Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Virtanen är förstås smärtsamt medveten om denna tråd, och har säkert varit det i åratal.
Han måste alltid haft en viss nervositet över vad folk ska skriva om honom här..
Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Jag är nästan 100% säker på att han uttalat sig i någon intervju om detta. Jag minns inte exakt vad han sa men det var något i stil med att han var sjukt irriterad över att det skvallrades om honom på Flashback och att han "skulle vilja slå ihjäl allihop". Eller något i den stilen. Arg var han i alla fall.
Det här är många år sedan dock så jag minns inte ordagrant exakt vad han sa. Men att han är medveten om den här tråden och plågas av den minns jag 100% säkert i alla fall.
Mycket möjligt att det finns info någonstans i början av tråden, den är ju från 2004 och jag är nästan helt säker på att intervjun kommenterades här i tråden, men jag orkar inte plöja hundra sidor för att hitta detta.
Hade egentligen inte tänkt lägga någon tid alls på detta men tog en rövare och skrev in "flashback" som sökord i tråden och då dök faktiskt saken upp bland de första träffarna i trådens början.
Det var alltså en intervju i tidningen Nöjesguiden, och Våldtäkts-Virre säger då, apropå Flashback:
Citat:
"...de är så bittra och vidriga och avundsjuka. Typ på Flashback kommer det falska påhopp och saker som inte kunde publiceras någon annanstans. Alltså de är fullständigt självinsiktslösa. De borde inse det och göra något bra istället för att sitta och gnälla på folk som försöker jobba. Jag hatar dem faktiskt något oerhört."
Inlägg 296# här i tråden. Tyvärr verkar länken till intervjun vara obrukbar, men jag minns själv att jag läste den när det begav sig och skrattade gott. Hursomhelst, redan 2005-2006 var han alltså i allra högsta grad medveten om den här tråden och plågades svårt av den
Tror knappast att han uppskattar den här tråden bättre i dag
Var för övrigt väldigt intressant att läsa trådens inlägg från runt 2006, typ de första 20-30 sidorna. Jävlar vad mycket skit det står om honom där som verkar vara helt bortglömt nu 13 år senare.
Att han varit (och fortfarande är) ett gigantiskt jävla supersvin är ställt bortom allt rimligt tvivel.
Det är inte synd om honom. Alls.
Det är snarare en gåta hur han kunde hålla och härja så jävla länge innan korthuset rasade. Säger väl tyvärr väldigt mycket om vår sektliknande gammelmedia och skrået med värdelösa "journalister" där han fick röja runt utan att någon yppade det minsta. Jävla kräk!