5000 år när allt eskalerar.

Jag räknar med evig vila när min stund är kommen. Dock snällt av dig att jag får kolla läget efter 5000 år
Vad du kan! Vågar man fråga var siffran 5000 kommer ifrån..?
Citera
2019-04-23, 17:50
Medlem
Pressombudsmannens avatar
De kommer från muslimska kulturer medan vi kommer från kristna. Besök vilket muslimsk land som helst så får du se att det är helt normalt att bete sig som dom gör.
Citera
2019-04-23, 17:51
Bannlyst
Citat:
Jag räknar med evig vila när min stund är kommen. Dock snällt av dig att jag får kolla läget efter 5000 år
Vad du kan! Vågar man fråga var siffran 5000 kommer ifrån..?
Blaha blaha hur orkar du vara så självgod. Svenskar har ställt till med krig i flera tiotals år genom vapenhandel under bordet och ojar sig över att terrorn slår till mot dem. Menar du och dina rasistiska kumpaner att det är oväntat att sånt här händer er?

Sri Lanka förra veckan och snart hos er nånstans.
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:

Fattar inte varför så många invandrare hatar Sverige och svenskar men bosätter sig här ändå och gnäller i all evighet på allt.

Om jag skulle hata ex tyskar så skulle jag inte flytta till Tyskland och sitta på ett tyskt forum och gnälla på tyskar. Jag skulle ha flytta till något annat ställe där jag trivs. Det kan liksom inte vara klimatet som lockar
Citera
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
För att det är så invandrarföräldrarna uppfostrar barnen i sina hemländer. Det kravlösa Sverige låter blattarna uppfostra sina barn på samma sätt här.

Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Min personliga erfarenhet säger att det beror på att föräldrarna struntar i barnen. Har bott bland invandrare hela mitt liv i Malmö och en väldigt vanlig syn på sommaren och helgerna är att barnklungorna bestående av MENAs är ute från tidig morgon till sen kväll/natt på gården och ränner utan att föräldrarna tycks bry sig. Detta går rimligt ihop med deras dåliga skolresultat, har alltid haft intrycket att MENA-föräldrar skiter i sina barns skolgång

I stora delar av 3:e-världen, t.ex. i Afrika och MENA, är det vanligt förekommande att mannen står för försörjningen och kvinnan sköter hemmet. Spädbarnen tar kvinnan hand om, men redan från 1-2 års ålder övergår detta ansvar successivt till de äldre barnen, främst till döttrarna.

Barnen är mycket fria och kan göra i stort sett vad de vill. Föräldrarna har sällan någon större koll och uppfattar inte heller detta som sin uppgift. Barnen skickas ut för att leka med andra barn. I en liten by är dessutom oftast alla mer eller mindre släkt med varandra. De äldre barnen förväntas hålla koll på de yngre. Det är i stort sett de äldre barnen som står för uppfostran av de yngre barnen.

Från tonåren skall döttrarna sköta hemmet med sin moder och sönerna följa med sin fader till arbetet och lära sig deras arbetsuppgifter. Även om kraven från början förståss inte är lika hårda som för de vuxna.

Som vuxna är de sedan inte alls lika fria att göra självständiga val som vi är. De är ibland inte ens att betrakta som fria individer utan snarare mer en del av en släkt/klan med mycket strikta förhållningsregler att följa.
Citera
2019-04-23, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Fattar inte varför så många invandrare hatar Sverige och svenskar men bosätter sig här ändå och gnäller i all evighet på allt.

Om jag skulle hata ex tyskar så skulle jag inte flytta till Tyskland och sitta på ett tyskt forum och gnälla på tyskar. Jag skulle ha flytta till något annat ställe där jag trivs. Det kan liksom inte vara klimatet som lockar
Invandrare hatar svenskar, vissa i alla fall, för att svenskar aktivt visar att de vill ha segregering. Invandrare umgås med sina egna men det är inte likställt med att de aktivt visar att de vill ha segregering. Svenskar stänger ute invandrare på många olika sätt och det är allmänt känt att svenskar är inavlade, socialt stängda och ogästvänliga. Sådan är den inavlade svensken, stel, apatisk och hatisk.
Citera
2019-04-23, 17:57
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Blaha blaha hur orkar du vara så självgod. Svenskar har ställt till med krig i flera tiotals år genom vapenhandel under bordet och ojar sig över att terrorn slår till mot dem. Menar du och dina rasistiska kumpaner att det är oväntat att sånt här händer er?

Sri Lanka förra veckan och snart hos er nånstans.

Du svarade inte på min fråga. Gör det, tack.
Och btw, vad har stackars fattiga Sri Lanka gjort för att "förtjäna", enligt dig, dessa terrordåd? Näpp, terrorister är fega svin.

OnT: Du har gett bra svar här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in