• 1
  • 2
2019-04-22, 23:35
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det r fullt mjligt att vara kr i en person men hlla drren ppen fr andra, exempelvis pga att man inte ftt ja och bildat en monogam relation med den man r kr i.
Analogi: Jag kanske hade velat vara ihop med Sandra Reiche exempelvis men innan jag vet om det r mjligt hller jag gonen ppna ven fr andra.

S kan man gra men det r ett mrkligt beteende. Trffar man ngon och r ute efter ngot serist s hpller man drren stngd tills man vet om det blir ngot av er tv eller om det skiter sig.
Hade jag dejtat ngon som snackade med andra samtidigt hade jag kastat l p den personen och sedan "dumpat "kastat" eller vad man nu vill kalla det.

Har folk ingen respekt och moral i kroppen lngre
Citera
2019-04-23, 00:00
Medlem
dunias avatar
Riktig cklig kille, men sdan mentalitet har tyvrr de flesta killar idag. Jag sger..dumpa. Satsa p dig sjlv.
Citera
2019-04-23, 00:10
Bannlyst
Han lurar dig fr att frska f sex frn dig. Spring s fort du bara kan, "Lmnar drren ppen" = vntar p att han ska komma s hon fr sex.
Citera
2019-04-23, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Riktig cklig kille, men sdan mentalitet har tyvrr de flesta killar idag. Jag sger..dumpa. Satsa p dig sjlv.
Wrd.
Citera
2019-04-23, 07:36
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
S kan man gra men det r ett mrkligt beteende. Trffar man ngon och r ute efter ngot serist s hpller man drren stngd tills man vet om det blir ngot av er tv eller om det skiter sig.
Hade jag dejtat ngon som snackade med andra samtidigt hade jag kastat l p den personen och sedan "dumpat "kastat" eller vad man nu vill kalla det.

Har folk ingen respekt och moral i kroppen lngre

Det r mnskligt att reagera s men r det verkligen s mrkligt - egentligen?

Vill man bli ihop r det vl inte svrare n att fra det p tal? Fittigt att inte vilja vara ihop men nd krva att killen ska vara monogam.
Citera
2019-04-23, 08:10
Sluta gr oss killar oskra s behver vi inte chatta med andra tjejer. Har hnt mig ocks. Hade en tjej som inte ville ge mig bekrftelse n s d gick man p dejt med en annan samtidigt.
Citera
2019-04-23, 08:20
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det r mnskligt att reagera s men r det verkligen s mrkligt - egentligen?

Vill man bli ihop r det vl inte svrare n att fra det p tal? Fittigt att inte vilja vara ihop men nd krva att killen ska vara monogam.

Hon har ju inte krvt ngot. Men visar tv parter ett djupare intresse fr varandra d br man avst frn andra personer tills man vet hur det kommer att bli.
Citera
2019-04-23, 08:29
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Hon har ju inte krvt ngot. Men visar tv parter ett djupare intresse fr varandra d br man avst frn andra personer tills man vet hur det kommer att bli.

Hur exakt hrleder du att avhllsamheten med andra mste komma fre det egna monogamilftet d? I min bok r inte p G en riktig relationsstatus. Antingen r man i en traditionell monogam relation eller inte, det finns inga gradskillnader i formella titlar som relationsstatusar r. Det r som att sga hr r kapten Boman, han r nstan major s han fr ha majorsuniform ibland eller att nska glad inte hela psken utan bara lngfredag eftermiddag eller det hr r min halvfru, vi har inte knullat p tv mnader.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in