2019-04-21, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Det kan du läsa om i början av tråden. Inte mycket jobbigare för dig än för mig att skriva detta. Gör ett försök

Hittar inget motiv, står bara att det ska ha varit oprovocerat enligt mannens fru. Det är detta som får mig att undra, fanns det verkligen ingenting alls bakom misshandeln mer än rasism? Ett oprovocerat hatbrott alltså?
Citera
2019-04-21, 23:39
Medlem
Den här moderaten fick själv smaka på det multikulti han önskar oss andra och som han och hans fru arbetar aktivt för. De arbetar aktivt för våldtäkter och rån. Nu drabbades politikern själv och då var det plötsligt jätteotäckt.
Citera
2019-04-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Jag fattar inte och orkar inte tröska igenom hela tråden, kan någon förklara för mig varför denne man misshandlades av gänget?
Det är denna artikeln:
https://samnytt.se/far-och-soner-misshandlades-av-gang-pa-badplats/
Ett blattegäng kaosade och svinade ner på en badplats i Karlskrona i somras. Svenska ungdomar försöker säga till dessa.
Därpå kommer pappan till ungdomarna dit och säger till dem, varpå pappan, Mattias Liedholm, som är en aktiv moderatpolitiker, omgående fick stryk med knogjärn och tio frakturer i ansiktet. Och opererades på Lunds Universitetssjukhus.
Respektblattegäng reagerar ju så att är det någon som säger till dem så börjar kaosmaskineriet på en gång
De provoceras ju av skitsaker

GM som tydligen är "palestinier" höll sig tydligen undan. Varpå Polisen lade ner hela utredningen, trots att det ska finnas filmklipp ifrån händelsen

Polisen hade ju tex kunnat plocka av GM alla kläderna och tex letat DNA ??

Man kan ju undra om Försäkringsbolaget resonerat annorlunda om det istället var elva frakturer, eller att mannen hade tex ramlat i en trappa ?
Senast redigerad av DrSvenne 2019-04-21 kl. 23:46.
Citera
2019-04-21, 23:49
Medlem
[quote=DrSvenne|67376727]Det är denna artikeln:
Ett blattegäng kaosade och svinade ner på en badplats i Karlskrona i somras. Svenska ungdomar försöker säga till dessa.
Därpå kommer pappan till ungdomarna dit och säger till dem, varpå pappan, Mattias Liedholm, som är en aktiv moderatpolitiker, omgående fick stryk med knogjärn och tio frakturer i ansiktet. Och opererades på Lunds Universitetssjukhus.
Respektblattegäng reagerar ju så att är det någon som säger till dem så börjar kaosmaskineriet på en gång

GM som tydligen är "palestinier" höll sig tydligen undan. Varpå Polisen lade ner hela utredningen, trots att det ska finnas filmklipp ifrån händelsen

Man kan ju undra om Försäkringsbolaget resonerat annorlunda om det istället var elva frakturer, eller att mannen hade tex ramlat i en trappa ?

Det här är ju vad moderaten ville ha.
Citera
2019-04-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Det är denna artikeln:

Ok men det du nämner står ju inte i artikeln. "Det är oklart vad gänget ska ha haft för motiv till att attackera pappan och sönerna", står det.
Citera
2019-04-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ok men det du nämner står ju inte i artikeln. "Det är oklart vad gänget ska ha haft för motiv till att attackera pappan och sönerna", står det.

Står senare i tråden att det ska ha gått till så. Motiv och motiv, ja det får väl fråga GM då då, om det går att att få ut något ur henom ?

Vet ej om BO minns något ifrån händelsen ?
Citera
2019-04-21, 23:58
Medlem
Citat:

Aldrig varit på en badplats tillsammans med blattar?
Citera
2019-04-22, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Aldrig varit på en badplats tillsammans med blattar?

Nej jag är klok nog att undvika sånt.
Citera
2019-04-22, 00:28
Medlem
Citat:
Nej jag är klok nog att undvika sånt.

Klok nog att undvika att gå ner på en badplats? Eller mesig nog?

Den här moderatpolitikern vurmar för mångkultur - mångkulturen slog honom blodig. För, du jävla svensk, ska inte säga hur det ska vara här i Sverige.
Citera
2019-04-22, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Klok nog att undvika att gå ner på en badplats? Eller mesig nog?

Den här moderatpolitikern vurmar för mångkultur - mångkulturen slog honom blodig. För, du jävla svensk, ska inte säga hur det ska vara här i Sverige.

Jag vill av begripliga skäl inte vara omgiven av ett stort blattegäng om jag nu ska ner till en strand och bada. Jag är också tillräckligt förståndig för att inse vad som kan hända om man hamnar i minsta form av verbal dispyt med numerärt överlägsna människor av den sorten. Moderaten fattade inte detta, eller snarare ville inte fatta, och då gick det som det gick. Han får skylla sig själv.
Citera
2019-07-07, 18:34
Medlem
Har tänkt på det här fallet en del och kommit fram till en sannolik förklaring att det gick som det gick för den här mannen. Hjärntvättad, självgod och högmodig i sitt PK-tänk som han är säger han till sig själv: "Alla människor är lika, alla fungerar som svenskar, alla ska kunna ta en skarp tillsägelse av en surgubbe och jag har minsann inga fördomar så jag tänker behandla dessa blatteyngel precis som jag hade behandlat ett gäng rågblonda svenneungar!". Han går därför in med helt fel attityd, han fattar inte hur blattar fungerar och tror därför att en klassisk svensk utskällning ā la förbannad gubbjävel ska ta skruv. Han fattar inte att om man överhuvudtaget ska kommunicera med blattar i grupp så ska man inleda försiktigt, skämtsamt och vänligt med lite "ey brushan"-snack, när man sedan kvalat in i blattarnas hjärnor som "ofarlig", "brusha", "visar respekt"... ja först då kan man på diplomatiskt manér (kanske) be dem om att göra en nån sorts tjänst. Förmodligen lyssnar de inte då heller, men man slipper åtminstone bli halvt ihjälslagen.

Detta fattade inte PK-moderaten i sitt högmod och därför slutade det som det gjorde.
Citera
2020-02-22, 08:19
Medlem
Han gillar visst att provocera, denna gång om slöjförbud i Skurup.

https://www.sydsvenskan.se/2020-02-22/rektor-dodshotas-efter-slojdebatt

Citat:

Rektor i Skurup dödshotas efter slöjdebatt
Dödshoten har kommit på telefon, över mejl – och i vykort hem till familjen. När rektorn Mattias Liedholm meddelade att slöjförbudet i Skurup inte skulle tillämpas i skolan blev han en tydlig måltavla för slöjkritiker i Sverige. Från kommunen är stödet närmast obefintligt, säger han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in