Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Som vanligt, ingen polisnärvaro alls och det är darför dessa gäng kan härja fritt, förstår inte vad dom inte satsar med fler synliga poliser runt om i landet när det håller på såhär dagligen man läser om gäng osv som härjar fritt..
Yes!
Jag fattar inte heller!
Ska det vara så j-a svårt, att sätta in exempelvis dom som gör militärtjänst istället för underbemannad polis?
Att poliser behövs till annat än bara visa upp sig och skrämma bort stöket är ju klart, men när dom en gång kommer till dessa gäng är det korvgrillning, tebjudning och armband som gäller?
Ta tag i skiten hårt besinningslöst, skoningslöst!
Släpp in armen i förorterna, inför idkontroller i varenda kvarter, utegångsförbud för dömda bråkstakar med mera.
Jag VET med 100% säkerhet, att detta funkar finfint i diverse östligare länder, varför inte göra detsamma här??!
Kastas EN sten, ska genast ksp:n smattra ut ett par tusen gummikulor följt av en tjock ridå av koncentrerad tårgas, och följas av massiv utvisningar av hela klaner.
Då känner dom sig hemma även.
-Även JAG skulle känna mig ganska hemma, kanske inte på den stenkastande/rånande/mördande/våldtäktar/sidan, men rent visuellt i allafall.
Jag säger så här, jag trivs mycket bra i detta land, vill jobba, men hittar inget jobb, jag VILL vara bland svenskar, för jag trivs med svenskar, er religion liknar min era raditioner likaså.
Att jag skulle komma hit och kräva, gapa skrika kasta sten och döda eller råna finns inte på kartan, kan inte begripa hur jag än tänker, hur och VARFÖR ni fortsätter ta in folk som är er och min motsats?
Dom är inte tacksamma, dom knullar er totalt, ser ner på er, tycker ni bör utrotas. Tänk på det när ni ser dessa äckliga gäng.
Hade mina ungar rånat svenska barn hade jag nog slitit öronen av dom. Detta gäller även om dom rånade somalier, det är mina värderingar.
Man tar seden dit man flyttar har jag lärt, och det är självklart man gör, men inte dessa dom är INTE i sitt naturliga geografiska habitat!